NELLY-RABATTKODE KUN TIL LESERNE MINE!

annonse ⎟ nelly

WOOOHO! Det var ikke lenge siden jeg fikk min egen eksklusive rabattkode på Nelly kun til leserne mine, og vipps så har jeg fått en til! Jeg ble SÅ glad når jeg fikk beskjed av Nelly om det. Jeg vet jo at dere elsker å shoppe like mye som meg (haha), så det å kunne gi noe tilbake til dere betyr enormt mye for meg. Så – her kommer en ny Nelly-rabattkode til verdens beste lesere!! 💕 Koden gjelder på alt fra NLY Brands (bortsett fra NLY Eve), og den varer frem til 17/9 (i morgen), kl 23:59. Hurry up!

⚡️ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «ISABEL20» I KASSEN FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ DITT KJØP ⚡️

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

____

HAPPY SHOPPING, ANGELS!

12 kommentarer
    1. Hvordan er den svarte buksen på bilde nr 5 og den lyse jumpsuiten på bilde nr 6 på størrelse? Hadde vært fint om du skrev litt om hvordan de klærne er på størrelse fremover 😉

    2. morsom vri at så mange av bildene var av deg! slike innlegg har en tendens å bli kjedelige pga lånte bilder! fortsett med dette 🙂

    3. Fyfaen, I LOVE YOU!!!!! Skulle akkurat til å bestille en stor pakke fra nelly!!! Glad jeg gikk innom bloggen din før jeg bestilte!! LOVE LOVE LOVE YOU!!!!!

    4. Jeg satt akkurat på Nelly for å shoppe litt, så så jeg at du hadde en amazing rabattkode! Men det står at den allerede er brukt når jeg skal aktivere den. Why?
      ps: JEG DIGGER DEG!

    5. den nr 5 genseren så ut som den var kjole på deg så klikket jeg innpå og så at det egentlig var vanlig genser petite life huh ?:D eller har du kjøpt den i stor st ? jeg hadde ønsket den var oversized så ble litt skuffet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg