DAGENS LISTE

annonse ⎟ sponset behandling + annonselenker nelly

DAGENS HUMØR

I dag er jeg i relativt godt humør! Jeg lever på en skikkelig rosa sky om dagen. Jeg er så takknemlig for all kjærlighet dere gir meg for tiden at jeg holder på å sprekke av glede. Jeg tar meg selv i å sitte å smile helt uten grunn, og alt er takket være dere – verdens fineste, godeste og mest støttende lesere i verden. Jeg vet jeg sier det hele tiden: jeg er SÅ heldig som har dere!!! <3 

DAGENS ANTREKK

En hvit cropped genser, sneakers og denne buka (looove it). Sjekk den ut, jeg fikk over 100 meldinger i går der følgerne mine på Instagram spurte hvor den var å få tak i. Super fin, behagelig og stretchy!

DAGENS HØYDEPUNKT

Høydepunktet i dag må være at tilbakemeldingene på Rami sin elevsamtale var kjempe fine! Jeg er så stolt over å ha en så flink, omsorgsfull og ikke minst smart lillebror. Skole er viktig, og nå går jo han tross alt i tiende klasse. Det er et veldig viktig skoleår som krever prestasjon og mye skolearbeid. Han er kjempe flink, og jeg er så stolt! Han er mye flinkere enn det jeg var da jeg gikk på ungdomsskolen, for å si det sånn.. Glad han ikke følger mine fotspor, hehe.

DAGENS OPPTUR

Frisørbesøket hos beste Ann Beate på Mood Studio. Hun tok meg inn på kjempe kort varsel, noe som gjorde meg så takknemlig og glad! Hun har to Mood Studio salonger – en i Oslo og en i Asker. I dag besøkte jeg salongen i Asker for første gang, og der trivdes jeg utrolig godt! Veldig avslappende stemning, kjempe hyggelige ansatte og fint lokale. Nå er jeg kjempe fresh på håret til weekendturen min til Stavanger. Tusen takk Ann Beate! <3 Tenk at jeg har gått til henne i snart tre år? Tiden flyr! Book time HER

Jeg gjør alltid det samme når jeg er hos frisøren:

1. Farge etterveksten med mini color.

2. Stusse tuppene

3. Kure håret

DAGENS NEDTUR

Jeg sliter fortsatt veldig med søvnen…. Det er nedturen i hverdagen min for tiden. Krysser fingrene for at det snur snart, for jeg holder på å bli gal.

DAGENS INNKJØP

BLAZER KJOLE HER ⎟ KÅPE HER ⎟ KNIT HER

DAGENS BESTE MÅLTID

Mamma og Jasmine laget litt av et festmåltid til familiemiddagen. Marinert kylling i ovnen, maiskolber, ris, ovnsbakte poteter og saus. Yum! Jeg er tidenes sucker for middag. Eeelskeer en skikkelig god og mektig dinner!

DAGENS FINESTE MELDING

Jeg fikk en utrolig rørende DM på Instagram som lyder som følger:

“Hei Isabel! Ville bare fortelle deg at du er utrolig fantastisk og jeg beundrer motet ditt til å dele historien om barndommen din <3 moren min, jeg og lillebroren min har gjennomgått en rekke forferdelige hendelser og vi har endelig «blitt frie» fra det hele. Jeg forstår alt det du snakker om og det du har delt så utrolig godt – og det treffer meg virkelig, langt og dypt i hjertet. Familien min kommer også opprinnelig fra Iran, og det du har gjort er så beundringsverdig og viser at man kan oppnå absolutt alt hvis man står på og aldri gir opp. Man kan aldri si at man kjenner noen bare ved å følge dem på sosiale medier, men jeg føler inni meg at du er en fantastisk person <3 Stå på Isabel – aldri gi opp. Det har jeg lært at jeg ikke skal gjøre heller, og nå har du gitt meg enda mer mot”. Dette rørte meg seriøst til tårer. 

DAGENS “GLEDINGS”

Avreise til Stavanger i morgen! Ellers gleder jeg meg også til å ikke gjør jack shit resten av kvelden. Jeg kjøpte med meg sjokolade og cola zero på vei hjem fra frisøren i dag, og det har jeg tenkt å kose meg med mens jeg ser på serier hele kvelden. 

______

Hva har du gjort i dag?

9 kommentarer
    1. Hvordan får du linkene dine under ordet «her»? Er ny som blogger og trenger virkelig hjelp hah

    2. Jeg har egentlig alltid hatt ett helt overfladisk forhold til deg.. Men nå som du har åpnet deg skjønner jeg at vi har hatt en veldig lik barndom. Nå skjønner jeg hvorfor jeg alltid har heiet litt på deg❤️❤️ Unner deg virkelig alt godt i livet!!

    3. Hei! Hvorfor bruker du minicolor og ikke vanlig farge på håret?:) vil ikke minicolor vaskes ut etterhvert?☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg