NEW IN FRA BALENCIAGA

THEY’RE FINALLY MINE

Jeg tror ikke dere aner hvor lenge jeg har jaktet på dette sneakers paret fra Balenciaga. Jeg har siklet etter de i sikkert et halvt år nå, uten å få fatt på de. Uansett hvor jeg har vært, har de vært helt utsolgt i alle størrelser. Er ikke det typisk? Jeg antar at jeg ikke akkurat kan regne med noe annet heller da, ettersom de er veldig populære og etterspørselen er høy. De var utsolgt både her i Oslo og i LA, så egentlig hadde jeg smått gitt opp håpet om å få tak i de. Når vi var i Dubai tok jeg likevel sjansen å tok en liten sving innom Balenciaga, og tror dere ikke de stod fremme og lyste opp? Ikke nok med det, de var til og med fremme i MIN størrelse!!! Jeg ble så lykkelig, haha! Tenk hvor glad et par sko kan gjøre meg… Jeg er ikke vanskelig å glede, skjønner dere. Endelig er de mine, og jeg gleder meg masse til å bruke de til kule antrekk fremover. WOHO! Tycks? 😉

36 kommentarer

Siste innlegg