ET SVÆRT BILDEDRYSS FRA DUBAI

Her kom et siste bildedryss fra de siste dagene i Dubai! Jeg føler alltid at jeg knipser en haug med bilder som jeg ikke rekker å poste underveis, så da er det like greit med en innlegg som dette der jeg får samlet alt og vist dere på en og samme gang. Jeg føler jeg er flink på å “capture the moments” i løpet av dagene, og det vet jeg mange av dere finner interessant. Det er utrolig gøy for meg! 💕 Det ble blant annet enda mer shopping, enda mer god mat og ikke minst desserter. YUM!!

15 kommentarer
    1. Bare litt komisk du hermer etter alt Kim k gjør, hvite negler, drar til Dubai, sånn med tunga hu gjør på selfies,
      ,masse roser,
      Du ligner ikke. Hu har ikke operert rumpa og nesa og er ikke så frekk mot andre mennesker
      Ikke noe galt altså,

    2. Hvor mye sprøyter du inn i leppene og hvor ofte, kan du lage blogg innlegg om dette? Hva er negative og positive sider ved dette?

    3. Hvilket stoff går personen som kommenterte sist nå på? Når var Kim K kjent for «tunga ut» selfies? Når ble det å dra til Dubai (en av verdens største drømmedestinasjon) en Kim K greie? Hvite negler? Kim K har ikke operert rumpa?
      Hjelpes meg. Get your facts straight før man driter seg ut på kommentarfeltet.
      Ser ut som du har hatt en knallbra ferie Isabel!
      Håper du har masse kule minner og fortsetter å være akkurat DEG <3

    4. Hei! 🙂 på det øverste bilde der du sitter, hvor er di skoene kjøpt? <3 de var STUNNING 😍💕

    5. Så ut som en utrolig koselig ferie!<3 Lurer bare, hvor mye penger brukte du ca. hvis du tenker hele turen+fly? Er bare nysgjerrig🙈 Håper dere hadde det kjempegøy❤️

    6. Kan du lage en videoe eller noe hvor du viser hva du kjøpte i Dubai 😁 Elsker deg å bloggen masse❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg