SHOPPING PÅ VERDNS STØRSTE KJØPESENTER

DUBAI MALL

I går var vi å shoppet på Dubai Mall! Det er faktisk verdens aller største kjøpesenter. Jeg tror ikke dere kan forestille dere hvor svært det er med mindre dere faktisk har vært der. It’s HUGE! De har alt av butikker. Topshop, en svær Sephora (min favoritt ofc), Bershka, Chanel, River Island.. Alt finnes. Til og med en enorm godtebutikk som jeg alltid blir like fascinert av. Fun fact: sist jeg var i Dubai kjøpte jeg godteri til småsøsknene mine derfra for nærmere 3.000 kroner. Hvor gal er man da, liksom? De ble i hvert fall veldig glade for det, haha. Sidra har til og med “rester” igjen, og dette er snakk om Dubai-reisen som var i desember i fjor. Så mye godis var det altså, når til og med det godtemonsteret ikke har klart å spise opp alt enda. Wups! Gøy å ha meg som søster, skjønner dere. 😅 Jeg har forresten fått streng beskjed om at både Rami og Sidra er lei av å få godteri i feriegaver fra meg hver gang, så denne turen får jeg pønske på noe annet. Kanskje mange forskjellige nudler? Haha!!

Uansett! Jeg shoppet ikke store greiene i går, egentlig. Vi hadde knappe tre timer til å fordrive tiden med på shopping før vi måtte komme oss hjem og gjøre oss klar til partyyy. Men noe fant jeg, så klart! For det meste undertøy fra Victorias Secret. I’m a sucker. Jeg har så utrolig mye fine undertøyssett derfra. Det var litt spesielt å kjøpe mye sexy i går ettersom jeg tross alt er singel nå, men jeg liker å være fin for meg selv også. Det er viktig, babes!

Vi skal ta en ny shopperunde før vi reiser hjem. Jeg har litt småtteri jeg vil ha, mest sminke egentlig. Jeg går aldri inn på Sephora uten å svi av alt for mange tusenlapper. Sminke er life.

16 kommentarer
    1. Kan du pliiiis vise hva du har kjøpt der? Klær, undertøyet fra VS osv? Er interessert i å se godteriet om du så har kjøpt det også 😍❤️

    2. Fint at du koser deg, men skjønner ikke hvorfor du vil støtte og promotere et land som blant annet er utrolig kvinneundertrykkende? Et land hvor kvinner selv får straff for å anmelde voldtekt er et land jeg absolutt aldri ville ha støttet.

    3. Hei! Jeg lurer på om det er noe i veien med kamera ditt fordi alle bildene får et slags rosa lys i seg. Jeg vet ikke hva det er men det ser rart ut.

    4. Kunne du laget en Dubai guide? Skal dit i november, men har ikke peiling på hva jeg går til🙈 hvor bør man bo(område) kule restauranter etc❤️ Kos dere masse!

    5. Jeg har skrevet flere kommentarer nå hvor jeg spør om hvilket kamera du har brukt på båten i Dubai? De var så fine! Håper du kan svare, fordi jeg skal på ferie snart og håper på like fine bilder som deg 😁

    6. Er det veldig dyrt der sånn i forhold til andre steder? Du vet sånn kjøpesenter som er laget for turister der alt er kjempedyrt 😅 er det sånn liksom?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg