DINNER @ GORDON RAMSAY’S

annonse ⎟ lenker nelly

Når du får vite at det finnes en Gordon Ramsay restaurant på hotellet, er det ingen spørsmål om hvor middagen blir booket. Det finnes NOBU også her, men vi følte at Gordons mat måtte prioriteres. Jeg må si at jeg hadde veldig høye forventninger til maten, han er tross alt guden av mat! Jeg bestilte meg hans signaturrett som er beef wellington. Tilbehøret var helt fantastisk godt, jeg spiste truffle mash – noe av det beste jeg noensinne har spist. Biffen var nydelig den også, altså! Alt i alt var det et meget smakfullt måltid, men vi var ikke så veldig begeistret over selve restauranten. Den var ikke så veldig fin, faktisk.. Litt kjipt, men jeg antar at Gordon ikke er så sjukt “glam” av seg – haha. Restauranten ligger på Atlantis hotellet, og jeg anbefaler absolutt dere å ta en tur hit om dere skal til Dubai. Maten var fantastisk!

Fine jenta mi!! 

Truffle fries… Min obsession!

Det fantes også en isbar i restauranten som jeg har hørt mye positivt om, men jeg var for mett til å prøve. Maybe later!

SKJØRT HER ⎟ HEELS HER

Det var gårsdagens middag! Liker dere at jeg kommer med restauranttips underveis i ferien? Personlig digger jeg å lese andres anbefalinger, slik at det blir lettere for meg når jeg eventuelt reiser til samme destinasjon senere. Let me know. ❤️

14 kommentarer
    1. Hvorfor bytter ikke du også domenenavn til isabelsraad slik som anna rasmussen?
      Hvorfor skifter du ikke design? Utrolig kjedelig og upersonlig
      det du har nå.
      Snakker du og Newa arabisk med hverandre? Snakker du/dere arabisk i Dubai eller engelsk? Hvorfor/Hvorfor ikke?

    2. Hei! Lurer på hva du anbefaler å bestille på coyo resturant på Sørenga? Sett du spiser det ofte og er usikker på hva som er anbefalt. Digger deg virkelig, stå på!!

    3. Herregud så falsk du er isabel når du snakker at jeg spyyr av deg. du er så sykt overfladisk og så falsk æsj-pluss at du har svææær munn ser så rart ut med den lille ekle plastikk michael jackson nese din , isabell og du er drit tynn og ekkel og du ser ut som en mann skikkelig ut som en transe!!

    4. Hvor er beltet du har på til skjørtet fra?
      Elsket det 😍 gjor alt så mye mer classy 😄

    5. Fatter ikke disse kommentarene ovenfor Isabel, ikke tenk på det! Jeg er fra Stavanger, jeg vet at du er så ekte som du kan være. Lurer på om de prøver å fiske ut og være omvendt, bare sånn at du skal få ekstra mye støtte om at du er så ekte og kul som du er. Du gjør ingenting feil! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg