UKENS SPØRSMÅL

annonse⎟ nelly

KJOLE BALENCIAGA ⎟ SKO HER ⎟ SOLBRILLER HER ⎟ VESKE GUCCI

______

Kan du dele ut en rabattkode på Nelly snart?

– Jeg har en til dere nå! Den går dog ut i kveld, så bruk den før klokken 23:59 i natt. Oppgi rabattkoden “ISABEL20” i kassen for å få 20% rabatt på ALT fra NLYBrands HER.

Kunne du vært med på Skal Vi Danse?

– JAAA! I would love to.

Hvordan vasker du beautyblenderne dine?

– Med denne rensen! Kjempe rimelig og super god. Det er SÅ viktig å vaske både beautyblenderen OG sminkebørstene deres ofte. Det samler seg nemlig masse ekle bakterier og skit i kostene over tid, og det fører til at man kan få veldig uren hud.

Er du i Dubai nå?

– Nei, jeg har ikke reist enda. 

Har du tenkt å komme til Stavanger snart?

– Ja, innen snar fremtid. Jeg savner Michelle og Elias masse, så jeg må ta turen snart! 💕

Hadde du kjæreste før du var 18?

– Ja, jeg hadde to kjærester på ungdomsskolen, men de regner jeg aldri med da det ikke akkurat var særlig seriøst når man var så ung. 

Hva skal du egentlig gjøre i Dubai?

– Spise på gode restauranter, nyte livet på beach clubs, feeeeste, sole meg, SHOPPE og finne på masse gøy!

Betaler du toll på Meshki?

– Ja, om man bestiller for over 350 kroner fra utlandet, må man betale toll.

Hva er ditt favoritt feriested?

– Los Angeles! Elsker byen.

Hvordan type gutter faller du for utseendemessig?

– Høye, muskuløse og kjekke menn. En fet klesstil har dessuten mye å si! Jeg liker at gutten tar vare på utseendet sitt, om det gir mening. Haha, det hørtes veldig teit ut meeen du spurte.

Er det sant at du har spilt fotball?

– Jepp, i 8 år! Det hadde du ikke trodd om meg, hva? Haha! Jeg var faktisk ganske god også.

Hvem anser du som dine nærmeste venner?

– Rebecka, Sofie, Ine, Newa, Matilda, Michelle, Elias og Sara. ❤️

Hvor er skoene fra?

– De finner du HER! Elsker virkelig disse. Så sjukt kule!

Det går rykter om at du snart er i et nytt forhold? Er ikke det litt vel tidlig?

– Det ryktet kan jeg avkrefte, haha. Jeg er så singel som du får det.

Hvilket år tjente du mest penger?

– I år er året jeg har tjent mest penger. Firmaet mitt omsetter utrolig bra, noe jeg naturligvis er super stolt over!

Hvilke blogger leser du?

– Sofie Nilsen, Sophie Elise, Kissie og Eirin Kristiansen.

Hva synes du om topplista?

– Jeg synes vi er en fin gjeng, jeg! Vi er alle veldig forskjellige, så jeg føler at vi alle poster noe som kan falle i smak hos de aller fleste. Noen driver mammablogg, andre treningsblogg, og så har vi bloggere som meg som blogger om livet, mote og alt annet.

______

still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også underveis!

24 kommentarer
    1. Mener ikke noe frekt men hadde eg vært du så hadde eg skifter ut «Kissie» mot Alexandra Nilsson da hu ikke ønsker å bli kallet Kissie lengre uten føler att hun gått videre fra det! Utover det veldigt fine svar!! 🙂

    2. Ser aldri at folk spør i kommentarfeltet om du har spilt fotball, men likevel velger du å sette det spørsmålet inn gjentatte ganger. Skjønner at du er stolt over at du var aktiv i fotball i dine yngre år, men det holder nå:)

    3. Hvordan kan du skrive at du blogger om mote? Stilen din er veldig trashy og er ikke moteriktig akkurat! Og selv om du blogger om at du handler på Nelly har du virkelig ikke en fashionblogg

    4. Jeg synes egentlig ikke at det å lese blogg er så spennende, men hver gang jeg tar meg en tur hit finner jeg masse spennende. Kan du ha en sminkevideo snart? Jeg hadde elsket det

    5. Heiii 💗 er de skoa rare i stoffet så litt sånn ut på bilde? Vurderer og kjøpe sånne, de er drit kule!

    6. Elsket å lese bloggen din og se snapstory/Instagram storysene dine før. Men i det siste har du jo bare postet av deg i undertøy og det virker jo litt rart når du skal være et forbilde. Så gjør du bare som slle andre og poster tusen vis av bilder av deg som åler deg rundt senga i bare undertøy? Jeg garanterer at snitt alderen til leserne dine ikke er mer enn 13 år. Er det dette du vil vise dem? Det er greit at du er confident i din egen kropp selvfølgelig, men det går jo en grense der det kanskje plutselig blir en smule for mye «kropp og nakenhet» enn faktisk noe en 13 år gammel jente vil se.

    7. Hei Isabel, lurer på hvorfor du snakker dialekt, men ikke søsknene dine?💛 PS: elsker deg og stilen din☺️

    8. Slik som jeg forstå det tjener du gode penger. Så det jeg lurer på er om du gir noe til veldedighet? Omså hvordan veldedighet og hvorfor ?

    9. Har veldig lyst til å se deg på Skal Vi Danse en gang i fremtiden! Kunne du tenkt deg å være med?❤️ Loveyou

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg