SHIROG

113 kommentarer
    1. Du er så fin uten sminke😍😍😍 skjønner ikke hvorfor du går med, og huden din er perf👏🏽👏🏽

    2. Omfg!! Tipper det du har holdt på med lenge og som du måå avsløre snart er at fu skriver wn bok.. om din fortid, oppvekst osv❤️ Det hadde vært en drøm å lest denne evt boken

    3. WOW!!! …virkelig WOW! Du er virkelig vanvittig fin på det bildet.. du ser så ung og frisk og ren ut! 😍

    4. ååååå her va du SÅÅÅÅÅÅ nydelig!!!!!! herregud du stråler uten sminke. så utrolig frisk og ung

    5. Herregud, jeg fikk frysninger nå. Du er såå vakker uten sminke, og den filmen du la ut på insta var så ekte og naken. Jeg ELSKER det!! Er det fra boken din?

    6. Du er såååå jævla pen uten sminke!!! Helt sykt. Du er selvfølgelig fin med også, men hver gang du poster bilder og videoer uten så ser du så fresh og nydelig ut

    7. Herregudameg, så vakker du er, Isabel. Fy fader altså. Jeg kan ikke forstå hvordan du kunne ha dårlig selvtillit in the first place. Se på deg selv. Du er bare helt gorgeous!!! Tenk å kunne dele seng med deg og våkne til det ansiktet. ❤️ jeg gleder meg til dette, super spent.
      sender masse kjærlighet fra meg

    8. Så fint bilde! Endelig ser man at det ligger en dypere historie bak fasaden! De øynene bærer preg av en historie som har formet deg til den du er idag! Vakkert! Og Så godt å se deg for den du er! Man blir kjent med deg på en ny måte gjennom dette bildet! Sårbarhet, ærlighet og godhet! Alt representert i et bilde!

    9. Åhhh fine fine Isabel! Du er så sterk & en flott kvinne. Gleder meg til å finne ut mer av nyheten! Stå på<3

    10. ALDRI kmt på bloggen din men følger med!! Fyfaen jeg er stol over hva du får til og hva slags mennekse du er!! Stå på!!! Vi heier deg vennen❤️❤️❤️

    11. Skjønte ikke innlegget..? Forresten, er Shirog navnet ditt? Hvorfor byttet du isåfall, kan du fortelle litt om det og når du gjorde det? 🙂

    12. Dette var sterkt. Føler med deg og den flotte sterke moren din. Jeg oppfatter symbolikken din med det at du viser deg helt sminkefri som et sterkt signal til oss der ute, og jeg antar at du viser oss litt med dette hvilke såre og vonde opplevelser som du faktisk bærer med deg hver eneste dag. Problematikken med vold i nære relasjoner er så alvorlig og vond, så diskusjonen rundt sminke eller ikke sminke ser ikke jeg her nå i hvertfall. Dette var sterkt Isabell. Fantastisk at du har nådd så langt og det at du øser omsorg og glede utover den lille familien din er så imponerende og skjønt. Hvis jeg har oppfattet videoen riktig og at dette faktisk handler om vold i nære relasjoner har jeg fått en enorm respekt for deg. Dette er av de store alvorlige tingene i livet som virkelig gir emosjonelle arr. Det at du tar fram det glamorøse livet er jo da egentlig bare en bekreftelse på at livet kan bli flott og godt, selv om man har opplevd vonde ting. Du er sterk. Klem fra meg

    13. Less is more! Helt vanvittig vakker uten all den sminken og vippene! Håper vi får se mer av denne naturlige skjønnheten din fremover!

    14. Jeg har skrevet til deg mange ganger, at jeg ikke skjønner hvorfor du bruker så enormt mye sminke når du er så ufattelig mye finere med lite. Helt nydelig ♥️

    15. Er det du som har skrevet boken helt selv? Skjønner ikke hvordan du har fått tid til det. Eller har noen skrevet den for deg mens du har fortalt? Hvis du har baller til å svare selvfølgelig !

    16. Kjempefin var du 🙂 Veldig fin med vippeextensions og men et helt annet uttrykk uten, på en veldig positiv måte 🙂

    17. Her er du så sykt lik Kim k!! Og du burde begynne å være så naturlig myeeee oftere, herregud så nydelig

    18. Så vakker du er!! Dette var utrolig sterkt! Har vel hatt en anelse siden aldri hører om faren din.. Du har nok mye som du har holdt inne lenge, og det er ikke noe som er mer hardt og vanskelig enn det. Beste ville være om du kunne sette ord på det. Du er sterk!❤

    19. Dette var et sterkt bildet av deg Isabel! Og en sterk video du har publisert på insta❤️ Du er utrolig modig og til stor inspirasjon for andre som har opplevd vold i nære relasjoner. Heier på deg!

    20. OH my frigging frag……….wow vakker inside out nydeligste du <3
      Du har et godt hjerte og har blitt en utrolig flott person på tross av hva du har opplevd. Sterke fine deg.
      Utrolig nydelig bilde, utrolig sterke videoer på instagram, masse gode tanker til deg og familien din <3

    21. Dette er få fint, Isabel. Er selv oppvokst i et voldelig hjem, og det er så fint å se at du tør å åpne deg og vise at alt ikke alltid er så perfekt som det ser ut som <3 heier på deg

    22. Hei! Så akkurat den nye videoen din på instagram. Og må si den rørte dypt i meg! Det var nesten litt vondt! Og veldig vondt hvis det er noe som har kjedd! Jeg skal ikke komentere på hvor pen du er utvendig, fordi det er det alle andre gjør! Det er det jeg føler de fleste komenterte under bilde på instagram hvor pen du er uten sminke! Og det er du!❤️ Men jeg vil heller komentere på det invendige, hvor tøff du er! Hvor sterk du er! Det og sitte og fortelle noe sånnt, det er tøfft! Og vise frem så mye sårbarhet! Og måten du sa det på! Det var så mye smerte i stemmeb din, så sårt! Boe som virkelig satte en støkk som virkelig viser gvor sterk du er. Jeg syns det er helt nydelig at du kan og tørr og vise sårbarhet. Jeg får en helt ny respekt for deg! Jeg ønsker bare og gi deg en klem, fortelle deg at du er sterk og modeig❤️❤️ Jeg skulle virkelig ønske det var noe du aldri hadde opplevd! Jeg klarer ikke helt beskrive den følelsen jeg sitter igjen med, og følelsene for deg! Det er så utrlig sårt og vakkert på en gang! Og jeg kjenner at du virkelig er et godt menneske, et bra menneske! Så kjære Isabel! Du er sterk, du er modig, du er tøff og du er råå!! Stå på! Du fortjener virkelig alt godt! Og hadde jeg kjent deg så hadde jeg gitt deg en lang og god klem❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂😂😂😂😂

    23. Nyyyydelige deg. Stå på! Du er så uendelig sterk. Dette viser at det finnes så mye mere til en person enn bare et vakkert utseende. Masse kjærlighet til deg. Du er mitt forbilde, virkelig <3

    24. Omfg såååååå peeeen uten sminke!!!! Du ligner serr på kourtny kardashian ren sminke og vipper😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍gå sånn oftere!!!!!

    25. 🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼 Du er fantastisk pen! Det står stor respekt til deg for å legge ut det bildet. Etter å ha fulgt deg siden start, vet jeg at det ikke var lett for deg. Men en ting skal du vite, you look smashing😘

    26. Shirog! Det er jo ditt egentlige navn. Vil dette si at du kommer ut med en bok hvor tittelen er Shirog? isåfall wow! Veldig sterkt.

    27. Fineste bilde du har postet noensinne!!! Fy faen så vakker du er uten sminke og vipper!!! Jeg blir helt grønn av sjalusi 😫😫😫

    28. Wow, what a beauty!! 😍 Du er helt nydelig uten sminke, så heldig!
      Lykke til med salg av bok, jeg skal støtte deg og kjøpe den. Jeg er mye uenig med deg, men har lagt til merke du har vokst en del siste tiden. Mulig jeg er uenig fordi jeg er eldre enn deg. Men herregud, jeg unner deg alt godt ❤️

    29. Så flott å se deg uten mye sminke,du er så vakker. Håper ikke det er galt å si,men du er mye vakrere slik.

    30. Isabel forteller at hun skal gi ut bok, og det nesten alle som kommenterer er opptatt av er at hun ser bra ut uten sminke?!
      Isabel: Jeg synes det er utrolig modig og flott at du vil fortelle historien din! Jeg tror den kan være viktig for mange.
      (Og ja, du er vakker og vakrest uten sminke og fake vipper, men det er jo ikke så viktig?)

    31. Helt enig med deg over her! Endelig viser hun jenta bak masken, med den betydning at hun forteller sin historie. Og det neste fokuset er utseendemessig. At hun er pen uten sminke. Ja, det er hun. Men tror ikke det er det hun vil formidle her.
      All ære til deg Isabelle – modig å fortelle din historie!

    32. Du er bare helt fantastisk uten(og med) sminke. Så ekte, så naturlig, så sårbar – og så betydningsfull.

    33. Dette er det fineste bildet jeg har sett av deg!! Sjukt fint!! Skikkelig pen med så lite (ingen?) sminke!!

    34. Ska kjøpe boka når det kommer ut i butikk 🙂 Den ser ut te og bli bra.
      Kan æ spørre kordan du gikk fræm før og kunne skrive bok, kæm kontakta du osv ? 🙂 <3

    35. Herregud Isabell! Du er helt rå etter din fortid er det helt utrolig at du klarer og være så open det gjør deg til en veldig fin og snill person! Du fortjente ikke det som har skjedd!!men du har lært og stå på egene bein også så ung❤️❤️ Du er så et forbilde for meg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg