JEG ER FORTSATT FORELSKET I HAN

annonse ⎟  lenker nelly

GENSER HER ⎟ BUKSER HER 

Og vipps så var det ny uke! Denne uken har jeg det travlere enn noensinne, så jeg kan trygt si at jeg har ladet opp batteriene denne helgen. Jeg skulle egentlig ut en tur sammen med Sofie, men jeg kjente rett og slett at jeg måtte roe helt ned og slappe av i forkant av denne uka. Det er jeg super glad for at jeg gjorde! Det er ikke alltid jeg er så smart, men denne gangen slo jeg virkelig til! Hehe. Må si jeg blir litt stolt over meg selv når jeg tar slike valg, for slik var jeg aldri før. Vanligvis hadde jeg sjeldent takket nei til en fest, men nå er det virkelig ikke det som prioriteres høyest hos meg. Karrieren min er det jeg fokuserer 100% på fremover, og da må jeg ta valg som hjelper meg på veien til å bli mer suksessfull og oppnå målene jeg har satt meg. Gud, jeg merker hvor sjukt motivert og giret jeg er på å skape noe. Bloggen er jo, og har lenge vært min største lidenskap, men jeg merker at jeg begynner å bli litt “rastløs”. Jeg kommer aldri til å slutte å blogge, fortvil ikke, men jeg vil gjøre mer enn kun det.

Bildene over her er forresten fra forrige helg, da inviterte jeg Newa hjem til meg på en skikkelig koselig jentekveld. Vi dro på butikken og handlet masse digg snakcs, pratet om gutter (som vanlig) og avsluttet kvelden med å se Cristiano Ronaldos dokumentar før vi la oss. Dokumentaren leide vi på YouTube, forresten. Anbefaler den dersom du er like forelsket i han som det jeg er. Hehe! Jeg har faktisk vært hans største fan helt siden jeg var 12 år. Alt jeg brukte tiden min på når jeg var yngre var å se på intervjuene han gjorde som ble publisert på YouTube, jeg kopierte måten han tar straffeskudd på, jeg hadde x-antall fotballdrakter med navnet hans bakpå.. Jo, jeg hadde til og med en kopp med ansiktet hans på. Snakk om å være fan! Ikke nok med det: når jeg så kampene hans og de endte opp med å tape, begynte jeg å gråte fordi jeg følte såpass mye med han. Det der er søren meg dedikasjon, ass!! Jeg er like forelsket i han i dag, som det jeg var når jeg var en liten drittunge på 12 år. True love that never dies. 💘

Uansett! Nok om han. Synes dere at man har blitt kjedelig eller “voksen” når man heller vil chille hjemme, istedenfor å dra ut en på lørdagskveld? Hva mener du? Foretrekker dere fest eller jentekveld i helgene? Haha, jeg vet ikke, jeg merker i hvert fall at jeg blir eldre og eldre. 

Slik ser den perfekte helgen ut for meg:

– Hjemmespa.

– Mini Oreo, så klart!

– Masse godteri (helst fra Yummi Heaven).

– Serie-marathon (jeg liker ikke å se på film).

– KOSEKLÆR! Ahhh.. Finnes ingenting diggere.

– Være omringet av enten familien min eller nære venner.

 – Kanskje dra ut å spise, det er alltid hyggelig, spesielt om jeg ikke orker å lage mat selv (noe som skjer veldig ofte)…

12 kommentarer
    1. Høres ut som en god ide å ta en rolig helg! Lurte på om du snart får en Nelly-rabattkode til oss igjen? 🙈 Håper du får en fortsatt fin mandag😘

    2. Lol jeg er femten år og velger mye heller å være hjemme enn å gå ut, så tror det heller har noe med personligheten å gjøre enn alderen (:

    3. Hei Isabel!
      Er så godt å høre at det er flere på min alder (er selv 23) som syntes det er greit å være hjemme og slappe av på en lørdags kveld. Syntes presset om og måtte dra ut hver helg presser veldig på. Blir man hjemme blir man dømt som “kjedelig” og tenk om man skulle “gå glipp av noe”, det ville vært helt krise.. not.
      Godt vi er fler som setter pris på en lørdag hjemme med f.eks en god venninne 🙂

    4. Hehe jeg var/er på akkurat samme måte, bare med Beckham. Var utrolig lei meg da hans lag tapte kamper, så/ser alle dokumentarer, intervjuer og reklamer. Følger med på alt. Har vart siden jeg var 11 år i 02, til nå! Når man først blir fan av noen altså….

    5. Leste ang at du hadde kunne vært me på skal vi danse! Hadde du takket ja samme år som eventuelt mads hansen hadde fått vært med?

    6. Heei! digger bloggen din og deg som person. Men har et spørsmål. vet du om en plass jeg kan kjøpe FINE KJOLER til jul? utenom Nelly, for det er noe alle vennene mine blir å komme i.
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg