COVERET PÅ BOKEN MIN

reklame for egen bok

Fy søren… Her er coveret på boken min!!!! HVOR fint er det ikke? Tårene begynte å trille når jeg fikk se det for aller første gang. Det er så mektig! Tusen takk til Truls Qvale som shootet meg til coveret på boken min. Han er jo så vanvittig dyktig! 

På høyre side er det bilde av meg som liten, som lille Shirog. Det er førsteklasse bildet mitt. Jeg vil bare gi den lille jenta en stor klem og fortelle henne at selv om hun lever i et helvete akkurat da, vil alt ordne seg til slutt. Hun vil klare seg. 

På venstre side er det bilde av meg i nåtid, som voksne Isabel.

Jeg synes hele coveret ble så sterkt og fint. Nå er jeg så spent på å høre hva dere synes? 

DU KAN FORHÅNDSBESTILLE BOKEN MIN HER!

(Den kommer ut i butikk i midten av november)

87 kommentarer
    1. For et nydelig cover <3 Men jeg lurer på en ting, siden det står "fortalt til Kjersti Kvam", betyr det at du selv ikke har skrevet boken, men gjenfortalt historier til ei som har skrevet det til en bok?
      Klem fra meg<3

    2. Jeg fikk frysninger når jeg så coveret, så utrolig sterkt og bra. Jeg heier masse på deg Isabel, du er en utrolig fin person som har fått til vanvittig mye. Fortsett akkurat slik, fordi du kan oppnå ganske utrolige ting. (selvom du allerede har kommet utrolig langt.) <33

    3. Herregud for en flott og mektig cover. En av de beste jeg har sett. Aldri fristet å lese bloggere sine bøker men gleder meg veldig til å lese din. Allerede bestilt ❤️ Lykke til videre på denne reisen. Kommer sikkert til å selge veldig bra.

    4. Fy søren for et fantastisk cover som gjenspeiler seg i innholdet i boken!
      Har forhåndsbestilt 3 bøker, 1 til meg selv og 1 til hver av døtrene mine.
      Virker som en ekstrem gripende og flott historie som heldigvis ender bra for deg!
      Mange klemmer❤️

    5. Heter bloggen din sraad fordi du egt heter Shirog? Og hvis ja- betyr ikke det navnet bare vonde minner? Hvorfor ikke iraad

    6. Anonym: Det stemmer. Fordi jeg opprettet denne bloggen før jeg ble 18 år, altså før jeg byttet navn. Hadde jeg opprettet bloggen etter det, hadde det ikke blitt sraad. 🙂

    7. Blir helt rørt av deg! Sitter her med tårer i øynene og tenker på hvor fantastisk bra du er. Har fulgt med på deg siden paradise og synes det er helt sinnsykt til hvor mye du har oppnådd bare på noen få år! Har bestilt boken din og ser fram til og lese alt! Du er så sykt sterk og et stort forbilde. Jeg har alltid vært den personen som går rundt og snakker om bloggen din og at jeg elsker og følge med på deg!! Nå kan alle se at man ikke skal dømme andre før man vet om bakhodtorien deres. Vet ikke hvor mye jeg må si at jeg digger deg for at du skal forstå hvor bra det du gjør er. Jeg kan trygt si at DU er forbildet mitt!

    8. Hvorfor har du aldri postet bilde av deg selv som liten? Veldig fint cover. Gleder meg til og lese den ❤️ Men jeg lurer på om det er du som har skrevet den? Siden det står «fortalt» til kjersti

    9. Eg lese aldri bøker me FY SØREN dette må jo bli ett unntak! Eg e så stolt øve alt du har oppnådd Isabell! Heie på deg❤️

    10. Herregguuuuud for et mektig cover!!😍😍 Man får jo bare lyst til å lese den uten å vite noe som helst om deg liksom! Men er det Kjersti som har skrevet og du fortalte historier til hun? Siden det står “fortalt til Kjersti Kvam”

    11. Stakkar lille Shirog, og alt du har gått igjennom😭 Gratulerer med alt du har oppnådd, så jævla fortjent!!!

    12. For et fantastisk cover! Man ser at dette er en sterk historie. Og du er så vanvittig sterk som står fram om din oppvekst! Gleder meg til å lese boken din <3

    13. Veldig flott cover på boken, og antydning om en tøff start på livet. Veldig bra at du forteller historien din.
      Men, er det ikke du som har skrevet boken? Har du fortalt din historie som da er blitt skrevet av en annen?

    14. Ååå nydelig cover! bestilte boken i helgen, gleder meg utrolig mye til å lese den nå!!! du er utrolig sterk og jeg ser veldig opp til deg ❤️❤️

    15. Ja, det betyr at en annen har skrevet boken. Akkurat som med boken til Gunhild Stordalen. Blir litt oppgitt at folk ikke kan skjønne det selv..
      Sykt fint cover, Isabel!!

    16. Åh, så nydelig, synes virkelig det er unikt og ekte (hvis det ga mening?)!
      Gleder meg noe helt vanvittig til å lese boken din, tror det kan være stor inspirasjon til meg å aldri gi opp på drømmene mine eller noe. Nå vet jeg jo enda ikke historien din, unntatt at du har ikke hatt det lett, men allikevel oppnådde du et drømmeliv. Å vite at det er mulig gir meg stor motivasjon!

    17. Så mektig cover ❤ har forhåndsbestilt boken å ser frem til å lese den , selv om den kommer til å være utrolig sterk å trist. Du er nydelig Isabel å flere skulle vært som deg ❤ du er unik , stå på videre fine deg , unner deg alt godt ❤ klem fra meg

    18. Knallfint cover!! Skulle jeg pirket på noe, hadde det vært ekstra fint hvis du ikke hadde hatt falske negler og ring på fingeren😫

    19. Så utrolig sterkt og fint ♥️ Og du Isabel du må vise hvem du er for du er helt fantastisk !!
      Har lyst å gi lille deg en god klem ♥️😘 Lykke til med boksalget…denne boken skal leses😉

    20. WOW! herregud så vakkert cover! Ser utrolig proffesjonelt ut. Gleder meg til å lese boken. Jeg også lurer på hvorfor det står fortalt til Kjersti Kvam? Er det du som har fortalt historien og hun som har skrevet? <3

    21. Det står «fortalt til» betyr det at det ikke er du som er selve forfatteren av boken. At det liksom er en annen som du har fortalt den til også har den skrevet den

    22. Elsket coveret!!! Gleder meg sykt mye til å lese boken din Isabel, du har oppnådd så mye og er så utrolig stolt over deg! Alle vil elske boken❤️

    23. Gleder meg masse til å lese boken!! Både du (Shirog og Isabell) er sterk!
      Jeg har et spørsmål til deg om å skrive bok. Du har nok kjempe mange meldinger hver dag, så hvor er det størst sjangse å skrive til deg for at du skal få se det og eventuelt svart? Bloggen, Instagram, Snapchat eller Facebook? 😊 e-post?

    24. Ufattelig sterkt cover Isabel – her triller tårene før boka åpnes .
      Tøffe – sterke lille Bella 😍❤

    25. Hva skjer med at alle bloggere plutselig skal gi ut bøker om seg selv? Er dette en slags competition blandt bloggerne å få det til? Isåfall virker det ikke som det er så vanskelig å gi ut en bok lengre, noe som er litt synd mtp. det dårlig innholdet i de fleste av disse selvbiografien. Håper du klarer å få til en bedre bok enn de andre, hvis ikke er dette skuffende.. lykke til Shirog:-)

    26. Herregud jeg fikk frysninger når jeg så coveret! Utrolig fint. Du er utrolig sterk, Isabel. Aldri glem det. Gleder meg sånn til å lese boken din, fining

    27. Fantastisk cover!!!❤ Betyr det noe om hvordan boken er skrevet, den hadde jo ikke blitt til uten Isabel, og det er et veldig hardt arbeid å gå igjennom hele sin historie for så å lage en bok om det! Utrolig stolt av deg!❤

    28. Herreguuuud hvorfor bruker du sminke? Du er jo helt nydelig uten, altså fytti rakkern!! Jeg er ikke noe fan, kommenterer aldri på blogger osv osv. Men nå måtte jeg bare… du er ikke stygg med sminke, absolutt ikke. Du kan selvfølgelig få sminke deg så mye du vil, uten at noen har noe med det. Jeg ville bare si deg, helt ydmykt, at jeg synes du er utrolig vakker på bildene uten all sminken. Du må hvertfall aldri føle at du trenger å sminke deg for å være fin! wow, bare wow..

    29. Det er så utolig flott at du gjør dette, at du velger å dele slike personlige opplevelser til publikum. Du er tøff som tørr, og dette får meg til å like deg mye bedre. Jeg er utrolig glad for at du som en av norges største influencer kan fortelle en historie om at ikke alt alltid har vært en dans på roser. At du, som alle andre, må stå på for å klare seg. Dette kan høres shady ut, men det gjør deg menneskelig på et vis. Uansett hvor «perfekt» det kan se ut som man har det, så har det kanskje ikke alltid vært slik. Jeg syns at dette er rett bruk av platformen din, og jeg kommer til å lese boken din, og allerede av det lille jeg har lest har jeg felt mange tårer. Stå på ❤️

    30. Helt fantastisk, nydelig og sterkt!! ❤️ Du er så vanvittig rå! Håper så å få sett deg i oslo på fredag! Stå på ❤️

    31. Jeg har vært en av de som har vært skeptisk til alle operasjonene dine osv, mye pga jeg har barn som jeg ikke ønsker skal oppleve alt skjønnhets press osv (umulig oppgave kanskje) men jeg virkelig elsker denne siden av deg ❤️ Og bestilte boken din dagen man kunne… du er en vakker person og jeg heier på deg

    32. Så utrolig flott cover!
      Har allerede forhåndsbestilt boka, så grugleder meg til å lese den 🙂
      Du er så sterk, stå på videre ❤️

    33. Vanvittig fint! Gleder meg til å få boken hjem i posten og til å få lest den! Du er en stor inspirasjon, Isabel!❤️❤️

    34. Jeg får helt frysninger av coveret ditt!! Bare bildene viser at dette er en veldig sterk historie!!❤️

    35. Dødskult cover, men må bare være litt konstruktiv kritisk her. Når du sier at deg som liten er på høyre side og deg i nåtid er på venstre, det er vel omvendt? Den hånden du skriver med er høyre (men mindre du er venstrehendt) og rattet er på venstre side

    36. hvorfor står det shirog? hva betyr eller symboliserer det?
      Gleder meg så mye til å lese den❤️❤️

    37. Begynte seriøst å grine… har slev hatt en vanskelig barndom med omsorgssvikt, og da du skrev det med å gi den lille jenta en klem så knakk jeg sammen. Har forhåndsbestilt boken og gleder meg til å lese. Love you ❤️

    38. Wow.
      Måten bilder kan si så mye, men ikke? dette var sterkt.
      For å være en som har åpnet seg selv så vil jeg bare si at dette tar av de fryktelig tunge kiloene på ryggen du har bært alene i mange år. U go girl.

    39. Har du ikke skrevet selv? «Fortalt til Kjersti Kvam» så har hun skrevet det eller? Uansett, utrolig fint cover og har forhåndsbestilt!

    40. Lyst til å gi Shirog en skikkelig god klem. Utrolig søtt barnebilde av deg. Heier på deg, og må si du er ufattelig sterk som tør å dele en så sterk historie.

    41. Gleder meg til å lese, et blide sier ofte mer enn tusen ord.
      Lykke til med boklanseringen, endelig en bok fra en blogger som er verdt å lese ❤️

    42. Jeg har vært sååå spent på coveret og det kunne ikke vært bedre! Jeg gråt da jeg så det.. Sterkt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg