BOKEN MIN

reklame for egen bok

Jeg har egentlig aldri villet fortelle denne historien. Jeg vil ikke at noen skal synes synd på meg. Men nå som jeg har fått opplevelsene på avstand føles det riktig å dele mer av hvem jeg er og hva jeg kommer fra. 

Hvis jeg kunne velge, ville jeg blitt plassert i fosterhjem den dagen jeg ble født. Det høres kanskje helt sjukt ut, men oppveksten min unner jeg virkelig ingen. Det var et helvete. Da jeg var 11 år, var begeret så til de grader overfylt at jeg satte meg på trappa utenfor hos barnevernet, for å be om et nytt sted å bo. Siden ble det for vanskelig i fosterhjemmet, og jeg fikk flytte for meg selv som 17-åring. Diagnose på den tiden: anoreksi. 

Fram til da hadde livet vært en lang rekke av vold, frykt, bekymringsmeldinger, narkotikasalg, barnevernsmøter, mishandling, krisehjem, blåveiser, selvmordstanker, indre drama og voksne mennesker som sviktet – igjen og igjen. Heldigvis mikset med noen gode personer og perioder underveis. 

I denne boken forteller jeg om menneskene, hendelsene og tankene som jeg ikke har klart å fortrenge opp i gjennom. Dette er grunnen til at jeg er meg. Uten Shirog, ingen Isabel. Shit, jeg får fremdeles frysninger av å høre det navnet. 

«Er det noe du vet, så er det vel at alle mennesker er mye mer enn det som synes».

Alle har en historie. De små og store tingene du opplever, ser og hører gjennom livet former deg som menneske. Hva er min historie? Jo, den får du her.

Jeg har aldri vært så stolt over noe som jeg er i dag. Boken min. Boken som forteller om oppveksten, familien og Shirog som ble til Isabel. Til tross for alt det vonde, har jeg reiset meg gang på gang, og er i dag et sterkt individ som har klart seg. Hvem skulle tro det?

Jeg. Jeg har trodd på det. Shehed har visst det. Jeg har ofte reflektert over hvorfor det gikk bra med meg. Så vil kanskje noen si at jeg har gjort dumme ting. Det har jeg. Likevel sitter jeg her i dag, med familien min, med leserne mine, med en trygghet og en bok. Det er ikke så dårlig. Det er faktisk skikkelig bra.

Min historie starter på grensen til Iran, og avsluttes i Oslo. På den veien har jeg vært mange steder. Jeg har vært på noen bra steder, og mange grusomme. Alt kan du lese i boken. Jeg håper virkelig at du vil lese den. Mest av alt håper jeg at et fosterbarn som sitter alene og utrygt et sted i Norge leser den, og finner den inspirerende. At hun eller han føler seg litt mindre alene. For du er faktisk ikke alene.

Først og fremst vil jeg takke storesøsteren min, Shehed for å være min store klippe. Så vil jeg takke resten av familien som elsker meg, som støtter meg. Jeg er stolt av den familien vi er i dag.

Så vil jeg takke deg som heier. Jeg vet at ikke alle som leser her inne er en del av denne heiagjengen. Selv om du hater meg, misliker meg eller synes jeg er irriterende så håper jeg du leser boken. Les historien min, så vil du kanskje forstå hvorfor jeg har tatt de valgene jeg har tatt. Neste gang du er ferd med å poste en slem kommentar, stopp opp og tenk at alle mennesker har sin historie. De fleste har opplevd vonde ting. Vær et medmenneske. 

Nå kan du forhåndsbestille boken SHIROG her.

De første 500 vil få den signert. Jeg håper dere 500 vil lese den og gi den videre til en venn, nabo eller kollega. For det er sånn vi mennesker er. Vi deler. Vi deler historier. 

Min historie skal sørge for at andre fosterbarn kan få det bedre enn slik jeg hadde det. Derfor skal en del av overskuddet av boken doneres til et veldedig formål som jobber med akkurat dette.

Selve lanseringen av boken og datoen når den kommer ut i butikkene vil skje i midten av november, eksakt dato kommer jeg tilbake til om en liten stund.

Dette er det absolutt skumleste jeg noensinne har gjort, men samtidig er det det mest betydningsfulle jeg har gjort. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er livredd for å dele historien min ettersom at det er så sårbart for meg, men så lenge jeg vet at jeg kan være til hjelp for andre, betyr det alt i verden for meg.

191 kommentarer
    1. Så fantastisk, Isabel! Gleder meg til å lese boken din☺️ Tror folk vil forstå deg på en annen måte når de får vite litt om oppveksten din, forstå hvorfor du har tatt de valgene du har🙏🏽

    2. Bestillte boken med en gang! Gleder meg veldig til å lese din historie💕 Men hvordan signert blir den? for hånd eller print?

    3. Ååh håper jeg rakk å bestille før det hadde blitt solgt500! Vil så gjerne ha en signert 🙂 gratulere så mye med bok! Gleder meg til å lese den! Du er fantastisk❤️❤️

    4. Du er seriøst den sterkeste dama jeg vet om! Og så pen?!
      Gleder meg til å lese boken din❤️❤️
      Loveyou

    5. Herregud, kan ikke få sagt hvor mye jeg ser opp til pågangsmotet ditt…uansett hvor mye dritt det kommer i din vei, står du på som aldri før. Tusen takk Isabel, du er fantastisk💛 gleder meg til å lese boken!

    6. Fikk fryysninger!! Fulgt med deg i flere år og har alltid sett at det ligger så mye mer bak deg enn det vi ser . Digger deg og alt du har fått til. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en stor klem Isabel <3 bestilte boka, håper jeg er en av de 500 som får signert den! 🙂

    7. Har SELVFØLGELIG forhåndsbestilt den! Gleder meg så til å lese 😍 Du er ei vanvittig sterk jente Isabel, du er rett og slett et stort forbilde. Jeg er i oslo 12 oktober og håper så å få møte deg ❤️ det hadde vært en ære ❤️❤️

    8. Fyyy søren Isabel, så utrolig sterk du er! Jeg føler meg så stolt på dine vegne. Du har fått til så forferdelig mye og har vokst til å bli et helt fantastisk menneske. Jeg syns du er skikkelig tøff som faktisk tør å brette ut denne sårbare delen av livet ditt med verden. Jeg håper du vet hvor inspirerende du er for så utrolig mange og aldri slutter med det du driver med! Gleder meg til å lese boken din og bli enda bedre kjent med et av mine forbilder. <3

    9. Gratulerer. Sterkt av deg å dele. Helt fantastisk. Men ja – til dere som nevner det – å skrive bok er et rimelig stort prosjekt vil jeg si, Lykke til Isabel , klem

    10. Fy søren.. jeg skal være ærlig å si at jeg aldri noensinne har vært en fan, nesten så jeg mislikte deg, på måten jeg føler du solgte deg selv, operasjoner, alt dette, men etter jeg først så videoene på insta, så leste jeg dette innlegget, så stakk det i magen min! Plutselig satt jeg med en type forståelse, anger, skam over å mislike noen jeg overhode ikke kjenner eller kjenner historien til. Jeg fikk plutselig en dyp respekt for deg Isabel, for hva du har reist opp fra, overvunnet, det du må kjempe om hver dag. Jeg beklager for de vonde ting jeg har ment om deg(selv om jeg egentlig kanskje ikke skylder deg en unnskyldning). Jeg skal lese boken og jeg gleder meg til det! Du er tøff som forteller dette, og dette vil hjelpe andre som kanskje er i samme situasjon til å tenke at de ikke er alene.
      Fra nå av ser jeg på deg med nye øyne. Stå på og lykke til ❤️ Masse klemmer ❤️

    11. Har fulgt deg i flere år nå Isabel og synes du som person er beundrigsverdig! Stå på, fortsett med det du gjør, for meg er du med på å drar Norge i riktig retning. Du viser en åpenhet som mange andre kunne bare kunne drømt om. JEG har troen på deg og det har jeg alltid hatt!
      Tror ikke jeg har kommentert på bloggen din før, men nå var det søren meg på tide at du får høre fra meg også hvor fantastisk du er❤️
      Masse lykke til videre og fortsett med det du gjør!
      Boken er også selvfølgelig bestilt, og til dere som lurer på om dere får en signert bok eller ikke. Hos meg står det: «Shirog signert x1 379,-».

    12. Helt rått!
      Det kuleste med det hele er at du ikke har sagt noe! Bare små hint om at noe stort skal skje! Dette tror jeg blir eneste boken jeg blir å lese av de alle som har komt av influencere, fordi den går til et godt formål og har en så viktig historie!
      Gratulerer!

    13. Isabel ❤️ Har forhåndsbestilt boken og ser frem til å lese den. Dette er garantert en bok som vil gi inntrykk på alle som leser den. Du er inspirerende , modig og sterk! Takk for at du deler en så sterk historie. Du er et forbilde 🙌🏻

    14. Så sterkt av deg!! Jeg skal definitift lese den, jeg som har higet etter mer ektehet, og den sanne historien din. Jeg er så stolt av deg!! Vakre du!

    15. Du er så flink!! Jeg skulle gjerne tatt meg råd til boken, men som student er det ikke bare bare, men jeg lover å kjøpe den eller ønske meg til jul. Det er så bra at du ser de barna som blir glemt og lar overskuddet gå til de, jeg blir så rørt. Du er et fantastisk menneske Isabell, ikke glem det

    16. Tusen takk for at modige deg tørr å komme ut med en så tøff og sterk historie. Det er så mange barn og ungdommer der ute som føler på skam over situasjonen i hjemmet, og som føler seg veldig alene om det. Jeg håper boken kan bidra til at disse barna tørr å snakke om det, og at de tørr å oppsøke/ta imot hjelp. Og det at du nevner at du har gjort dumme ting tror jeg bare er sunt for alle å se. Det nytter ikke å strebe etter perfeksjon, for det er noe en aldri vil oppnå. Men det at du har selvinnsikt og et reflektert syn på ting du har gjort – det er det ungdom trenger å se. Jeg ønsker deg alt godt og lykke til med boken!
      Mvh. Soon to be barnevernspedagog

    17. Du er forbildet mitt og garantert mange flere! Du er så rå! Du er inspirerende og motiverende hos mange unge! Noen ganger finnes det dager som ikke er like bra og fylt av motivasjon, men når jeg ser hvor langt du har kommet finner jeg tilbake til motivasjonen. Du er så sterk når det kommer til karierrefronten og deg selv, alt. Du tar så godt vare på deg selv og familien din. Videone dine på instagram og dette innlegget rører så mye, helt umulig å holde tilbake på tårene. Du virker som verdens snilleste person, så god! Håper du aldri glemmer at du er helt fantastisk!

    18. Av alle bøker som influencere har publisert og gitt ut den siste tiden, er det virkelig kun DIN bok jeg har vært så interessert i! Nølte ikke et sekund med å forhåndsbestille ❤️ Gleder meg til å lese om hvordan du har blitt et så fantastisk menneske og forbilde som du er 🙈❤️ Alle gode tanker til deg😘

    19. Herregud!!!!! Frysninger over hele kroppen!! Fy søren så RÅ du er! Og så sjukt «Beyoncé move» å avsløre det på denne måten (i motsetning til andre bloggere som snakker om det sykt lenge i forveien). Helt helt rått! You go girl! Own your story❤️

    20. Wow.
      Jeg ønsker selv å publisere en bok om livet mitt, har ikke fortalt det til noen egentlig, derfor velger jeg å referere til mg selv om “anonym”. Hvordan skrev du boka? På word liksom? Og hvordan kom du frem til oppsette.. jeg har en så lan historie at jeg selv ikke vet hvor jeg skal begynne.. kunne gjerne trengt tips. Det er utrolig sterkt av deg. Er rørt

    21. åh. Dette kan bli tøft å lese, men samtidig så viktig. Nettopp forhåndsbestilt.
      Hurra for deg som har klart å skrive en hel bok, men det aller største hurra for at du er så vanvittig bra som tørr å dele en sterk historie fra ditt eget liv.
      Du er til å få frysninger av. Imponerer meg hele tiden. Unner deg alt godt og måtte du få masse krefter til å takle alt du møter på i livet. Heier så uendelig på deg!

    22. Ååå, dette rørte hjerte mitt! Skal virkelig få lest den❤️ Puss og klem, fra fast leser som har fulgt deg i flere år❤️

    23. Jeg sitter med gåsehud over hele kroppen og tårer i øynene av å lese dette innlegget, lurer på hvordan det vil bli å lese hele boken
      Klem til deg❤️

    24. Denne boken skal jeg bestille💕 så fint du viser skyggesiden av ditt liv ..for du kan til tider virke litt overfladisk med mye penger og ett fantastisk pent ytre image . Jeg heier på deg 👍👏🏻👏🏻

    25. Gratulerer! Dette var spennende nyheter! Modig å dele din personlige historie. Gleder meg til å lese!

    26. Før så likte jeg deg ikke, synes rett og slett du var en bitch. Men så ble jeg nysgjerrig og begynte å lese bloggen din. For hver dag som gikk likte jeg deg mer og mer. Jeg hadde forhåndsdømt deg, som mange andre. Den dag i dag er du mitt forbilde! Jeg ser sånn sykt opp til deg. Du er helt rå❤️ Boka skal jeg bestille! Heier på deg!

    27. Du er sterk, Isabell❤️ Boka er bestilt. Høres ut som en tøff bok. Må ikke ha vært lett. Godt at det er bra med deg nå, du ser ut til å stråle❤️
      Så fin uten sminke😍

    28. Jeg har lenge lest bloggen din. Jeg er ikke enig i alt du sier og gjøre, men samtidig så heier jeg på deg for du virker å være et godt menneske.
      Nå har jeg forhåndsbestilt boka. Å si at jeg gleder meg å lese den føles litt feil i og med at det handler om din tøffe fortid. Så jeg gleder meg ikke til å lese at du har hatt det tøft, men jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg.
      Beklager at du har opplevd det du har opplevd, men stå på og fortsett som du gjør. Gjør din tøffe fortid til din styrke og fortsett å utvikle deg, men husk alltid å være medmennekselig og hold deg god.
      Lykke til videre!

    29. Wow, sitter igjen med frysninger etter å ha lest dette innlegget. Gleder meg vanvittig mye til å lese boken din 😍

    30. Så spennede at du kommer ut med en ny bok. Jeg gleder meg veldig til å lese om deg og din historie. Jeg er 17 år og bodd i fosterhjem i 9 år nå , og jeg har opplevd mye dumt og sett mye vondt. Jeg har blitt flyttet rundt og har enkelt og greit ikke noe godt å huske fra barndommen min, men det er fint å vite at jeg ikke er alene om det og at du av de som har gått gjennom en vondt oppvekst er den som tørr å snakke ut om det offentlig og vise oss at vi ikke er alene om det. Det er bare helt rått av deg! Du er en inspirasjon for mange, virkelig. Lykke til videre❤️❤️❤️

    31. Er så stolt av deg kjære snille,sterke, vakre deg. Jeg har også vært i barnevernet og det var en jævelig tid for meg. Er enda ikke 18 og lever i frykt av at jeg blir tatt bort igjen!!! ELSKER DEG

    32. kunne ønske du kunne gi meg en klem nå, jeg trenger det så sårt, og du kanskje også, du er så sterk og jeg ser så opp til deg, ikke pågrunnav hvordan du ser ut, men hvordan du er som person <3

    33. Må bare spørre, fordi det er så mange som spør om det i vennekretsen min og rundt om. Hvis du ble satt i fosterhjem, og alle omsorgspersonene dine rundt deg sviket, hvordan kan da forholdet til moren din (og resten av familien) være så bra, når hun sviktet deg hele barndommen?

    34. Så utrolig tøft at du tør å dele historien din, Isabel. Ingen tvil om at jeg skal kjøpe boka di! Blir nok helt klart en bok som kan hjelpe mange vonde barndommer, og gi håp til de som befinner seg i lignende situasjoner i dag. Du er sterk! Og så utrolig vakker uten sminke!

    35. Du er så flott Isabel! Folk kan si det de vil, men du er virkelig et fantastisk bra menneske og jeg kjenner at jeg rett og slett er veldig stolt over deg! Jeg gleder meg utrolig mye til å lese boken din, og bli bedre kjent med deg og din historie. Du er så sinnsykt sterk og ikke minst tøff som tør å gi så mye av deg selv!! Stå på videre, jeg sender masse kjærlighet din vei❤️❤️❤️

    36. Mmm.. boken er bestilt og jeg leser ikke bøker.
      Jeg titter innom engang imellom på bloggen og snappen men nå var den ekte deg. Gleder meg.
      Bildet av deg her uten alt av filter og stas var ubeskrivelig fint. Ser deg på en helt annen måte.
      Lykke til med boken.

    37. Du har vært så flink med å holde dette hemmelig og du har også vært flink sterk og fantastisk dyktig. Å reise seg etter gang på gang bli *slått ned* og trakket på er ganske utrolig. Mange blir bitter og innesluttet og har problemer med å være åpen og å elske. Eg tror dine opplevelser har gjort deg utrolig sterk og veldig snill og ydmyk.
      Gratulerer med bok og ha en magisk dag <3

    38. Herlighet, tusen takk for at du deler historien din! Har forhåndsbestilt boken, og gleder meg så til å lese den. Klem fra meg

    39. Jeg har alltid vært litt «imot» å kjøpe bok skrevet av en blogger.. Men boken din måtte jeg bare bestille! Grugleder meg til å lese historien din, flott at du deler noe så personlig og sårt.
      Og forresten: du er NYDELIG uten sminke!!😍

    40. Du er modig Isabel ❤️ Du har blitt en utrolig smart, snill, og flott jente tross alt det vonde du har vært igjennom. Heier på deg!

    41. Uten de vippene ser du så mye finere ut, naturlig og ekte, som jeg tror boken din også er!
      Vær ekte og naturlig. Greit nok du har operert deg, men på dette bildet vil jeg si du er like naturlig og ekte som alle oss.
      Lykke til på reisen din som forfatter!

    42. Gleder meg masse til å lese den! ❤️ Har bare lyst til å si at du får nesten utelukkende masse positive reaksjoner selv på jodel, har knapt sett et negativt ord om dette der ❤️❤️❤️ som regel har positive kommentarer om deg blitt downvota, men i går og idag får de masse upvotes og alle er enig i at boken din er viktig, folk gleder seg til å lese den og du er tøff som deler din historie! Du er så tøff Isabel, stå på ❤️

    43. Ah, jeg gleder meg sånn til å lese den! Du er så fantastisk og sterk som deler historien din ❤️ Bestilt med en gang ❤️❤️

    44. Herregud!!! Så fantastisk du er og så nydelig uten sminke! Gleder meg til å lese. Du er et forbilde og en så sterk person. Vær stolt av deg selv!

    45. Spennende:-) Må bare si at du ligner på Kim K uten sminke haha. Så hvis hun er en du ønsker å ligne på så fortsett å kjør all natural loooken;-)

    46. Jeg fikk tårer i øynene da jeg dette innlegget og så klart jeg skal kjøpe boken. Håper bare Mads Hansen vil lese den også.
      Lykke til med lanseringen💜

    47. Den skal jeg lese! Har selv opplevd omsorgssvikt, havnet i fosterhjem når jeg var 15, 5 år for seint. Heldigvis den dag i dag, så kom jeg til den beste fosterfamilien og det er er som er der for meg.
      Isabel, du er så vanvittig sterk! Denne boken skal jeg gi videre til folk😊

    48. skal bestilles når lønninga kommer<3 så fin og sterk du er i dag, det gleder jeg meg til å lese.Håper du har det mrer godt nå, enn du hadde det dårlig før. <3

    49. Wow! aldri hatt sansen for bøker å aldri lest en hel bok før, men videoene på instaen din gav meg frysninger å betstilte den med en gang uten å nøle! ser ut som jeg endelig kommer til å lese en bok i en alder av 20 <3

    50. Så SSIINNNSYYKTT fin du var uten sminke og lange øyenvipper!!! Du ble en helt annen person, er så vandt til å se deg med full glam. Du burde ta av deg de lange øyenvippene og gå uten sminke mye oftere, det kler du så absolutt!❤️❤️❤️❤️

    51. Vakre deg, denne må leses! Sterke bøker gir meg mest! Takk for at du deler, det betyr utrolig mye!❤

    52. Bestilt 😀 gleder meg Masse til å lese! Har veldig lyst på signert bok, så da håper jeg, det er en av de. Stå på videre. Tøft gjort å dele så mye personlig💪🏻

    53. Hej! Vill så gärna köpa boken din men bor i Sverige. Finns de någonstans att köpa den där dom fraktar till Sverige? 😊

    54. En kjempeviktig bok er bestilt❤️ Viktig for både barn som vokser opp under utrygge forhold, men også for vi som jobber med disse barna❤️ Heier på deg!

    55. Bestilte den nå, håper virkelig jeg rakk å få den signert. Kjøpte den til lillesøsteren min:) Jeg er fan jeg også altså, men hun har vært fan veldig veldig lenge! Du er sterk, takk som deler<3

    56. Har bestilt! Er så utrolig spent, het du Shirog før? Sinnsykt rart å tenke på i allefall, i mine øyne har du alltid vært Isabel💓 Blir spennende å høre din historie

    57. Bestilt! Gleder meg til å lese den, hvis det går an å si om en så sterk historie. Du er helt rå, stå på <3

    58. Gratulerer så veldig mye med bokutgivelse! Som barnevernspedagog og ansatt i barneverntjenesten skal jeg absolutt lese den. For oss som jobber med de mest utsatte barna- og familiene- i samfunnet, fokuserer vi veldig ofte på “den ene”. ” Den ene” er ofte naboen, trenerer, bestevennens foreldre eller læreren. “Den ene” gir trygghet i en uforutsigbar og utfordrende hverdag, den gir lys i en lang og mørk tunnel og den gir håp og tro om at det en forteller, betyr noe og at en blir hørt. For noen av disse barna og ungdommene, kan “den ene” være den som står mellom liv eller død.
      Med boken din kan DU bli “den ene”! For et barn eller en ungdom kan dine erfaringer være det om gjør at motet holdes oppe, at en klarer se klart mellom alt det uklare og at en vet at selv om alt er svart- er det noen der ute som bryr seg.
      Det må kjennes helt fantastisk. Det må være så stort at selv om en eller annen kritiker skulle komme på banen, vil det aldri være nok til å ta fra deg følelsen av å ha hjulpet og vært tøff med å dele. All applaus til deg for å bruke innflytelsen og stemmen du har oppnådd i samfunnet, til å fokusere på de viktige temaene.
      Jeg håper at “Shirog” med tiden, ikke bare vil være et navn du får frysninger av, men et navn som gir deg følelsen av stolthet over hva du har overkommet.
      All mulig lykke til deg videre.
      Klem:)

    59. Herregud får tårer i øynene av å se instapostene dine! Såg nettopp intervjuet av deg på nyhetskanalen! Du er så utrolig pen. Helt sant dette med at alle har en historie, man vet aldri hva folk har gått igjennom, så det er trist at bi er så dømmende mot hverandre..Jeg gleder meg veldig til å lese boken din! Desverre har jeg ikke så mye penger, men jeg håper jeg kan ønske meg den til jul 🙂

    60. DU ER FAEN MEG RÅ!!! gleder meg til å lese. stå på, girl <3
      ps: så ufatellig pen uten sminke :O heier på deg!

    61. For et utrolig fint bilde! Du er så utrolig nydelig ❤️❤️Bestil bok og gleder meg til å lese den

    62. På tide å droppe sminkekosten, du er latterlig vakker uten. Omg! Mye finere når det er nedtonet, trenger ikke gjemme deg bak filtere og makeup. Time to shine!

    63. Herre, så nydelig du er uten sminke. Fy fader!
      Heier på deg og tror boken din kommer til å bli en suksess!

    64. Hei, nå for jeg boken din snart. Jeg leste dette fordi jeg så deg på tv nå nettopp på nyhetskanalen. Jeg fikk helt ondt av å høre det du fortalte om din oppvekst. Det er dessverre veldig urettferdig for veldig mange, eg skulle sååå ønske det var anderledes. :/ du er tøff som tør å skrive bok om din oppvekst. Du bør være stolt av deg selv! ♡ jeg under deg alt godt Isabel. Grunnen for at eg kjenner deg igjen er fra paradise hotell. 😀 du var helt rååå der inne sjøl om det var mye drama te tider hehe men sånn er det over alt. 🙂 jeg vil bare ønske deg masse lykke til. Du er sterk som stål som skriver dette om deg selv og hva du har oppleved og godt igjennom, takk for at du vil dele dette med verden, takk for at du vil lage en bok for mennesker som kanskje selv har opplevd ett hardt liv, takk for at du nettopp åpner ditt sterke hjerte til oss mennesker! Å takk for at du er så god som du er. 🙂 det er ikke lett for deg, kan heller ikke sette meg inn i det du har opplevd for eg har aldri opplevd dette, men eg kan si at jeg støtter deg i dette, og bryr meg om andre mennesker. Jeg håper du for det bra med deg selv, og er glad det går bedre med deg. Det eneste jeg vet er hvordan en depresjon og en angst er å føle seg aleine, for håpe du griper dine muligheter til å hjelpe folk der ute som kan ha godt av lese boken og se det på sin måte og forstå som du sa, at dem ikke er aleine. Også håper eg folk innser før de dømmer en person at de aldri vet hva den andre går igjennom! Liker ikke folk som dømmer andre før dem i det hele tatt kjenner han eller hun! Det syns jeg er forferdelig. Masse lykke til isabel. Jeg håper du kommer langt på din vei. Det fortjener du. 🙂 med vennlig Hilsen Tina 🙂

    65. Isabel!!! Du er helt fantastisk, inspirerende og ikke minst vakker. For meg har du vist en helt ny side av deg selv.
      Helt ærlig fra bunnen av mitt hjerte; for en styrke og for et mot du har i deg! Jeg ble selv fosterbarn etter at begge mine foreldre døde da jeg var 15. Du treffer meg så sinnsykt med videoene fra Instagram og jeg kjenner meg så godt igjen. Det du sier, er det jeg tenker og selv også har opplevd. Utover det andre så må jeg si at det er så beundringsverdig å stå frem på den måten du gjør.
      Uansett hvor hardt det har vært og hvor hardt det vil bli å gi ut boken så tenk likevel hvor mange du hjelper som sitter i den situasjonen du satt i. Du viser at enda hvor alene man kan føle seg, så er man faktisk aldri alene.
      Har selv fulgt med på deg og bloggen fra starten, men har aldri kommentert eller engasjert meg voldsomt. Men dette var noe nytt så jeg ville virkelig si det jeg mente til deg. Hadde ikke trodd selv at du var den eneste bloggeren jeg skulle bestille boken til, men likevel er det gjort.
      TUSEN TAKK. Du hjelper meg – virkelig. Gratulerer så ufattelig mye med utgivelsen av boken. Ønsker deg alt godt og all mulig lykke videre i livet. Du kommer aldri til å angre. Glem ALDRI hvilket fantastisk menneske du er. Selv er jeg overveldet av alle tankene du fikk meg til å samle.
      Kjempe stor klem! Gleder meg til å lese boken

    66. Jeg jobber på bokhandel og sjekka nå at boken forventes utgitt 02.11.2018. Har allerede bestilt flere eksemplarer til butikken, så gleder meg virkelig til å lese boken:)Gratulerer så mye.

    67. Dette høres ut som en sterk, men dog viktig bok! Må også berømme deg for det fine, naturlige bildet <3 #naturalbeauty <3

    68. Takk for at du er så åpen Isabell ❤️ Jeg har bestilt boken din i dag. Og sier bare takk , det er et forbilde og dele sin historie på den måten du gjør.

    69. Det er den eneste gangen i mitt liv jeg har kjent ett snev av respekt og forståelse for deg. Du har ikke gjort ett godt inntrykk på meg hittil, men nå skal jeg Lese boken din. Og kanskje, kanskje jeg klarer å se mer av deg enn det du har vist til nå. Og kanskje jeg da forstår hvorfor du viser den Isabel som du gjør. All ære til ærligheten, og lykke til med boksalget. La det bli mange i Norges land som leser, for slike historier trenger vi å få øynene oppe for.

    70. Du er så sterk Isabel! Har så utrolig mye respekt for deg. Du har kommet så utrolig langt og burde være så stolt av deg selv. Jeg gleder meg til å kjøpe boken din.

    71. Gratulerer, det er sterkt av deg å fortelle denne historien! Jeg jobber med barn, og føler at jeg trenger å lese slike historier for å prøve å forstå hva fosterbarn kan gjennomgå.

    72. Hei! Gratulerer så mye med å utgi bok og et utrolig fint formål du har i baktankene 🙂
      Familien din som du ofte nevner i bloggen, er det din opprinnelige familie som handlingen er basert på, eller er det fosterfamilien din?
      Samtidig mente jeg å huske du kom fra Stavanger, og har sett du ofte møter familien(?) din i Oslo. Har hele familien flyttet, eller bor de der enda (hva skjedde?).
      Mvh Tiril, ønsker deg alt godt!

    73. Fy fader så stor respekt jeg har for deg. Dette innlegget er noe av det beste jeg har lest. Takk for at du deler din historie, selvom det er ekstremt sårbart. Håper du KUN blir møtt med kjærlighet, det fortjener du!❤️ Heia heia!!!!!!

    74. Med en gang jeg så dette innlegget så bestilte jeg boken med en gang og klarer nesten ikke å vente til Jeg får den❤️❤️❤️ Håper jeg ble en av 500 stykker😍❤️ Takk for at du er så åpen og vil dele din historie❤️ Du er så sterk og tror ikke bare det er jeg som ser opp til deg men mange flere😘

    75. Jeg pleier vanligvis ikke å legge igjen en kommentar på bloggen din, men jeg kunne ikke dy meg. Du var så sykt vakker og fin uten sminke. Og det mener jeg helt seriøst, skikkelig nydelig!

    76. Jeg kommenterer aldri på blogger. Jeg føler blant annet at det er «meningsløst». Denne ene gangen klarer jeg faktisk ikke å la hver. Jeg ble faktisk så sjokkert over at du, som ofte kan fremstå meget overfladisk og materialistisk har skrevet en så viktig bok. Misforstå meg rett – jeg mener ingenting vondt når jeg påpeker hvordan jeg syntes du til tider fremstår, for du fremstår også som en hardtarbeidende og livsglad jente. Og ikke minst som en kjempe god venninne! Jeg unner deg og være overfladisk og materialistisk, nettopp fordi du jobber hardt og har gode verdier. Likevel kommer denne boken som et sjokk.
      Det er så mange bloggere som skriver bøker om kjærlighetslivet sitt, mobbing, mote ect. Og ja, både viktige og uviktige temaer. Men det du nå har skrevet bok om, som en av Norges største influencere, er så originalt og ekte. At du vil dele din historie, til tross for så mye hat du har vært usatt for, er virkelig beundringsverdig. Du har skrevet flere steder at du ikke vil at folk skal syntes synd i deg, og det gjør jeg faktisk ikke. Jeg syntes ikke synd i deg, jeg ble rørt! Tematikken i denne boken forteller meg ikke at «stakker deg», men at «du er sterk». Takk Isabel, for at du kontinuerlig motbeviser antagelser om deg, og at du gjør det med et smil om munnen. Takk for at du, som har en så stor plattform, gang på gang viser hvor genuin og EKTE du faktisk er. Takk for at du kaster penger rundt på SoMe, «ikke gidder å trene fordi at du kan operere» og nå har skrevet denne boken. Takk for at du viser at man ikke er det ene eller det andre, men at det finnes flere sider av et menneske.
      Ønsker deg masse lykke til med boken, og vil også benytte anledningen til å gratulere deg! Du er et like flott menneske på innsiden som du er på utsiden.

    77. 😢 så fint og donere bort overskuddet til et godt formål, nok av bloggere som kun tenker på egen kapital

    78. Hei isabel. Jeg skal garantert kjøpe boken din så fort jeg får lønning hehe. Jeg har selv bodd i fosterhjem siden jeg var ca 5 år, og skjønner godt hva du mener med at du skulle ønske du hadde blitt plassert i fosterhjem den dagen du ble født. Men husk den du er idag er resultatet av den du er gjennom alle opplevelsene og erfaringene du har hatt igjennom livet, selvom ikke alle har vært gode. Og en ting til det handler ikke om at noen skal synes synd på deg. I det store og det hele så handler det om å dele håp og at selv med et dårlig utgangspunkt så kan det ende godt.
      Og med din bakgrunn slik jeg kan tenke meg så forklarer det mye av grunnene til hvorfor du er så opptatt den dag idag av å operere deg og forandre deg. Virker som du forsøker å distansere deg selv fra den isabelshirog som du engang var og som har vært igjennom alle disse tingene som boken handler om. Men du burde bare være stolt over det og se på det som en seier fordi du er et eksempel for alle de der ute som sliter med det samme og enda ikke ser lyset i enden av tunnelen. Forbilde❤️

    79. Heia!! Denne skal jeg lese. Høres ut som du beskriver min barndom (minus forsterhjemmet og pluss litt annet). Tøft gjort! Godt du klarte deg så bra <3

    80. Assa det du har skrevet her får meg til å gråte❤️ Dette er noe av det sterkeste jeg har lest. Du fortjente ikke en sånn oppvekst. Jeg har fulgt deg siden du startet denne bloggen, men jeg hadde ingen aning om dette, dette trafff meg virkelig rett i hjertet😭 stå på fineste Isabell

    81. Hei fineste deg!<3<3<3 Hærregud, jeg ble så imponert over deg da jeg så deg på nyhetskanalen!!! Såååå utrolig proff og rolig og ekte!!! Fy søren, du kan være veeeldig stolt over deg selv!!! For et forbilde du er!!! <3 Digger, digger, digger deg!!! Stor klem<3<3<3

    82. Oii, hvordan har du rukket å skrive bok?? Jeg gleder meg til å lese den! Du er så nydelig uten sminke, som et ghetto barn🙊❤️❤️

    83. Dette må være det fineste bilde jeg noen gang har sett av deg! Du er flink å sminke deg, men håper du selv ser hvor vakker du er. Mer enn bra nok som du er ❤️

    84. Hei Isabel!
      Er så sykt fascinert over hvor flink du er! Gratulerer så mye❤️❤️ Skulle virkelig ønske jeg kunne lest boken, men jeg har ikke råd… vet du om prisen vil gå ned eller om det eventuelt kommer en E-bok som kanskje er litt billigere?

    85. Du er så sinnsykt sterk Isabel❤️ Et ordentilg forbildet! Gleder meg til å lese boken din💓 klem fra meg❤️

    86. Tenkte jeg skulle kommentere noe helt annet enn hva innlegget gikk ut på. Fyfader så flott du er! Du liker å dolle deg opp og det forstår jeg, men du er NYDELIG så bar som dette også! For meg er det første gang jeg kunne gjenkjenne meg selv i deg.

    87. Harregud, e du klar øve kor forbanna fine du e uten sminka?? Så naturlige å flotte 😊 misunne deg!

    88. Du burde seriøst gå uten sminke. Du er utrolig vakker uten sminke. 1 million mye penere uten sminke!! Da er du et godt forbilde for de unge jentene som ser opp til deg 😊 Jeg ble veldig overrasket over at du så sånn ut uten sminke. Jeg så det i vg og gikk bare inn på bloggen din for å skrive dette til deg. Lykke til med boksalget 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg