DEN SJUKESTE FERIEN JEG NOENSINNE HAR HATT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For første gang på veldig lenge har jeg nesten glemt av bloggen litt. Tenk at jeg, Isabel Raad, som er SÅ fokusert på blogg døgnet rundt, faktisk har klart å glemme den av? Det er sjukt, det! Når det har blitt sent på kveldene her har jeg tatt meg selv i å få litt panikk i det jeg har fortalt Newa at jeg søren meg har glemt av å blogge. Det er ikke helt optimalt på et vis, men på et annet vis er det faktisk bra for meg. Jeg fortjener å kose meg, koble litt av og ikke bare tenke blogg når jeg er på ferie. Det er tross alt veldig positivt at jeg koser meg såpass mye at jeg ikke tenker på jobb. Vi finner på noe fra morgen til kveld her, vi er tross alt aldri på hotellrommet foruten om når vi fikser oss og når vi sover, naturligvis. Dette har definitivt vært en så fartsfylt og crazy jentetur som vi planla at den skulle bli, haha. Vi har blitt kjent med mange nye mennesker, vi har vært på dates, vi har festet, vi har spist masse nydelig mat, vi har shoppet, danset til langt på natt og hatt utallige latterkramper. Jeg storkoser meg her. 

Jeg har sjukt mange morsomme historier å fortelle til venninnene mine når jeg kommer hjem. Vi har seriøst møtt på så utrolig mange dødswierd mennesker. Blant annet fikk vi oss en beundrer/stalker på Atlantis hotellet som driver å ringer oss, sender vinflasker, sjokolade og frukt opp på rommet. Vi har to gutter som ble til noen blodigler på Dubai Mall. For å ikke snakke om de morsomme datehistoriene vi har på lager. Jeg oppriktig dør av Newa og meg. Vi er ikke helt gode i huet alltid, ass. Men er det en ting ingen kan ta fra oss, så er det at vi jammen vet å skape minner og morsomme historier. De finnes det mer enn nok av, og mer skal det bli!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette høres gjerne litt merkelig eller feil ut å skrive offentlig, men jeg synes oppriktig at det er så sjukt mye gøyere å reise på ferie når jeg er singel. Misforstå meg ikke – det er ikke for at jeg skal kunne holde på med andre gutter eller ligge rundt, men bare det å kunne være helt fri og gjøre akkurat det jeg vil er utrolig befriende. Jeg føler meg så… ja, nettopp fri. Det er noe helt annet å være på ferie å slippe å savne kjæresten sin der hjemme, da koser man seg mye mer på et eller annet vis. Okei, dette føler jeg hørtes veldig rart ut når jeg skriver det svart på hvit, men forstår noen av dere hva jeg mener? Kjenner noen seg igjen? Det er noe med det der å kun ha seg selv å tenke på.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har fortsatt et par dager igjen her, og de skal vi nyte til det fulleste. I dag er tydeligvis en av de beste feste-dagene her i Dubai (søndag av alle dager), så da må vi så klart ut. Vi var på en klubb som heter Billionare Mansion på fredag, og det var DØDS gøy der! Folkene her fester som noen galninger for å si det mildt, haha. Sjukt gøy!! Det er en grunn til hvorfor jeg aldri fester i Oslo lenger, etter du har testet utelivet i for eksempel Dubai og i LA er klubbene i Oslo tragiske i forhold. We need to up the game!

Åh, det var godt å få skrevet til dere igjen. Jeg måtte ta meg litt tid til å sette meg ned og virkelig fortelle dere hva som skjer her nede. Jeg må også få beklage for at jeg ikke har postet like mange innlegg som jeg skulle ønske, men fortvil ikke: jeg har tatt masse bilder hver dag, så material finnes det mer enn nok av. Det samme gjelder på vlogg-fronten. Jeg har to vlogger til som er klar til å klippes. Om du fortsatt ikke har sett den første vloggen fra Dubai, kan du gjøre det her

Håper livet behandler dere bra der hjemme. Love you, guys!! ❤️

37 kommentarer
    1. Bare en liten kommentar til den ene snappen din om dagsfylla Isabel 16 år elns, så bør du kanskje endre til 18 år! Bare fordi du har en del unge lesere og du vil vel ikke oppfordre å drikke alkohol som mindreårig😅 bare et lite tips!

    2. Hej Isabel!
      Godt at se at du hygger dig i Dubai. Jeg så et billede på din snapchat hvor du har en fin orange bikini på. Hvor har du købt den henne? 🙂

    3. Lekker blondesuit -til soveromsaktiviteter o.l innendørs. Seriøst, du har vel ikke gått i den ute blant folk?! Hvis jo, så er det ren provokasjon, og du ber om å bli stalket (av folk som slett ikke tar deg seriøst).

    4. Velfortjent å ta seg litt ferie! Ser ut som en sykt herlig ferie! Kos dere masse de siste dagene♥️

    5. Så kjekt å se du koser deg! Du må kose deg masse videre ❤️
      Hvilke nettsteder pleier du å bruke på å bestille reiser, hotel osv?

    6. Ååå så bra du koser deg masse! Jeg blir oppriktig glad av at du har det bra og har begynt å følge mer på deg de siste ukene. Og må si jeg digger deg mer og mer! Skjønner ikke hvorfor så mange har negative ting å si om deg, og hvorfor jeg selv ikke var så stor fan av deg før. For du virker som et oppriktig godt menneske. ❤️❤️

    7. Hei, får oss som ikke har mulighet til å bruke så mye som du gjør i dubai, hvor mye ca bør en ha med til dubai ( med oss me gjennomsnitts lønn) får å få en helt ok opplevelse dær ? ☺️

    8. Ville bare si at jeg syns du sykt flink til å sette sammen antrekk! Spesielt det med det hvite skjørtet og gullbeltet 💖 Hvor har du kjøpt det? 😄

    9. Anonym: Hei! Det kommer helt an på. Det behøver ikke være super dyrt å være her, dersom du er på budsjett. Jeg tenkte å komme med en Dubai guide etterhvert når jeg har kommet hjem <3

    10. Er det lov til å drikke alkohol i Dubai da? Har aldri skjønt vitsen med å reise til en plass man ikke får kjørt alkohol. Er i alle fall det jeg har hørt

    11. Til Helen: det er ikke Isabel sin feil om hun blir stalket, det er stalkerne. Det skal ikke ha noe å si hva man har på seg, og man skal kunne gå med det man er komfortabel i. Unødvendig å victim blame :))
      Og Isabel! Kooos deg videre <3

    12. Isabel, du er sykt god i norsk. Blogginnlegget ditt er utrolig bra skrevet. Jeg skal ikke dømme deg eller noe sånn men siden du kommer fra Syria og alt slik også snakker du stavanger dialekt i tillegg. Det er respekt ass! Du hadde fått A+ eller på gamelt norsk 6+. Haha, ville bare meddele det. Kos deg og ikke stress med bloggen. Du har jo helt vanvitting innhold får hvert innlegg. U need a vacation, right?

    13. Så koselig ferie😍 merker at Newa er positiv energi i livet ditt og du har endret skrivemåte også siden dere ble nærmere 😂 bare gøy å se!

    14. Du, en ting til, jeg vil bare si at de som har sånne merkelige følelser omkring det du har på deg. Du vet de som kommenterte hu med de største puppene i klassen på skolen. De er litt uten hormonkontroll de folka der. Jeg har funnet ut av at det er en hormonfeil de har. De bare klarer ikke å kontrollere følelsene sine. Det skal ikke mer til enn store pupper, så går det helt “ut av kontroll” for de. Jeg tenker på mønster, og farge og 😛 Det er så feil at folk sprer rundt den der lite kontroll om hva man tenker. Syns folk bør passe munnen sin, ikke legg ut noen kommentarer som er feil, for det spres som flamme i gress vet du! Hold de langt unna kommentarfeltet! <3 Lykke til på ferien videre!

    15. Herreguuud, det er akkurat som å lese om meg og bestevenninna mi aka min partner in crime, når vi er på tur! Vi var også i Dubai på jentetur, og det var helt crazy. Tror det er dritgøy å være på tur sammen med deg 😊

    16. Ta vare på dere selv💕 De guttene er nok sikkert greie folk, men man vet aldri, når man ikke kjenner de… Pass på dere selv.❤️❤️ Kos dere videre.😊

    17. Bør du ikke snart å se bruke noe annet klær enn hvite skjørt og bh topper, sååå sykt trashy oh kjedelig.. du shopper sååå mye men alltid samme type klær. Litt elegante lange kjoler osv kanskje til en forandring?!

    18. Må le litt. Isabel er ikke fra Syria og det er ikke såååå veldig vanskelig for henne å snakke både norsk og dialekt på en og samme tid 🤣🤣🤣
      Til deg Isabel
      Jeg bare digger alt du skriver om, gjør osv. I tillegg er du smart, pen, og en utrolig god formidler 😘 , fortsett å vær den du er !
      Du er fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg