BACK TO REALITY

Og vipps så var man hjemme igjen fra tidenes feteste ferie, og tilbake til vanlige rutiner og den normale hverdagen min her hjemme. Det føles faktisk veldig godt nå som jeg først har kommet meg over det faktumet at Dubai reisen faktisk har kommet til en slutt. Jeg har utrolig mye som skjer her hjemme for tiden, så egentlig hadde jeg ikke tid til å reise bort, men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det likevel. Det betyr bare at jeg har ekstra mye å gjøre nå som jeg er tilbake, men det er det verdt. Jeg storkoste meg som sagt noe enormt med Newa, vi har skapt så sjukt mange gøy minner sammen. Nå får vi bare glede oss til neste ferie sammen! 🖤 

I dag har hele dagen i grunn gått til møter. To møter har jeg faktisk vært i i dag, hvorav begge var meget interessante. Jeg føler jeg har kommet til et punkt i livet der jeg virkelig klør i fingrene etter å utvikle meg selv mer. Jeg vil skape mer, jobber med merkevaren min, utvikle meg.. Jeg har tenkt på å skrive et utfyllende innlegg om det ganske snart. Det er mye som pågår oppe i hjernekontoret om dagen. Jeg er mer motivert enn noensinne! Den følelsen er virkelig den beste som finnes. 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra mamma, der dagens middag ble inntatt. Alltid like hyggelig å samle fammen der etter en hektisk dag. Jeg slapper skikkelig av når jeg er omringet av både mamma, kusina mi og søsknene mine. De får meg blant annet ned på jorden når det trengs, pepper meg om det behøves og får meg til å roe nervene. Verdens beste gjeng! 

Resten av kvelden skal gå til hjemmespa, som jeg liker å kalle det. Kroppen skal skrubbes, håret skal kures og ansiktet skal pleies. En slik kveld behøver jeg etter mange dager på ferie der jeg ikke nødvendigvis har vært så veldig påpasselig når det hverken kommer til usunn mat eller alkohol. Det synes på huden min, for å si det sånn… Og så skal jeg legge meg rimelig tidlig. Jeg har gjespet i et kjør i hele dag. Jeg trenger søvn. 

Har dere hatt en fin torsdag, fininger? Det håper jeg! Stor klem. 🖤

17 kommentarer
    1. Synes faktisk det her helt sykt at folk kan sitte å skrive ting til deg om hvordan du er som person. Ja du deler veldig mye på bloggen, men det som deles kan ikke beskrive deg seg person og hvordan du er som et menneske. Jeg synes ærlig talt det er helt sykt å sitte å lese gjennom kommentarfelte ditt der andre mennesker sitter å kommentere personligheten din og finner på meninger du har liksom har! Det er ingen her som leser bloggen din som kjenner deg ordentlig som person, så jeg synes det e forkastelig at folk skal kommentere negativt om deg når de ikke engang kjenner deg. Bare husk hele tiden, det negative som blir skrevet om personligheten din er hat, du vet nok selv va som er sant eller ikke. Så heier på deg!❤️

    2. Kusinen din, bor hun hos moren din? Siden dere er hele tiden sammen? Eller bor hun hos foreldrene sine?

    3. Oiii så spennende. Hvis jeg ikke tar helt feil så er Egmont et bokforlag, så jeg er veldig spent på dine vegne. Hvis du kommer ut med bok, skal jeg definitivt lese den. Gleder meg. Ha en strålende dag videre <3 Smask ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg