HVEM ER DU?

annonse ⎟ lenker nelly

BODY HER ⎟ JEANS HER ⎟ LIGNENDE JAKKE HER

Jeg merker at jeg blir mer og mer nysgjerrig på leserne mine. Hvem er du? Jeg blir alltid like glad når dere kommer frem til meg når jeg er ute, for da får jeg på en måte satt litt fjes på dere og faktisk se hvem dere er. Det blir fort bare en “statistikk”, noe jeg ikke liker. Jeg vil vite mer om dere! Du som leser her inne vet jo utrolig mye om meg (så og si alt), men det er jo litt rart at jeg knapt vet noe om deg? Jeg er så nysgjerrig! Jeg vil bli kjent med nettop DEG! 

Kan ikke dere fortelle litt om dere selv? For å gjøre det litt enklere, kan dere kanskje svare på disse spørsmålene:

1. Hvor gammel er du?

2. Hva er din aller største drøm?

3. Hva gjør det lykkelig?

4. Hva jobber du med/hva studerer du?

5. Fortell litt generelt om deg selv. <3

107 kommentarer
    1. Hei! Jeg heter Margrethe:) jeg er 22 og min aller største drøm er å forlate denne verden husket, satt pris på og der jeg har utrettet noe. Jeg er generelt veldig lykkelig, rundt andre og alene, hjemme og på reise, travel og avslappet. Finner lykke i små ting. Feks: ekstra sitron i colaen på restaurant, et kyss på pannen av min bestevenn eller en glemt 100-lapp i fjorårets favorittjakke. Ah!

    2. Jeg er født i desember 2001❤️❤️min aller største drøm er å kunne jobbe med flyktninger og få hjulpet til i frivillige organisasjoner utenlands. Jeg liker å se at venner familie og bekjente mestrer generelt livet og har det bra med deg selv og de rundt dem. Jeg studerer helse på VGS og jobber som trener som deltid👀

    3. Jeg fyller straks 22 år, studerer til å bli lektor. Jeg drømmer om et A4- liv faktisk! Et hus, en jobb jeg trives i, familie og barn. Det som gjør meg lykkelig er det samme som gjør deg lykkelig, familien <3 Ellers jobber jeg i hjemmesykepleien og i bokbutikk! (.. og håper du snart gir ut egen bok, hihi)

    4. Sandra heter jeg, 17 år fra Drammen. Min aller største drøm er å få et flott stort hus, ektemann og barn. Leve lykkelig. Det er også hva som gjør meg lykkelig, men samtidig min nåværende famiilie, hund og venner. Jeg går nå på VGs og hR 1 deltidsjobb for å spare til bil og ta lappen snart. Mine største forbilder er Kim eller Kylie. Av dere bloggere så følger jeg med på deg, stina, sofie, martine og andrea. Vil gjerne følge med mere på livet til Ine å, i og med hun er så morsom. Kan ikke dere få henne til å starte blogg? 😝

    5. 20 år! Min største drøm er å være lykkelig, finne en jobb jeg trives med rett og slett. Bor for tiden i Malaga, Spania og jobber som telefonselger. Ønsker meg en hund!

    6. Jeg er 18 år gammel jente som går siste året på VGs. Jeg liker å tilbringe tid med de som står meg nærmest. Samtidig elsker jeg å reise, til tross for at jeg ikke har like gode muligheter til det slik som du har! 😀 Jeg går studiespesialisering realfag og sikter mot medisin, samtidig som jeg jobber ved siden av. Drømmen å være lykkelig, jeg ønsker å kjøpe egen bolig, flytte inn sammen med kjæresten og nyte livet. Samtidig jobber jeg utrolig hardt på skolen, og har som mål å lykkes for å kunne hjelpe de i nød. Det gjør meg lykkelig å vite at jeg gjør en forskjell i verden, og jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde muligheten til å endre menneskers hverdag, spesielt de som virkelig ikke har det bra. Jeg føler at det å til og med skulle hjelpe en person ville gitt meg så mye motivasjon og mening i livet. Jeg ønsker å sette glede i andres liv, og det skulle gledet meg så inderlig å reise rundt, bli kjent med nye mennesker, hjelpe til og føle at jeg har satt spor etter meg.

    7. Jeg heter Jessica, er født 7. Februar 2006, så jeg er like gammel som Sindra. Jeg går på en kristen barne og ungdomskole i Alta. Min største drøm er å møte deg, og å bli en blogger. Og det har jeg ønsket kjempe lenge. Men i og med at jeg bør så langt nord i Norge, og jeg bare er 12 år, så får jeg nok mest sansynlig ikke møtt deg😢😭 jeg er lykkelig når jeg spiller fotball i en binge eller på et bra sted men folk jeg kjenner, og generelt folk jeg vil være med. Jeg er lykkelig i feriene, og ellers når det ikke er skole. Og jeg hadde blitt veldig lykkelig om jeg hadde møtt deg. Du er mitt største forbilde. Og det har jeg sakt till omtrent alle vennene mine, de syns jeger rar som vil bli blogger og har en blogger som forbilde, men det gjør ikke noe. Jeg har en venn som også har en blogger som forbilde, og som vil bli blogger. Jeg blir glad hver gang du legger ut et nytt innlegg, jeg følger deg på snapchat og YouTube, men ikke Instagram, fordi det får jeg ikke lov å få før jeg blir 13. Du er mitt aller største forbilde❤

    8. Eg er 15, snart 16 år! Min største draum er å reise og oppleve verda! Det som gjer meg lykkeleg er å vere med folk eg er glad i og når helga kjem, digg! I haust begynte eg mitt første år på vgs, og det er veldig kjekt! Ellers så har eg netopp begynt å trene, eg har ein hund og katt og så er eg ein veldig stor fan av deg!❤️

    9. Hei, Jeg er en jente på 23 år, og har akkurat begynt på mitt fjerde år på lærerutdanningen. Jeg er veldig glad i å reise, og ønsker om å flytte til London en gang i framtiden:)

    10. Hei isabel😊.liten koreaner på 1.42😊dame på 42 år.stortrives aldersmessig.trygt og godt.utdanna barne og ungdomsarbeider.mn pga sykdom,ME,måtte jeg gi opp drømmejobben.jobbet på en sfo/skole med barn med forskjellige diagnoser og sykdommer❤.er nylig separert,mn tiden får vise.drømmene er mange,mn akkurat nå er det en dag av ganga og aldri gi opp håpet om å bli frisk.bor på sørlandet.er tante til snart 3 fantastiske bøllefrø❤.

    11. Jeg heter Maryam, er 03-er. Min største drøm er å være lykkelig med familie, ektemann, barn også er jeg glad i penger haha. Jeg har ikke lyst til å bo i Norge i fremtiden fordi det er et kaldt sted og jeg elsker å reise, akkurat som deg Ahha. Jeg bor i Oslo og kusina mi kjenner sidra faktisk begge går på jordal. Jeg er kjempe stor fan av deg og følger med hver eneste dag. Love u kos deg i livet❤️❤️

    12. jeg er 19 år, min aller største drøm er å reise verden rundt og lage youtube videoer og leve av det, inspirere andre til å ville oppleve verden og fange alle de fantastiske øyeblikkene på film, så det alltid blir husket. reising gjør meg lykkelig, elsker å rømme vekk fra hverdagen og bare leve, bli kjent med nye mennesker. er bare generelt så mye glad for å leve når jeg reiser. right now så vasker jeg doer og gulv for å få råd til dette her, og i det heletatt få råd til et kamera. er ikke lett som barnevernsbarn, meeeeen ingenting kommer gratis og alt må jobbes for. i mellomtiden til det er min tur til å reise, så koser jeg meg med å se reisene dine❤️

    13. 1. Hvor gammel er du?
      Jeg er 24,blir 25 i desember.
      2. Hva er din aller største drøm?
      Reise til LA og bli toppblogger.
      3. Hva gjør det lykkelig?
      Kjæresten min,venner og familie.
      4. Hva jobber du med/hva studerer du?
      Vikar i barnehage, skal studere barnevernspedagog. Har fagbrev i barne og ungdom.
      5. Fortell litt generelt om deg selv. <3
      Liker og blogge. Synge. Har fire dyr, to katter og to marsvin. Holder på.med kurs. Liker og oppleve nye ting som reise, vil gjerne få til og reise mer. <3 Liker og ta meg en fest inni mellom men ikke så ofte. Være med venner og kjæresten <3

    14. 1. Hvor gammel er du?
      Jeg er 21 år ung 😉
      2. Hva er din aller største drøm?
      Min aller største drøm er å være lykkelig og fornøyd med livet mitt. Jeg vil ha en jobb jeg trives med, men jeg må også tjene greit slik at jeg kan unne meg små ting i hverdagen. Jeg vil også ha muligheten til å reise mye, så kanskje jeg skal starte opp min egen bedrift som gjør slik at jeg kan gjøre det jeg ønsker.
      3. Hva gjør det lykkelig?
      Kjæreste, familie og venner er det som gjør meg aller lykkeligst! Men å ha en del penger hjelper også på!
      4. Hva jobber du med/hva studerer du?
      Jeg jobber delvis som avløser på gård, delvis som vikar i barnehage og skole, så studerer jeg til å bli barne- og ungdomsarbeider der jeg vil videreutdanne meg til å hjelpe unge som sliter litt, og hjelpe dem til å få det bra med dem selv. Vet ikke helt hva det skal være enda… Så skal jeg kanskje overta gården til pappa, da jeg har odeleb 😉
      5. Fortell litt generelt om deg selv.
      Jeg er en kvinne som bryr meg veldig om at både dyr og mennesker har det bra! Jeg gjør alt jeg kan for at alle rundt meg skal være lykkelig. Jeg bruker kanskje også litt i overkant mye tid på sosiale medier og se serier. Noe av det jeg hater mest i hele verden er at folk og dyr har det vondt, så hater jeg å trene 😂 føler aldri jeg har overskudd til det etter jeg er ferdig med jobb og studier…

    15. Hei Isabel! Stooor fan.
      Jeg er Ingri, fyller snart 19 år. Jeg jobber som prosessoperatør på et aluminiumsverk her i Nordland. Min største drøm er realistisk sett å skaffe meg et stort hus, få friske barn sammen med drømmemannen, økonomisk stabilitet og trygge omgivelser. Drømmer selvfølgelig om en fet Lamborghini, men funker dårlig på veiene her oppe i nord😂 Jeg setter såå stor pris på hverdagslykken- å bli litt ekstra satt pris på, at typen lager middag, rydder og shiner litt ekstra, eller går tur med hunden når jeg eegentlig ikke gidder. Eller når det er kake på jobb og noe godt til middag i kantina.
      Ellers, så er jeg ensom, trøtt og sliten uten å vite hvorfor- og har egentlig ingen grunn til å klage. Kjenner vel egentlig at jeg trenger ei skikkelig venninne, som man kan dele latterkramper og vin med. For nå har jeg faktisk ingen andre enn kjæresten min- og han liker ikke vin🙄
      Tror i tillegg at han kunne trengt litt avlastning.. har du noen tips?
      Er så glad du postet det innlegget igår, du aner nok ikke hvor godt det er å se at det finnes en annen side enn alt det materialistiske og glamorøse.

    16. God kveld Isabel! Jeg heter Sofie Aurora og er 21år gammel. Født og oppvokst 20min utenfor Oslo. <3 Min aller største drøm er å bli gift med drømmemannen og få 2-3 barn + ha en jobb jeg trives i. Jeg blir lykkelig av å få vite at jeg blir satt pris på og få gjøre de tingene jeg elsker å gjøre som er å synge, gå tur i skogen, ha en kald cola i hånda, få en god klem av en jeg er glad i. Jobber som selger i en smykkebutikk og håper på å få studere til høsten av, litt usikker på hva jeg vil enda, men sikter mot barnehagelærer! <3

    17. Jeg er født den 20 august 2004 og er fra Sandnes og min største drøm er å reise rundt i hele verden å oppleve ting fordi jeg elsker å reise. Det som gjør meg mest lykkelig er familien min og alle vennene mine, jeg kunne ikke klart men uten noen av dem, de betyr så mye for meg. Jeg liker for det meste å være alene, og det er jo litt ironisk fordi jeg like å være med vennene mine men det er på en måte sånn jeg er Hehe.

    18. 1. Hvor gammel er du?
      18
      2. Hva er din aller største drøm?
      At du svarer på kommentaren om hva som r best av diode eller IPL laser! Gurl I rly need some help asap.
      3. Hva gjør det lykkelig?
      Å ta riktig laser behandling.
      4. Hva jobber du med/hva studerer du?
      Studerer første året medisin.
      5. Fortell litt generelt om deg selv. <3
      Jente 18, trenger laserbehandlingen.

    19. Hei. Mitt navn er Aina, jeg er 27 år og bor i Trondheim. Jeg jobber som matros. Min største drøm er å bli styrmann på båt og oppleve nye havner.
      Det er to sider ved meg, den ene er guttejente som går uten sminke, i slitte klær og ikke bryr seg om hvordan jeg ser ut. Det er slik det må være når jeg jobber på båt med bare menn. Den andre siden av meg er den jenta som liker klær, sminke og mote. Bloggen din er et lite fristed i min arbeidsvhverdag når det blir for mye guttehumor og nakene damer 😅

    20. Hei ! Jeg er 27 år, og jobber som dagligleder på et bakeri 🙂 Min største drøm må nok være å oppleve mer av verden, drømmer spesielt om å få dra til London , NY , LA og å utgjøre en forskjell, spesielt innen dyrevelferd. Klisje mulig , men det er mine drømmer. Hva som gjør meg lykkelig ? Vel en fin dag med familie og venner , date med kjæresten , fint vær, musikk og når sminken blir on fleek haha. Jeg setter så pros på de små tingene i livet , det gjør meg lykkelig 🙂

    21. Mona Marlene, 23 år fra Nøtterøy. Min største drøm er å bli lykkelig og trives i og med meg selv, å kunne bety noe for andre mennesker, gi ut diktbok og biografi, blogge- som jeg ga opp fordi jeg nesten ikke hadde lesere. Jeg jobber ikke, men har holdt foredrag de 4,5 siste årene- som utrolig givende, jeg kan bruke mine shitty erfaringer til å hjelpe andre som kommer etter meg, og til å endre systemene. Jeg skriver også diverse artikler, er med på intervjuer om temaer jeg bryr meg om for eks søsken prosjektet til sos barnebyer🙏🏻 Skriver også fast for et fosterhjemsblad. Er overmiddels glad i shopping og småbarn. Har masse galgenhumor, glad i å ta bilder. Ville gjerne likt å bli kjent med deg. Klem

    22. Jeg er 14 år gammel, så går i 9.klasse. En av mine drømmer er å leve et langt og lykkelig liv, ha orden på økonomi og få en fin familie med en jeg en gang kommer til å elske resten av livet. Jeg vet ikke helt hva jeg vil bli når jeg blir stor, har tenkt litt på noe innen helse! <3 Jeg er veldig glad i dyra mine, familie og venner> de gjør meg lykkelig! ♡

    23. Heter Alexandria er 23 år fra Tønsberg! Elsker å reise, var i India i et halvt og drømmer meg ofte ut i verden igjen… min store drøm er vel egentlig å reise rundt, oppleve verden og møte nye mennesker 🙂 Jobber som frisør/makeup artist, noe som jeg trives veldig med ♡ blir lykkelig av øyeblikk, de små tingene, som når venninnen min skriver god morgen eller om kaffetrakteren bare er å trykke på start 😊 småting er det viktigste♡

    24. Jag heter Michelle och är 24 år ifrån Stockholm, jag studerar till lärare och det som gör mig lyckligast är att resa 🙂 särskilt i Sydamerika!
      Min största dröm är att kunna bli lärare i en svensk skola utomlands! 🙂

    25. Jeg er 17 år, blir 18 i November. Min aller største drøm er å bli psykolog innenfor privat sektor, men føler det er uoppnålig pågrunn av så høyt snitt og at jeg ikke er såå skoleflink.. Hva som gjør meg lykkelig er når jeg ikke føler meg ensom, når jeg virkelig føler jeg er viktig og ikke ubrukelig..
      Nå går jeg Påbygging til generell studie kompetanse, sist år på videregående, jobber ved siden av på Kiwi.
      Litt generellt om meg selv.. nå for tiden er alt egentlig veldig kjipt.. har før slitt med depresjon i 2 år, så fikk jeg meg kjæreste og alt ble bare så bra. Etter 1 år gjorde han det slutt, og etter han gjorde det slutt så er det som at verdenen bare ville meg vondt. For på 2 måneder har jeg mista kjæresten min, bestevenninna mi, maaange venner ut av det blå, alle bare går hver sin vei? Og jeg har ingen venner på skolen, gått på skolen i 1 måned nå, og ingen har snakket til meg. Jeg har prøvd å inkludere meg selv, men får ingenting tilbake.. Jeg har gledet meg til russetiden siden jeg sikkert var 12 år, alltid hatt alt for mange venner, og nå endte jeg opp med å ikke ha noen.. Jeg har ikke motivasjon på skolen, jeg hadde 5 i snitt i fjor, som gjorde meg interessert i en større utdanning som psykolog, men nå har jeg mistet all motivasjon og klarer ingenting.. Min (eks)svigerfar døde for noen uker siden, noe som gjorde meg veldig knust da jeg har omtrent sett han hver dag i 1 og et halvt år hjemme hos min daværende kjæreste, har flere minner sammen med dem og det er hjerteknusende….. Så jeg vet ikke, det er faktisk ingenting i livet mitt nå som føles bra, og jeg har vært tristere før og hatt det jævligere sånn med tanke på depresjon, men nå er alt bare så kjipt og jeg får liksom ingenting ut av livet mitt.. dette skulle bli MITT år, jeg skulle få meg masse venner og feire en morsom russetid med de gode nye vennene mine, jeg skulle ha en kjæreste, men jeg endte opp med ingenting og det verste året (sosialt)…
      Og når jeg leser bloggen din Isabel, så drømmer jeg meg litt bort. For du er så suksessfull, snill og pen. Du er akkurat slik jeg vil bli eller som en venn jeg kunne trengt, for du er bare så omsorgsfull, du setter pris på menneskene i livet ditt, du sørger for at de vet de er viktig for deg. Og jeg kunne virkelig trengt å føle meg viktig igjen snart, for jeg føler jeg ikke er noe for noen

    26. Jeg er 13 år gammel, min største drøm akkuratt nå er vell å ikke stryke i sammfunsfagsprøven.. haha. Også drømmer jeg om å bli fotograf i new yourk. Jeg danser og spiller fotball og henger med venner . Også leser jeg bloggen din da <3

    27. Jeg er 23 år gammel, blir 24 i neste uke
      Min aller største drøm er å hjelpe folk. Jeg er selv barnevernsbarn, å ønsker å hjelpe barn med dem hjelpen jeg selv fikk. Selv om det var ganske så
      Jeg vet ikke helt. Men jeg er veldig glad i dyr, også er jeg veldig glad i familien jeg har rundt meg, selv om alt ikke er biologisk. Så vil vel si at det er det som gjør meg lykkelig.
      Jeg jobber ikke, eller får penger fra nav for øyeblikket. Jobber litt på kafe, for å ha noe å gjøre. Venter på beste oprasjon, har feil stilt hofte og går innover. Neste oprasjon blir ikke før i april til neste år. Tok oprasjon en i november i fjor.
      Jeg er en ganske så sosial person. Er ikke så glad i å være alene. Men samtidig kan jeg bli ganske så sliten sosialt.

    28. Hei.
      Jeg heter Kristine og er 29 år.. bor i stavanger. Jeg har vørt tungt rusavhengig mesteparttn av mitt liv.. men har nå over 2 år rusfri. Akkurat nå er drømmen å bli få tatt fagbrev innen helsefag. Men sånn “in the big picture” så er drømmen å skrive bok.
      Det dom gjør meg lykkelig er hunden min Lakris, en svær sort kongepuddel.. vennene mine.. familien min.. og det å kunne våkne opp hver dag. Det er langt fra en selvfølge etter livet jeg har levd fra jeg var 13-27.
      Jeg liker å dykke inn i blogger for å la meg inspirere.. og det klarer du.
      Fortsett sånn.. og masse lykke til videre.

    29. Hei fine Isabel <3
      Jeg er 19 år, fyller 20 neste måned! Min største drøm er å reise til New York.. det har vært min største drøm så lenge jeg kan huske.. dessverre er jeg student å jobber deltid så ønsket mitt er ikke akkurat så lett å nå 🙂 Det som gjør meg lykkelig er familie og min fine samboer, er så takknemlig for menneskene rundt meg. Jeg studerer pedagogikk og jeg flyttet til Oslo ifjor fra Porsgrunn. Jeg trives kjempe mye her, men savner familien mye.. så til slutt så vil jeg bare si at jeg syntes du er en trolig fin person og det er så gøy å følge med på alle de fantastiske reisene du før oppleve! Vær så snill å reis til New York for meg.. jeg har så lyst til å se alt det fine du hadde opplevd der <3
      Xoxo

    30. Jeg er 19 år og studerer barnevern. Min største drøm er å være en person som kan bruke min kunnskap og min stemme til å hjelpe andre, særlig barn. Livet er så forferdelig urettferdig til tider, noe jeg vil med hele mitt hjerte prøve å gjøre lettere for noen. Det å hjelpe og føle at jeg kan gjøre meg nyttig er det som gjør meg lykkelig. Jeg brenner virkelig for at alle skal ha en god oppvekst, noe som jeg er klar til å kjempe for! Ellers er jeg en fast leser av deg hehe. Du inspirerer meg med ditt gode hjerte og måten du framstår som en sterk selvstendig buisness-woman. Aldri slutt med det du driver med… du når ut til så utrolig mange og gir oss masse <3 klem

    31. Hei! Jeg er Victoria! 20 år fra Lørenskog. Min aller største drøm er å hjelpe mennesker, spesielt barn/ungdom med psykiske vansker. Gleder meg også til den dagen jeg etablerer en familie og kan kjøpe meg et hus med hage. Jeg blir lykkelig av å gå på kino med kjæresten, spise godteri på en onsdag og dra en spontantur på badeland eller på storsenteret. Men det som gjør meg mest lykkelig er da familien er samlet, kanskje spesielt på julaften! For tiden studerer jeg markedsføring, men jeg jobber i hjemmesykepleien. Elsker å holde på med litt forskjellig!! Ellers er jeg glad i dyr og liker å være rundt og med andre. Ha en fin kveld <3 klem!

    32. Jeg er 29 år, har samboer og to små barn. Er utdannet helsefagarbeider og jobber på sykehjem med demente. Jeg vil jobbe som jordmor, men veien dit orker jeg ikke å gå. Men barsel,-og barnepleier skal jeg klare!
      Etter at jeg fikk barn ble jeg en tikkende hormonbombe, så min aller største drøm er nok å bli meg selv igjen… Jeg liker ikke den jeg har blitt!

    33. Hei! Jeg heter Dorka og er 12 år, kommer fra Ungarn🇭🇺 Jeg er født i Ungan, og hele fammen er derfra men, flytta til Norge når jeg var veldig ung.
      Siden jeg flytta til Norge har det skjedd helt CRAYZY e ting jeg har hatt 2 stesøsken, har fått en stemor, stefar, ste bror, steaøster, halvlillebror. Og jeg har en blodsøster.
      Så jeg vil si at hele familien min er ganske messed up siden blodsøsteren min bor i oslo med pappa, stemor og halvlillebror. Jeg bor i moss med mamma,stefar. De to stesøsknene mine bor hos dems mor, som bor ca.5 min unna oss. Så jeg ser dem ganske ofte.
      Akkurat nå er jeg drit lei meg pga blodsøster,pappa, halvlillebror og stemor flytter til ungarn… jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er bare 12 år og søstera mi er 14 og HUN SKAL FØYTTE FRA MEG TIL ET ANNENT LAND!!! De nærmeste familiemedlemenne flytter!
      Vet at du ikke ville høre om hele livs historien men følte for å skrive det…
      Drømmen min er å jobbe med mennesker eller å jobbe med reising. Helt ærlig ser jeg opp til deg. du har fått til så synsikt mye og jeg er såå missunelig på at du reiser så mye!! Vil bare bli med deg….
      Jeg liker å henge med venner osv på fritiden men akkurat må har jeg startet på en ny skole.. ungdomskole. Har så lyst til å møte deg en gang!!
      Alt er bare dritt nå, vil bare komme meg ut av denne jævelige perioden.
      Takk for meg
      Xoxo
      -Dorka💋💋

    34. Heter Alexandra (Alex) jeg er 16 år
      Min største drøm er nok.. enten å bli advokat (noe innenfor samfunnet) eller jobbe med dyr, har også veldig lyst til å flytte til utlandet i noen år.. etter hvert. (Amerika hadde vært amazing)
      Generelt; Har spilt fotball siden 2 klasse (barneskolen) vokst opp uten søsken. Skikkelig dårlig til å lage mat, liksom helt sykt. Har så sjukt lyst på hund (: elsker å lese bloggen din for inspirasjon og motivasjon til å jobbe hardt!! U go girl💪🏻

    35. Jeg er en jente på 21år, min to største drømmer er å få fagbrev som helsefagarbeiderog få tilbake eksen og en kompis som var en av de nærmeste av meg. Jeg jobber nå på sykehjem og opptjener praksis til fagbrev.
      Jeg kommenterer så sjeldent, men jeg liker godt din blogg! Stå på videre og jeg vil gjerne følge den videre 🙂

    36. Jeg er 15 år✨ Jeg har ingen drøm tror jeg men jeg ønsker å lykkes med fremtiden, få meg bra jobb å gi min fremtidige familie det de ønsker. Jeg blir lykkelig av de små tingene i hverdagen, en bra treningsøkt, en latterkrampe eller sjokolade. Hehe. Jeg går i 10 klasse på ungdomsskolen og jeg skal til neste høst begynne på videregående men aaaaaner ikke hvilken linje jeg vil gå.

    37. Jeg heter Carina og er 23 år. Min største drøm er å være frisk, selv om det er umulig. Jeg har diabetes of pågrunn av sykdommen min får jeg ikke jobb💔

    38. 1. Jeg er 16 år.
      2. Min aller største drøm er å dø lykkelig og virkelig følt at jeg har gjort andre og meg selv glade! Jeg vil leve et spennende liv, hvor jeg vil reise mye, gjøre folk glad, og bli kjent med nye mennesker og høre deres historie.
      3. Akkurat nå har jeg bodd i Frankrike i 1,5 måneder. Jeg flyttet fra Norge med hele familien for å lære fransk og oppleve den flotte kulturen her og det gjør meg veldig lykkelig. Generelt å oppleve ting og reise gjør meg lykkelig, men også å se at andre er glad og lykkelig selv. Det føles så godt å høre eller se at andre har det bra!<3
      4. Jeg går på skole i Frankrike. Jeg går internasjonal linje her, men det er like mange engelske fag som franske. Det er spennende og jeg er i prosessen med å lære fransk.
      5. Generelt om meg selv: jeg elsker å reise, oppleve nye kulturer og steder. Jeg er glad sport og spiller fotball. Jeg elsker mote og Frankrike er desidert et moteland!! Alle her, både gutter og jenter legger virkelig effort i antrekket sitt hver dag og det er skikkelig inspirerende og kult å se flere stilarter.<33 ha en fin kveld!

    39. 1. Hvor gammel er du?
      28
      2. Hva er din aller største drøm?
      Dra til Australia
      3. Hva gjør det lykkelig?
      Min bestevenn, og min lille familie.
      4. Hva jobber du med/hva studerer du?
      Helsefagarbeider

    40. Jeg er 23 og er ifra Stavanger område, er alene mor til 3 fantastiske jenter og min største drøm er vel å gi kidsa en fantastisk oppvekst og kanskje en sydentur alene en gang når de vokser litt til, hehe. Nå er jeg i barselpermisjon med tredje barnet 3 år på rad! Så ønsker å få meg en jobb som mekaniker igjen når alle har begynt i barnehage, vil nok kalle meg selv en litt kjedelig person, hehe :p følger bloggen din etter sist sesong av paradis ☺️

    41. 1. 23 år gammel
      2. Min største drøm er å kunne bruke tiden min med de som gjør meg glad
      3. Å ha en balanse mellom en jobb jeg finner interessant og tid med mine kjære
      4. Har studert Robotteknologi i to år, og nå er jeg på en integrert master i Arkitektur.
      5. Har bodd i London i ett år, og København i tre år. Nå bor jeg i Bergen med kjæresten min, og trives veldig godt med det!

    42. Jeg heter Maja, jeg er 14 år. Det som gjør meg lykkelig er og se andre gjøre noe bra. Selvfølgelig også og gjøre bra ting selv. Det trenger ikke være store ting, f.eks holde opp døra for noen andre, spørre noen hvordan dagen deres har vært eller låne noen en 10er når de trenger det. Det at jeg sliter med flere typer angst(spesielt sosial) har gjort meg mye mere oppmerksom på små ting.
      Det er viktig at vi har sånne som deg Isabel💕💕.

    43. 20 år, fra Kristiansand og jobber på Elkjøp.
      Min aller største drøm er å bo i Oslo igjen og jobbe som pilot! Og da ville du såklart fått gode priser på billetter på flyvningene mine 😂 Så mye glede du gir meg i hverdagen min så skulle bare det mangle!
      Det som gjør meg lykkelig er å se andre være snille mot hverandre og å kunne være snill med andre, å se at jeg kan gjøre dagen til noen andre bedre – det er alt for meg!

    44. Jeg heter Ida og er 15, snart 16 år
      Min største drøm er å inspirere andre. Jeg vil gjøre mental helse og mobbing mye mer aktuelle temaer. En annen stor drøm jeg har er å flytte til utlandet og oppdage verden.
      Det som gjør meg mest lykkelig er familie, venner, dyr, musikk og den følelsen jeg får når jeg ikke gir opp og står i mot mobbere og utfordringer.
      Jeg går første året på VGS på linjen Pre-IB, noe jeg trives veldig godt med, selv om det er veldig lang reisevei og jeg må stå opp tidlig.
      Det var veldig deilig å begynne på ny skole langt borte fra der jeg bor/kommer fra. Jeg fikk en helt ny start og jeg har endelig kommet meg bort fra slemme folk. Jeg føler meg endelig klar for å faktisk jobbe med meg selv og mine mentale lidelser.

    45. Hei! Jeg er BARE 14 år gammel. Min aller største drøm er å få jobbe med det jeg vil! Jeg blir lykkelig når jeg er blandt folk jeg er glad i. For tiden så går jeg 9ene klasse på Ungdomsskolen. Jeg har skikkelig lyst å bli influencer og jobber for det hverdag! Har akkurat startet med YouTube som er ganske vanskelig iforhold til alle som dømmer men er utrolig stolt over meg selv sol klarer å stå imot alle negativiteten og plagingen <3

    46. Hei! Æ hete Sarita. 20år fra nord-norge.
      Min største drøm er nok å møte jeffree star å bli en beautyguru. Familien min å spesielt mine søsken gjør mæ mest lykkelig å ikke min kjæresten min 😇
      Jobber i barnehage å stor trives!
      Jeg er en rastløs jente som elsker sminke,være med venner å ikke minst finne på ting som lager gode minner❤️ Liker å by på meg selv å er ikke sjenert i det hele tatt

    47. E 23 år å kommer fra Kirkenes 💕 min aller største drøm e å reise rundt men også få mitt eget hus og kjøpe mæ hund og det som gjør mæ lykkelig e venna, familie, dyr, jobben min, reising for å oppleve det meste 😊 Æ jobbe på Kirkenes bokhandel sammens med moren min og 3 andre fantastiske ekstrahjelper, ho eie den så trives ganske så godt med den.
      Æ e ei positiv og veldig omsorgsfull person, elske å gi kjærlighet til alle rundt mæ. E ofte sånn att æ gir mer enn æ får på en måte, e også veldig glad i å gå fjellturer bare for å se på naturen eller reise å høre om de forskjellige stedene altså om ka som har skjedd der for mange 100 år sia osv. E en person som like å dra ut på byen med vennan når pengan strekker til. Elske å få oppleve nye ting og bli kjent med flere mennesker men også så elske æ å være litt aleina sia det e godt i blant 😊 vet ikke helt ka mer æ skal skriv, ekke så flink på sånt her.
      Kordan har du det? Har du det bra? ❤️

    48. Jeg er 31. Drømmer om å bli psykolog (jobber med noe helt annet nå).
      Blir lykkelig av å være i naturen, å lese bøker som treffer noe i meg, og mest av små øyeblikk i hverdagen.
      Er veldig sky. Har samboer. Bor i Oslo.

    49. 28 år.
      Min største drøm, har så mange. Men det må være å flytte til Canada å botsette meg der for resten av livet.
      Trening, friluft og mat gjør meg lykkelig.
      Har studert i 7 år. På videregående studerte jeg Alpint og hadde som mål å bli alpint trener på toppnivå i Norge. Dette ble for kjedelig så jeg byttet siste året og satset på konkurranse igjen i 3000m i friidrett. Kom til NM og 2 mnd før måtte jeg legge opp pga kronisk skade. Studerte først etter videregående selger og er en av de få i Norge som faktisk kan banke i bordet med at jeg faktisk er utdannet selger. Etterpå studerte jeg markedsføring og ledelse spesialisering innen salg og handelsledelse. Tok selgerutdanningen hakket opp på universitetsnivå.
      Blid og glad person som er ganske skarp. Imøtekommende mot andre mennesker og elsker å få nye venner. Ganske energisk og det er vel derfor jeg bare må nødt å slite meg ut på fjellet eller ta meg en joggetur. Veldig glad i dyr og biler av alle ting. Ble plukket opp på flyplassen av en Ferrari i fjor og da måtte jeg ta meg sammen så jeg ikke skulle sikle. Etter en lang dag med reising skal jeg si deg jeg våknet fort når vedkommende kom med den raketten der altså 😂👍
      Dette var litt om meg, om du synes det var spennende eller ikke får vel være opp til deg. Ikke fast leser, men følger deg på Snap. Ha en fin dag videre 😊

    50. 1. Hvor gammel er du?
      Jeg er 24 år gammel født i 94^^
      2. Hva er din aller største drøm?
      Spare nok penger kjøpe gård og leve av det og reise hele verden med venner og kjæreste
      3. Hva gjør det lykkelig?
      Kjæresten min og mibe trofaste venniner! De alle stiller alltid opp for å klemme meg høre på rantingen og sytingen mkn og vi har det så gøy sammen! Å spille sport gjør meg overlykkelig det å løpe og være med i spillet en utrolig følelse og når jeg bader.
      4. Hva jobber du med/hva studerer du?
      Jeg jobber for et flyselskap og har sett deg reise 😀
      5. Fortell litt generelt om deg selv. <3
      Jeg elsker sport og å svømme. Jeg elsket havet! Er også en crazycatlady som er fpsterhjem for katter og kattunger for kattens vern <3 Adopt dont shop!

    51. Hei! Jeg lurer på hvordan de Bronx skoene er i størrelsen? (de svarte som du har lagt ut av både her og på snapchat)

    52. 1. Hvor gammel er du?
      27 år 🙂
      2. Hva er din aller største drøm?
      Jeg lever rett og slett drømmelivet mitt her og nå <3 Om jeg skulle ha valgt noe, må det bli å en dag kunne selge leiligheten til fordel for et stort hus, kanskje et lite småbruk.
      3. Hva gjør det lykkelig?
      Datteren min <3
      4. Hva jobber du med/hva studerer du?
      Jeg har fire ulike jobber (journalist, forfatter, tilsynsfører i barnevernet og assisterende butikksjef i en Stormberg-butikk) og tar i tillegg 2 fagskoleutdannelser på en gang. Er utdannet journalist fra tidligere.
      5. Fortell litt generelt om deg selv. <3
      Alenemamma, hundeelsker, skribent og livsnyter til det fulleste 🙂

    53. Jeg er Marita, 21 år og gift med verdens flotteste mann💛Vi har vært gift i 2,5 år. Min aller største drøm var å kunne få barn, noe jeg er utrolig takknemlig for å ha fått muligheten til! Jeg venter nemlig en gutt nå i midten av oktober💙Det som gjør meg mest lykkelig i livet er familie, venner og reising. Har også store drømmer om å kunne reise masse og besøke barnehjem i andre land og hjelpe. Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og har jobbet med barn i både barnehage og skole i 3 år nå, jeg elsker virkelig barn og har også en drøm om å studere mer innenfor dette området senere i livet. Nå skal tiden med baby i hus settes som førstepri og nyyyytes! Åh, livet er virkelig SÅ fantastisk! (Heter fruamundsen_ på Instagram hvis du vil se mer av min hverdag💛)
      Håper alle dine drømmer vil gå i oppfyllelse Isabel, heier på deg, alltid! Klem😊

    54. Hei♡ Jeg heter Borghild og er 16 år gammel. Jeg går første året på medie og kommunikasjon linja og bor i Telemark. Jeg skal begynne å blogge og jobbe med Instagram fordi det virker spennende og elsker jo allerede å lese bloggen din, andre sine blogger♡ sitter jo flere timer på Instagram for å følge med på hva vennene mine poster og de jeg følger! Min største drøm må være å bo en stund, kanskje noen år i USA😍spesielt LA da! Klem klem♡

    55. 22 år gammel😊 har ikke jobb eller skole akkurat nå da jeg ikke helt vet hva jeg vill idetheletatt og ingen svarer meg på søknader😂 Har en veldig vanskelig periode akkurat nå men min drøm er at livet ordner seg, jeg finner et hus, en jobb jeg kan trives i og få unge og gifte meg med han jeg er forlovet med😊 liker og være med venner og jeg elsker og drive med biler og motorsport, drifting, råning, treff, og slike Harry ting som du sikkert ikke syns er helt innafor men JA haha du har en sånn leser åsså😉

    56. 1. Hvor gammel er du? : Ja nå måtte jeg tenke hehe, jeg er 26 år født 24 April 1992 🙂
      2. Hva er din aller største drøm? Bli kvitt fordommene sykehus/leger har med psykiatri. En gang syk alltid syk, oppvokst med seksuelt misbruk som førte til psykiske lidelse. Etterfølgt av 9 år med veldig grov vold. Som endte i selvmordforsøk på medesiner, ALDRI misbrukt en eneste medesin etter. Jeg var 13, den dag i dag blir jeg avslått for helsehjelp og dømt pga dette. . 🙂
      3. Hva gjør det lykkelig? Familie, kjæreste og hunder.
      4. Hva jobber du med/hva studerer du? Utføre

    57. Er 18år og går Helseservice VG2, skal ta påbygg for å så bli barneskolelærer! Min aller største drøm er å flytte til Australia med en gutt jeg elsker, og få flere barn med og ha en haug med dyr❤️ Det som gjør meg lykkelig er når jeg ser at de nærmeste rundt meg har det bra, om ikke de har det bra har heller ikke jeg det bra.. Ja vet ikke hva jeg skal fortelle om meg selv meen jeg har iallefall vært en fast leser på bloggen din i flere år, og jeg digger deg og bloggen din! Er utrolig å se hva du har oppnådd med den og det inspirerer meg til å gjøre det bra i livet! Ellers er jeg en person som elsker familien og venner rundt meg, og aller mest elsker jeg dyr. Dyr gjør meg så utrolig lykkelig❤️

    58. Jag är en svensk tjej på 20 år som bor i Stavanger. jobbar nu som resepsjonslärling på en båt och mitt drömjobb är flygvärdinna helt klart!
      Jag jobbar 3 veckor och sen har man 3 veckor som man är HELT ledig, och då är jag som oftast ute och reser då det är något som jag älskar!
      Gennerelt så tycker jag om att vara med vänner familj och min pojkvän.
      Det som gör mig lycklig är at vara med min pojvän såklart. Och vinkvällar med mina närmaste, bara det att sitta och prata långt ut på natten är såå mysigt!!

    59. Jeg er 26 år.
      Min største drøm er å tegne og bygge ting som folk vil oppleve som god arkitektur.
      Det gjør meg lykkelig å være kreativ, bruke hodet mitt. Kjæresten gjør meg lykkelig på en annen måte. Egentlig ser jeg på arbeid og dedikasjon også som en form for kjærlighet (til livet, Gud eller hva du vil).
      Jeg er ferdig utdannet og har jobbet som arkitekt i et år.
      Jeg liker bloggen din fordi det er så spennende med innvandrerjenter som bryter seg løs fra sosial kontroll. Jeg synes du ser bra ut på en «ukorrekt» måte hvor jeg på en merkelig måte beundrer perfeksjonismen i det utseendemessige. Det er gøy at du er så personlig og ydmyk. Det er gøy å se hvor mye mer profesjonell du blir hele tiden, ift. andre bloggere.

    60. Hete Emilia. E 28 år. Min aller største drøm e å kunne ta med hele storfamilien på cruise og selvfølgelig kunne kurere sykdom å oppnå verdensfred. Min mann og ungan gjør meg lykkelig. E jobbe som revisor og holder på med mastergrad i regnskap og revisjon. Uhøytidelig, godt humør. Har hus, hage, hytte bil, gift med drømmemannen og har to fantastiske barn. Mangle ingen ting i livet. Over middels interessert i interiør og er selvlært amatør makeupartist og vippetekniker på fritida. Like å følge med på bloggen din fordi du leve et utrolig eventyrrikt og spennende liv. Samtidig ser e kor langt du he kommet fra Paradise til nå. Stå på Isabell 🙂

    61. Jeg heter heidi er 36 år faktiskt og elsker se på paradise hotel. Jeg elsker og reise vært mye på kreta❤️Det som gjør meg lykkelig er min sønn på 8 år❤️❤️❤️

    62. Hei fine Isabel! Mitt navn er Renathe, og jeg er en 22 år gammel jente! Ble nettopp 22!:) Min aller største drøm er å trives i det jeg gjør/jobber med da jeg har vært på NAV mine 3 siste år pga jeg har vært psykisk syk. (Xn var psykopat). Det som gjør meg lykkelig i livet er samboeren min først å fremst, men det å ha noe som gjør deg bedre å får deg til å føle deg bedre. Kommer på TV i januar2019, serien heter Uro, kommer på NRK så hadde blitt gla om du så den. <3 Ellers har jeg nettopp fått lærligeplass i barnehage, noe jeg gleder meg til. Ellers så er jeg en god person tvers igjennom å ønsker alle rundt meg godt!

    63. 1 ) jeg er akkurat blitt 24 og er dødt i 94!
      2) ønsker at min mor skal være uten kreften kg at hun er kvitt den for godt
      3) tid med familie
      4) Jobber som sykepleier
      5) blid og positiv jente med stor kjærlighet for sminke, serie og sin samboer

    64. Heii<3 Jeg er 17 år og går andre året studiespesialisering med realfag. Jeg vet ikke hva jeg vil studere eller jobbe med i fremtiden, men jeg elsker teater og å stå på en scene<3 Jeg bor i en liten by, men drømmer om å flytte til en storby, kanskje i utlandet. Ellers elsker jeg å være med venner og feste, like mye som å sitte hjemme å se på netflix eller lese en god bok. <333

    65. Jeg heter Caroline, er 21 år fra Karmøy, Rogaland. Min største drøm er å oppnå noe viktig med livet mitt, enten om det er å få fram mental helse på en bedre måte enn det er i dag, å hjelpe med at det ikke er tabu å snakke om. Eller om det er å gjøre en forskjell for barn i hungørsnød.
      Det som gjør meg lykkelig er å vite at andre rundt meg har det bra, og selvfølgelig datteren min på 13 mnd.
      Akuratt nå studerer jeg for å få fagbrev som sveiser/stilasarbeider.
      Jeg er jo sånn som jeg skrev mor til ei på 13 mnd, i tillegg er jeg veldig glad i å være rundt folk og trener karate på fritiden.

    66. Hei!
      Jeg heter Mari og er 23 år gammel. Jeg er utdannet skuespiller, og min største drøm er å bli en av Norges beste skuespillere.
      Det som gjør meg lykkelig kan være så mangt. Jeg finner lykke i det øyeblikket jeg stopper opp og setter pris på det rundt meg. Venner, kjæreste, familie. At jeg har en god jobb å gå til.

    67. Jeg heter Vilde, er 20 år og går nå sisteåret på sykepleien! Min drøm er å videreutdanne meg til helsesøster og jobbe med psykisk helse. Det gjør meg lykkelig å gi pasienter en bedre hverdag og bedre livskvalitet. Det er så givende for meg å vise omsorg og hjelpe andre i sårbare situasjoner.

    68. Hei, jeg er 21 år gammel jente som elsker trening. Min aller største drøm her i livet er å lykkes som negldesigner siden det er det jeg jobber med. Målet er å fikse neglene til alle de store kjendisene i Los Angeles💅🏽 Det aller viktigste for meg er min nærmeste familie, og min fantastiske kjæreste.
      Du har lykkes Isabelle, klapp deg selv på skulderen og skryt av deg selv 👊🏽

    69. Jeg er 31 år og jobber som lege. Som student så jeg, som mange av mine medstudenter, på PH, og jeg fortsatt og følge deg i ettertid. Jeg følger bloggen din både som et avbrekk fra en hverdag fylt med tunge og tidvis triste pasient historier. Jeg elsker å drømme meg litt bort i den glamorøse tilværelsen din, som står i stor kontrast til min hverdag i «sykehusklær» og som tobarnsmor. Jeg er imponert over ståpåviljen og pågangsmotet ditt. Du har fått til mye så langt i livet og jeg ønsker deg lykke til fremover også! <3

    70. Mitt navn er Charlotte, jeg er 24 år gammel.
      Jeg jobber i en butikk.
      Min største drøm er å kjøpe en egen leilighet, få en hund, reise rundt og oppleve verden.
      Det som gjør meg lykkelig er at de som betyr mye for meg har det bra og at man kan være en god venn for noen 😊

    71. Jeg heter Julie, 29 år og bor i Oslo.
      Jeg har brukt de siste årene på å realisere min største drøm som helt enkelt har vært å oppleve verden på både godt å vondt. Alt fra å leve jet-set livet i LA, Dubai, Sydney osv til å hjelpe flyktninger på vei fra Syria og oppleve hva fattigdom faktisk kan være både i Afrika og Asia. Jeg har vært på jakt etter hva et menneske faktisk er og hvorfor er og gjør som vi gjør. Hvordan kultur og arv påvirker oss som mennesker osv.
      Nå er jeg i gang med å realisere neste drøm. Å gi sønnen min på 5 måneder den oppveksten jeg aldri fikk💙
      Å se sønnen min smile er det som virkelig gjør meg lykkelig.

    72. Lurte bare på om det er bra utvalg på Balenciaga i Oslo? Var det flere igjen av den genseren du kjøpte derifra?:-) Setter pris på svar, digger bloggen din i det siste!

    73. Jeg er 23 år gammel. Min største drøm må være å bli fornøyd med meg selv, har slitt en del psykisk og ønsker en utdanning hvor jeg kan hjelpe andre som sitter i samme situasjon. Er utdannet frisør fra før av, jobber også som det for øyeblikket.
      Familien min, hunden min, og selvfølgelig min kjære som har støttet og hjulpet meg gjennom mange år gjør meg lykkelig ❤️

    74. Jeg er 16 år, og min drøm er nok å få til å bli ferdig med studie, få den jobben jeg vil ha (psykologi) og bare leve livet. Det som gjør meg lykkelig er nok familien og det med at de rundt meg skal ha det bra og alle gangen jeg slipper å være på sykehuset og når jeg er ute å reiser slippe å tenkte på alt stresse bare slappe av nyte livet. Akkurat nå går jeg 1 klasse på VGs linje studiespesialisering, det er vanskelig men er verdt det. Litt sånn generelt om meg selv jeg elsker å danse, det er min måte å slippe unna virkeligheten i noen minutter, jeg er født med en veldig komplisert hjertefeil så er ofte syk og masse på sykehuset, det er veldig slitsomt merker at det preger meg i hverdagen. Snakker ikke så mye med folk om det heller for det er ikke så mange jeg stoler på begrunn av ting som har skjedd opp igjennom årene med venner osv, vi heller ikke skyve noen bort ved og skremme dem. Jeg har faktisk kjempe lyst til å starte blogg bare for å få delt historien min få ut litt av det som skjer i hue mitt men jeg tør ikke hehe. Er litt redd for hva andre kommer til å si går på videregående så folk kan være litt slemme, pluss for nok ingen lesere for det så blir bare kleint (er heller ikke så selvsikker som du kanskje merker) ellers liker jeg bare å ha det gøy nyte livet

    75. Kine her. Nystartet blogger her inne som søker litt inspirasjon. Kinenic.blogg.no gi meg gjerne litt tilbakemelding.
      Syns bloggen din er veldig fin 😁😊

    76. Hei Isabel 🙂
      Jeg heter Michaela, og jeg holdt på å si at jeg var 28 år gammel (i det jeg innså at jeg ble 29 år i går, haha – det tar litt tid å venne seg, si). Jeg bor i Strömstad i Sverige, og jeg jobber som oversetter. Jeg vil gjerne studere mer, og er veldig interessert i både språkvitenskap og medisin, så hva det blir av meg til slutt får vi se. Min aller største drøm er at de jeg elsker og står nærmest har det bra, og at jeg selv kan leve et harmonisk liv uten angst. Jeg drømmer også om å finne min mening med livet og kjenne at jeg står opp hver dag med “a purpose”. Jeg har en enorm trang etter å hjelpe mennesker. Drømmer også om å kunne kjøpe en leilighet eller et hus til familien min sånn at jeg vet at de alltid har det bra. Generelt er jeg en veldig glad og lykkelig person, og jeg nok skrevet en hel bok om ting som gjør meg lykkelig. Mammaen min er min beste venn i livet, så det å ha henne er lykke for meg. Vi reiser mye sammen og finner på alt mulig, og hun og støtten hennes betyr så uendelig mye for meg. Så finner lykken i de små tingene i livet – som ekstra mye isbiter i colaen, en ny utgave av et blad jeg liker, en ny episode av favorittserien, det å kose seg med å lese blogger mens jeg nyter en kald cola zero (jeg har mine faste rutiner når jeg tar en pause fra jobbingen, og du er selvfølgelig blant de første jeg leser hver dag), høre på musikken jeg elsker… Ja, I could go on. Og dyr – jeg elsker dyr! Som sagt, denne listen kan fort bli lang. Jeg vil avslutte med å si tusen takk til deg for alt du gir oss, jeg elsker å følge deg og beundrer deg noe enormt. Du er så sterk og inspirerende, og det å lese bloggen din og følge deg på Instagram er ekte hverdagsluksus!
      All kjærlighet og lykke til deg 🙂
      Klemmer <3

    77. Hei Isabel 🙂
      Jeg heter Michaela, og jeg holdt på å si at jeg var 28 år gammel (i det jeg innså at jeg ble 29 år i går, haha – det tar litt tid å venne seg, si). Jeg bor i Strömstad i Sverige, og jeg jobber som oversetter. Jeg vil gjerne studere mer, og er veldig interessert i både språkvitenskap og medisin, så hva det blir av meg til slutt får vi se. Min aller største drøm er at de jeg elsker og står nærmest har det bra, og at jeg selv kan leve et harmonisk liv uten angst. Jeg drømmer også om å finne min mening med livet og kjenne at jeg står opp hver dag med “a purpose”. Jeg har en enorm trang etter å hjelpe mennesker. Drømmer også om å kunne kjøpe en leilighet eller et hus til familien min sånn at jeg vet at de alltid har det bra. Generelt er jeg en veldig glad og lykkelig person, og jeg nok skrevet en hel bok om de tingene som gjør meg lykkelig. Mammaen min er min beste venn i livet, så det å ha henne er lykke for meg. Vi reiser mye sammen og finner på alt mulig, og hun og støtten hennes betyr så uendelig mye for meg. Jeg finner lykken i de små tingene i livet – som ekstra mye isbiter i colaen, en ny utgave av et blad jeg liker, en ny episode av favorittserien, det å kose seg med å lese blogger mens jeg nyter en kald cola zero (jeg har mine faste rutiner når jeg tar en pause fra jobbingen, og du er selvfølgelig blant de første jeg leser hver dag), høre på musikken jeg elsker… Ja, I could go on. Og dyr – jeg elsker dyr! Som sagt, denne listen kan fort bli lang. Jeg vil avslutte med å si tusen takk til deg for alt du gir oss, jeg elsker å følge deg og beundrer deg noe enormt. Du er så sterk og inspirerende, og det å lese bloggen din og følge deg på Instagram er ekte hverdagsluksus!
      All kjærlighet og lykke til deg 🙂
      Klemmer <3

    78. 1. Jeg er 25 år
      2. Min største drøm er å kunne gjøre hva jeg vil uten å måtte tenke på lommeboka
      3. Venner og familie gjør meg lykkelig
      4. Jobber som hudterapeut
      5. Er over gjennomsnittet glad i film og serier!

    79. Er 20 år og største ønske er å klare å forlate denne verden uten at noen finner meg så jeg blit reddet

    80. Jeg heter Mari, er 15 år og drømmer om å jobbe i rus og psykiatri. Jeg blir lykkelig av å være med venner og familie. Jeg går fortsatt på ungdomsskolen, men har lyst til å studere i utlandet etter vgs.

    81. Hei, jeg heter Kristine og er snart 27 år. Jeg drømmer om noe så “simpelt” som å bli frisk fra alle helseplagene verden har kastet på meg, har desverre blitt ufør i så ung alder pga alt dette. Drømmer om å en dag kunne bare si den fra meg og jobbe som dyrepleier eller liknende, flytte ut hjemmefra og kanskje finne en kjæreste som holder ut med meg. Det som gjør meg lykkelig er å gjøre andre lykkelige. Om det er en gave eller en gest eller liknende. Jeg tilbringer mesteparten av dagene forran pc-en og enten spiller eller ser på youtube/leser blogger, aviser osv. Driver også litt med sying av bamser og har begynt på mitt første cosplay jeg tenkte å bruke neste år.

    82. Jeg er en jente på 24 år. Min største drøm er og bli psykolog og å reise til Afrika ! Jeg er stundent og jeg jobber, jeg er også alenemor ! Ellers er jeg en helt vanlig jente med sans for sminke og klær jeg elsker også og reise ! Vil si jeg er ganske lykkelig hardtarbeidende og tilfreds i livet ! Takknemlig for alt og allle jeg har rundt meg 💖

    83. Jeg heter Una og er 14 år, min aller største drøm må være å gjøre noe av det du driver med, jeg vil være min egen sjef, “snakke” med følgerne mine og lage noe av mitt eget. Jeg blir lykkelig av å gjøre ting jeg egentlig ikke tør, som å snakke med nye folk og rett og slett gå ut i offentligheten. Slikt gjør meg bare så stolt. Jeg ønsker å bli noe sånt som ambulansearbeider eller makeupartist hehe! På fritiden trener jeg, ser maaasse på serier og er med familie og venner <3

    84. Hei! Jeg heter Therese og er 21 år gammel. Min aller største drøm er å leve av sosiale media og skape et navn for meg selv, da innenfor streaming på Twitch og/eller YouTube og Instagram. Akkurat nå er jobber jeg i butikk. Ting som gjør meg lykkelig er godhet fra andre mennesker, dyr og å tilbringe tid med mennesker som vil meg godt. Jeg er som oftest ei blid jente med en sassy attitude som tilbringer tiden sin med folk jeg er glad i, og jobber. Har kanskje store problemer med overtenking men har en logisk del av meg som sier i fra at nok er nok. Ser opp til deg, og hvor hardt du jobber med det du gjør. Ikke MINST at du er så savage!! <3

    85. 24 år, ferdig utdannet psykolog om 1,5 år – det har alltid vært den store drømmen innenfor utdanning. Ellers drømmer jeg om at alle jeg kjenner skal ha det bra og jeg finner min egen lykke i tilfredsstillende sosiale relasjoner og jobb <3

    86. Jeg er 21 år, blir 22 neste uke🙌🏻 Min aller største drøm er å kunne påvirke livet til noen andre på en positiv måte! Jeg er utdannet helsefagarbeider, og for øyeblikket studerer jeg sykepleie noe jeg trives utrolig godt med💗 men jeg skulle også gjerne ha kunnet brukt sosiale medier for å hjelpe andre🤗
      Det er de små tingene som gjør meg aller mest lykkelig, som for eksempel en varm sommerdag med strålende sol✨ Eller å se en rørende film💗
      Håper du har en super dag Isabel!

    87. 1. Jeg er 16 år 2. Det vet jeg ikke.. 3. Være med familien min❤️ 4. Går helse- og oppvekst 5. Jeg er en gutt.

    88. Jeg heter Silje Elisabeth❤️Er 19år❤️Min største drøm er å hjelpe alle de jeg ser trenger hjelp og støtte eller bare en god klem egentlig bare å være der for dem❤️Min Familie, Venner og forlovede gjør meg lykkelig❤️❤️Jeg studerer ikke men går på NAV:( generelt om meg selv jeg er ei blid jente med ADHD og vill alle bare god

    89. Jeg er en nyutdannet barnevernspedagog. Min største drøm er å få fast jobb, god økonomi og reise mye. Familie og venner gjør meg lykkelig og jeg verdsetter alle rundt meg.

    90. Hei! Jeg er 14 fra Bryne🤗 Jeg drømmer om å,ha et A-4 liv, men kanskje litt mer luksuriøst, jeg ønsker å reise verden rundt og jeg har et stort ønske om å reise til et fattig land i nærmeste fremtid for å hjelpe de som trenger det💘Jeg driver med idrett og trener 6 ganger i uken i tilegg til at jeg jobber som trener for 4 årskull med barn som jeg trener i turn💪Jeg blir lykkelig av både små ting, og store ting. Jeg blir ekstremt lykkelig av å gjøre andre glad, kjøpe en gave til søsknene mine, overaske en venn med kake på bursdagen osv. Jeg blir også veldig glad viss jeg får til nye ting i idrettene jeg holder på med. Jeg ser meg selv om 20 år som en advokat. Jeg har 2 barn, en jente og en gutt, jeg har en fantastisk mann og jeg bor i et stoooort hus med stoort walk-in-closet og bare god plass. Jeg har også flere feriehus og mulighet til å reise masse😍

    91. 25 år, Bergen.
      Nettopp fått meg bachelor i barnehagelærer, og jobber fortsatt i bofellesskap med utviklingshemmende. veldig kjekt arbeid!
      Ønsker meg en familie ganske snart. Har planer om å starte prosessen med å bli gravid neste høst, men først skal jeg og typen reise til Zambia der jeg skal jobbe med det pedagogiske opplegget i en barneby som nylig har tatt inn barn, og typen skal være med på å bygge flere hus slik at de kan ta inn flere barn. Gleder oss mye!
      Enkle ting gjør meg lykkelig. De små hverdagsgledene som komplemanger, typen har ryddet hjemme, latter og mye kjærlighet.

    92. Hei! Jeg heter Nina og er 19 år gammel. Jeg har en litt gammeldages tradisjon, men min største drøm er å gifte meg med en jeg elsker, få meg friske barn, ha et stort hus, god nok økonomi og generelet være lykkelig.
      Det som gjør meg lykkelig er kjærlighet. Kjærlighet fra familien min, vennene mine, Gud og den fremtidige mannen min. Kjærlighet er stikkorde som gjør meg lykkelig i livet. Uten det, så hadde ikke dette vært et liv mener jeg.
      Akkurat nå jobber jeg på kino, men skal til forsvaret i januar (noe jeg gleder meg kjempe mye til). Etter forsvaret, så har jeg tenkt å studere økonomi og administrasjon, for å kunne bli sekretær i en stor bedrift.
      Jeg er omsorgsfull person, som elsker å hjelpe andre. Liker å ha det organisert, ha det gøy og fylle livet med kjærlighe til andre som ikke har det.

    93. Hei! jeg heter Monica og er 22 år, blir 23 år på julaften. Min største drøm er å hjelpe andre mennesker som sliter, og bli husket for det. Nå er jeg lykkelig, etter Mange år med trøblete oppvekst. Har alltid satt pris på småting her i livet, det gjelder ikke alltid å få den største eller største gaven. En Klem eller noen pene ord kan være nok. Utdannet barne- og ungdomsarbeider med fagbrev.

    94. Jeg er 19 år, og min aller største drøm er å komme videre med håndballen og spille foran mange mennesker, har kommet et godt stykke på vei og kommet inn på elite laget, men vil komme enda lenger! Ellers har jeg et stort ønske om å hjelpe til med å bygge skole i Afrika, eller samle plast fra havet (4ocean)! Det som gjør meg lykkelig er familien min, være med venner, og positive opplevelser på håndballbanen☺️ Er akkurat ferdig på VGs, så har friår hvor jeg jobber og tjener penger, og satser håndball!

    95. Jeg er nok litt eldre enn din standar blogg leser. Jeg er 35 år gammel. Jeg fikk min største drøm oppfylt i April. Da ble jeg mamma til en vakker jente. Hva som gjør meg lykkelig har forandret seg litt de siste årene. Nå er det min datter og min familie og venner som betyr alt. Har alle det bra, og er friske og lykkelige så er jeg lykkelig også . Nå er jeg i mamma permisjon, men til vanlig jobber jeg med regnskap for et lite firma.

    96. 1. Hvor gammel er du? Jeg heter Maiken å er 26år
      2. Hva er din aller største drøm?
      Komme meg ut av leiligheten jeg leier å kjøpe noe eget til meg å sønnen min
      3. Hva gjør det lykkelig? Sønnen min, samboeren min, trening, føle at jeg mestrer det jeg vil klare å få til
      4. Hva jobber du med/hva studerer du?
      Jeg jobber som frisør:)
      5. Fortell litt generelt om deg selv. <3
      Bor i Stavanger, har nettopp starter med å legge om livsstilen min å fokuserer på å få ei bedre helse, sliter endel med angst så å få bedre kosthold å trene er noe jeg bruker mye tid på nå å som jeg håper skal hjelpe endel på angsten min. Har en sønn på 6år som nettopp har startet på skolen. Så livet mitt er sønnen min,jobb, trening å prøve å jobbe med meg selv å angsten:)

    97. 1. Hvor gammel er du?
      Jeg er 27 år.
      2. Hva er din aller største drøm?
      Min aller største drøm? Den var vanskelig. Jeg har alt jeg kan drømme om 💕
      3. Hva gjør det lykkelig?
      Familien min, vennene mine, trening og reise.
      4. Hva jobber du med/hva studerer du?
      Jeg jobber som styrmann på en 70m lang fiskebåt, og jeg elsker det!
      5. Fortell litt generelt om deg selv.
      Født og oppvokst rett utenfor Ålesund.. 🙊

    98. Jeg er 26 år gammel. Lever tidenes A4 liv .. Jobber innen reiseliv men får ikke reise så mye jeg selv vil. Trener 6 dager i uken for å vedlikehold kroppen . Var 160 kg før jeg tok fedmeoprasjon. (Nå 80 kg) hver dag er en kamp for kiloene, utseendet, få tid til familien, venner, kjæresten og forsatt være “Instagram perfekt” sånn som omverdenen forventer ! Når jeg skal “forsvinne” fra problemer leser jeg om andres liv for å se at det er fullt normalt å ha vanvittig mye press, stress og forventninger.
      Jeg har alltid tenkt at alt kan løses med penger, derfor jeg har jobbet RÆVEN av meg siden jeg var 12. Men nå har jeg gjennomsnitt inntekt, egen leilighet og egen bil men ikke noe mer en det. Handler shampo på Vita, mascara på Cubus og klær på HM. Men penger gjør ikke en dritt for de rundt meg, min selvtillit, selvfølelse og prestasjoner.
      Jeg ble forlatt av min egen familie når jeg var 10 og måtte finne en ekte (ikke by blood). Familie selv. Jeg har de beste folkene rundt meg nå! De folkene jeg selv har valgt og de folkene som har valgt meg for meg !
      Så kort oppsummert: kvinne i sin beste alder, som jobber for mye, trener for mye, spiser for lite, stresser for mye og tenker for mye !
      Dagens samfunn er blitt så jævla stress ! Haha !
      Ha en god dag Isabell og rock on og gi faen i hva folk sier !

    99. Heey!
      Hehe.. Jeg så deg i byen en dag, men ville ikke komme å forstyrre. Du spiste med noen venner på et sushi sted. Jeg er 27år, og digger at du er så lite A4 og anti janteloven! Mer av det folkens! Jeg studerer for å bli prosjektleder og min drøm er såklart og slippe snu og vende på hver jævla krone. Jeg ønsker å dra til Mexico og India. Selv om det er to ganske primitive destinasjoner er jeg mer enn gjennomsnittet materialistisk. Moren min døde da jeg var 17 og faren min da jeg var 21, etter det slet jeg med masse rus og faenskap. Men NÅ! Har jeg vært nykter i over 3 år og fått orden på livet stort sett.. Det som gjør meg mest lykkelig er når jeg er med vennene mine og familien min (kusiner, besteforeldre og tanter) wæææ! Blei mye tekst :p Anyways! Digger å drømme meg bort i bloggen din <3

    100. Elisabeth, 33 år. Min største drøm er å bli frisk og kunne leve et liv hvor jeg kan jobbe og drive med standup. Jeg er utdannet sosionom og har tidligere jobbet med blandt annet barnevern. Det som gjør meg lykkelig er venner, familier, serier og film, musikk og mannen min som jeg giftet meg med på lørdag. Jeg r født i India,adoptert. Drevet med musikk heleøivet både i korps,band, kor og som artist.

    101. syns ansiktet ditt er mye finere med mindre fillers i leppene. syns du begynner å se utrolig fresh å bra ut❣️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg