WEEKENDTUR BOOKET TIL…

annonse ⎟ annonselenke nelly

I går kveld booket jeg en liten weeekendtur til Stavanger! Jeg reiser i morgen og blir der over helgen. Jeg tror det omtrent er to år siden jeg var der sist. Det er jo alt for lenge siden! Jeg savner ikke byen i seg selv, men vennene mine som bor der lengter jeg skikkelig etter. Nå fikk jeg jo hengt litt med bestie Michelle og Elias forrige helg, men vi fikk langt i fra nok tid sammen. I tillegg er det videregående reunion på lørdag som vi skal ta en tur innom. Det tror jeg kommer til å bli veldig gøy! Det skal dog bli litt rart å se alle igjen etter så mange år, men det samme føler nok de aller fleste andre også tipper jeg. Vi var jo en kul gjeng som gikk på idrettslinja sammen på Bryne VGS. Mye har forandret seg siden den gang. Vi har jammen meg blitt voksne alle sammen!

Det jeg ser aller mest frem i mot er å få enda mer kvalitetstid sammen med Elias og Michelle. Jeg gleder meg masse til å bare være oss tre, slik som i gamledager. De er forøvrig favoritt paret mitt i hele verden. Finingene! Ellers gleder jeg meg til å dra ut på byen i Stavanger igjen (hvis det skjer, da), besøke venner og bare være tilbake i hjembyen min. Selv om jeg forbinder Stavanger med mest vonde minner, har jeg selvfølgelig fine minner å se tilbake på også. Det er jeg takknemlig for.

GENSER HER

(elsker denne – så utrolig chunky, varm og god!)

Jeg har lenge sagt at “snart tar jeg turen, jeg lover” uten at det faktisk har skjedd, men nå – to år senere, er flybillettene booket. Bedre sent enn aldri! 

8 kommentarer

Siste innlegg