SVAR PÅ SPØRSMÅL JEG EGENTLIG IKKE VIL SVARE PÅ

Jeg spurte dere på Instagram om dere ville stille meg spørsmål jeg vanligvis bruker å unngå/ikke vil svare på, og jeg kan love dere at det kom mye saftig inn haha. Jeg angret fort på at jeg hadde postet det, men så kunne jeg jo ikke akkurat være en pingle og backe ut. Så, here we go!

Kan du fortelle hvordan Dan Dilzerian tok kontakt med deg?

– DM på Instagram (og nei – jeg skal IKKE treffe han, bare så det er sagt. Jeg har litt mer selvrespekt enn som så).

Holder du på med noen? Helt ærlig?

– Helt ærlig, nei.

Angrer du på operasjonene dine?

– Ja, med tanke på hvor ødelagt jeg ble mentalt av de. Man blir ikke lykkeligere av å ta inngrep, for meg var det tvert i mot. Jo mer jeg gjorde, jo flere feil fant jeg.

Har du Tinder?

– Hell no, og jeg kommer aldri til å skaffe meg det heller. Og om noen prater med “meg” der, så skal dere vite at det IKKE er meg.

Betaler du reisen til Dubai for Newa?

– Nei, Newa betaler selv. Hun er en utrolig hardtarbeidende jente som er på jobb heeele tiden, så den dama tjener mer enn nok av penger og har derfor ikke problemer med å ta seg en ferie. 

Har du noensinne hatt en sugardaddy?

– Absolutt ikke. Jeg hadde helt seriøst heller levd på gaten enn å fått meg en sugardaddy. Det finnes ingenting kvalmere og pinligere enn å være en “sugarbabe” eller å ha en sugardaddy. Usch.

Har du hatt sex med over 40 stykk?

– Nei, det har jeg ikke.

Lyver du når du sier at du trives best som singel?

– Nei. Jeg gjør oppriktig det. Jeg er mye mer meg selv når jeg er helt selvstendig og ikke er avhengig av et annet menneske på den måten. Jeg tror jeg trenger noen år nå der jeg vokser som person på egenhånd. 

Er det mange gutter som prøver seg på deg nå som du er singel?

– Haha, dette er sååå cringe. Hva svarer man på noe som dette, liksom..

Hadde du blitt sur om eksen din hadde funnet seg en ny kjæreste nå?

– Jeg hadde ikke blitt sur, nei. Jeg ønsker han alt det beste, både med og uten meg. Om han finner en jente som gjør han lykkelig, er jeg glad på hans vegner. Jeg lyver om jeg sier at det ikke hadde stukket litt om han gikk inn i et nytt forhold allerede ettersom at det ikke er såååå lenge siden vi gikk hver vår vei, men jeg hadde ikke blitt sur. Jeg ønsker han som sagt kun det beste. 

11 kommentarer
    1. Med tanke på at du er på husjakt, hadde det vært en mulighet for deg å kjøpe et hus som ikke er heelt perfekt og heller pusse det opp akkuratt slik du ønsker deg?
      Du har jo muligeten til å være bortreist under oppussingsperioden og komme hjem til et helt nyoppusset hjem der du selv har designet etter egne ønsker. Det blir, tro det eller ei, mye billigere enn å kjøpe et totalt nyoppusset hus som kanskje ikke inneholder alt på listen din.
      Jeg kjøpte en billigere leilighet som ikke så ut, pusset opp for ca 100k, og den er heelt perfekt i mine øyne! Jeg personlig er sjeleglad for at jeg ikke kjøpte en dyrere, men finere leilighet. Da hadde jeg aldri fått det så fint😍

    2. Du svarte jo ikke på spørsmålet jeg spurte…. så dette er vel heller «spørsmål jeg vil svare på»
      Basic fra de andre du legger ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg