TV3 HØSTLANSERING

annonse ⎟ lenke nelly

FREDAG! Woho! Er dere like klar for helg som det jeg er? 😄Jeg følte i grunn at jeg kickstartet helgen i går, da jeg var på høstlanseringen til TV3 og NENTgroup. Det var spennende å se hvilke programmer som blir sendt til høsten. Jeg gleder meg masse til å bli underholdt de neste månedene! Det så ut som at det var mye bra og lovende underholdning. Jeg begynte å tenke over hvor glad jeg er for å ha såpass mange venner i samme bransje. Tenk så kjedelig å dra på slike eventer alene, uten å ha din clique der? I går storkoste jeg meg med både Newa, Sofie og Morten. Fine mennesker som jeg er super glad i! Vi fikk servert nydelig tapas, det var åpen bar (jeg utnyttet forøvrig ikke det haha) og det var generelt bare god stemning. Kvelden endte ganske tidlig for min del ettersom jeg måtte hjem å få unnagjort litt jobb som jeg har deadline på, men det var veldig hyggelig så lenge det varte!

BODY PLT ⎟ BUKSER HER ⎟ BOOTS LOUIS VUITTON ⎟ VESKE GUCCI

Det er sjeldent jeg faktisk drar på eventer, men akkurat dette kunne jeg ikke gå glipp av. Jeg mener, TV3 made me, så jeg elsker naturligvis dem – haha. ❤️

9 kommentarer
    1. Hei! Jeg har ganske nylig satt på vippeextensions og er litt redd for å bruke både eyeliner og øyenskygge med tanke på å fjerne det om kvelden og at det skal ødelegge eller gjøre at vippene faller av. Har du noen tips? Hva pleier du å gjøre? 🙂

    2. Hvis du får litt fett og muskler på beina så vil nok rumpen din se mye bedre ut, i motsetning til nå når du er så tynn og hele formen kun er implantene.. Godt ment!

    3. Isabel, vææær så snill å vis Nelly klærne du akkurat har mottat før rabatt koden din går ut! ❤️ PS; du virker happy om dagen, fortsett med den gode jobben du gjør. ❤️

    4. Altså hvorfor ha på hvit/lys bh når man vet det vil bli tatt bilder med Blitz? Roolie MISTAKE. Alt man kalrer å se på jo

    5. Det er veldig trist med ditt Nelly-overforbruk. Og å fly rundt i et plagg som ikke dekker noe i den svære kles-plast-haugen? Trist

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg