I OKTOBER SKAL JEG…

annonse ⎟  lenker nelly

GENSERKJOLE HER ⎟ SKO HER

______

1. Reise til Los Angeles og Las Vegas!!! Jeg gleder meg så enormt til det at jeg klarer knapt å vente. Det skjer ikke før mot slutten av måneden da, så det er fortsatt en liten stund til. 

2. Kjøpe meg en ny veske. Jeg har vært såpass flink med økonomien min den siste tiden og spesielt med sparingen, at jeg føler jeg virkelig kan unne meg en veske jeg lenge har ønsket meg. Noen har biler som hobby, andre har vesker. 

3. Kaste beautyblenderne mine, og gå til innkjøp av nye. Er det bare jeg som glemmer av å bytte de ut ofte nok? Jeg føler den til slutt blir en eneste svær bakteriebombe, som jeg ikke akkurat nyter å putte i ansiktet mitt. Jeg tror jeg bytter mine ut hver 3-4 uke. Er det ofte nok? Jeg har også en rens som jeg vasker de med etter hver bruk, men jeg føler likevel ikke at det gjør de helt bakteriefrie. 

4. Eksperimentere mer med sminke! Jeg føler jeg alltid sminker meg likt, jeg prøver sjeldent nye looker. Det er kjedelig, jeg må switch it up!

5. Jobbe massevis!

6. Dra på The Well og ha en skikkelig spadag sammen med familien. Det har vi pratet om en god stund nå, uten å faktisk gjøre det. Det skal prioriteres før jeg reiser avgårde til LA. Alltid godt med kvalitetstid sammen med fammen! <3 Og jeg mener, hvem nyter vel ikke å være på spa?

7. Feire halloween og da så klart finne et sjukt kostyme. Eller, kostymer i flertall. Jeg er nemlig i enten Las Vegas eller LA på halloween, og da skal det feires! Ikke bare en dag, men flere tydeligvis. I USA varer ikke feiringen i kun en dag, tydeligvis. Jeg klager ikke på det, hehe. Vi skal forresten dra på Universal Studios også under oppholdet vårt, det skal visst være helt sykt å være der når de har halloween tema. Vi får se hvordan det går, jeg blir jo helt i fra meg av sånne skumle greier. Haha, det kan bli komisk for selskapet mitt…

8. Gi to søppelsekker med klær og sko til Fattighuset. Jeg har fått renset ordentlig opp i garderoben min, og vanligvis pleier jeg jo å ha klessalg og selge unna klær jeg ikke lengre bruker, men denne gangen har jeg heller lyst til å gi det til mennesker som trenger det. ❤️

9. Dra på visninger.

10. Gå kveldsturer. Jeg elsker å gjøre det når det er høst og løvene har falt ned fra trærne. Å gjøre det sammen med en venninne, ha en varm kopp med kakao i hånda og bare gå rundt å skravle er så sjukt koselig!

______

Hvordan ser din måned ut?

39 kommentarer

Siste innlegg