DENNE UKENS GIGANTISKE MATHANDEL

🌮 FOOD FOOD FOOD 🌮

Tidligere i uken storhandlet jeg! Kjøleskapet var så og si tomt, så en ordentlig gigantisk handel var noe jeg sårt trengte. Av en eller annen grunn finner jeg andre sine matinnkjøp veldig interessante, og jeg vet at mange av dere deler den samme facinasjonen. Derfor knipset jeg bilder av alt før jeg plasserte varene i skap, frys og kjøleskap. Jeg prøver å bli flink til å spise hjemme og ikke så mye ute, noe jeg har klart å holde meg til egentlig. Jeg spiser sjeldnere og sjeldnere ute, og det merkes på lommeboka for å si det mildt. Hva jeg bruker mest penger på i løpet av en måned er ikke et vanskelig spørsmål å svare på, for det er soleklart mat. Under her ser dere alt jeg fylte kjøleskapet med. Jeg har handlet inn mange middager, som dere kan se. Både pastamiddag, taco, wok, fiskemåltid ++. 

Har dere luktet på denne tøymykneren? Om ikke: gjør det. Klærne mine dufter helt nydelig av denne! Eeelsker! <3

Love, love, love! ☕️

Klarer meg jo ikke uten disse i fryseren året rundt. I’m a sucker! 🍦

Det samme gjelder Oreo. Jeg har jo egentlig lagt min elsk på mini oreos, men de er vanskelige å finne, bortsett fra på taxfree.

Denne “bakte” Sidra i går. Yum!! Det enkle er faktisk ofte det beste. 🤷🏽‍♀️

Nå har jeg mat i massevis! Hehe. Det er få ting som slår et fylt kjøleskap med masse god mat.

29 kommentarer

Siste innlegg