PRINSESSA MI FYLLER 13 ÅR

SIDRA 13 ÅR

Gud, denne dagen er stor her hos familien Raad. I dag er nemlig ingen vanlig dag, for i dag fyller nemlig prinsessa vår Sidra hele 13 år! Tenk at hun ikke lenger er et barn, men en tenåring? WÆH! Hvor blir tiden av, sånn helt seriøst? Kan vi stoppe litt opp, eller? Hun vokser opp aaalt for fort, jeg er ikke klar for dette haha.

Jeg husker hvor glad jeg ble dagen jeg fikk vite at mamma var gravid på nytt, og ikke minst at babyen som gjemte seg i magen var en jente. En lillesøster hadde jeg alltid drømt om, og plutselig fikk jeg det! Jeg lovet deg fra du var en liten baby at jeg alltid skulle beskytte deg, passe på deg, lære deg om livet og alltid være her for deg. Det står jeg fortsatt ved, uansett om du er 13, 19 eller 40 år. Jeg er alltid her, og jeg kommer for evig til å være verdens stolteste storesøster som får ha deg som lillesøster. Jeg kan ikke få sagt det nok: du er så vanvittig fantastisk, Sidra. Verdens mest godhjertede, inkluderende og gøyeste 13-åringen jeg vet om! Du har alltid mye energi, du er alltid glad og du er alltid så god og snill mot de rundt deg. Jeg er SÅ stolt over deg, Sidra! 💕

Se så nydelig hun er! Jeg DÅNER!!! 😩💕 Er det rart jeg er verdens stolteste storesøster, dere?

HIPP HIPP HURRA! Jeg elsker deg evig høyt. Håper du er fornøyd med dagen din og at du fikk alt du ønsket deg, for det fortjener du! Klem fra en klein storesøster som er så stolt over deg at hun holder på å sprekke. 😅💕

41 kommentarer

Siste innlegg