REISEN ENDTE OPP I TÅRER

Da er jeg omsider trygt fremme i Stavanger, etter tidenes verste flytur. Jeg har ikke ord for hvor jævlig panikk jeg hadde de 50 minuttene i luften. Før selve flyturen satte i gang, ble vi informert om at vi måtte forberede oss på en del turbulens ettersom at det var sterk vind. Jeg tenkte ikke noe mer over det egentlig da jeg er ganske vandt med å fly og derfor har jeg også opplevd en del turbulens ved flere anledninger tidligere. “Piece of cake”, tenkte jeg. Vel, det skulle vise seg å være den jævligste flyturen jeg har opplevd. Jeg har aldri opplevd SÅ mye turbulens tidligere, i hvert fall ikke i så store deler av flyreisen. Det var så og si non stop, følte jeg. 

Det skal veldig mye til for at jeg blir ordentlig redd i fly. Eller, jeg kan lett blir litt små engstelig når vi letter og lander, men ellers beholder jeg lett roen. Derfor kan dere tenke dere hvor ille det var i dag, når jeg nærmest satt med hjertet i halsen og svetten rant. Jeg var seriøst livredd. Når vi endelig skulle lande, vinglet flyet frem og tilbake da vinden var såpass sterk. Jeg trodde det kom til å gå skikkelig ille. Heldigvis fikk vi landet til slutt, men den landingen var skikkelig hard og ekkel. Da klarte jeg ikke holde tårene tilbake. Jeg tror det både var lettelsestårer, og en blanding av glede og redsel. Fy søren, det der var en ganske heavy start på helgen. Haha.

Jeg er sjeleglad for at jeg overlevde og at jeg nå kan nyte denne helgen her i Stavanger. Vi får krysse fingrene for at flyreisen hjem blir litt bedre enn dette. Elias hentet meg på flyplassen, vi kjørte inn til byen hvor jeg ble gjenforent med Michelle igjen. Nå sitter vi hjemme i leiligheten deres og nyter hver vår pizza fra Pizzabakeren og ser på filmen “Rumor has it”. Skikkelig koselig fredagskveld! Vi skal bare ta det med ro i kveld, for i morgen er det full fest. 

Nå skal jeg logge av og nyte tiden her sammen med de fine vennene mine. Håper dere får en fantastisk fredag! Klem.

30 kommentarer
    1. Huff, høres ikke bra ut :/ men tenk på at pilotene har øvd masse på å fly i turbulens og det er jo storm hele tiden, selv om kommer de aller fleste fly trygt frem ❤️Hvis det er for mye vind til å fly, blir flyet kansellert

    2. Uff! Høres grusomt ut! Jeg har egentlig reist MYE! Reiser vel 5-6 ganger i løpet av et år (som er mye for en «normal» person med «normal» lønn haha), men har likevel endel flyskrekk!
      Det er så jævlig! Å sitte så anspent i flere timer.. misunner de som klarer å slappe av. Jeg får det virkelig ikke til

    3. Var ganske turbulent mellom Trondheim og Oslo i kveld og, leste posten din akkurat før vi letta selv! All ære til flinke piloter som får oss trygge frem 👍

    4. Hva syns du helt ærlig om at en blogger på topplisten hyller sin egen forfatterkarriere opp i skyene, men skriver skeptiske innlegg og nedsettende kommentarer om andre bloggere som gir ut bok? Jeg er i hvertfall veldig skuffet over vedkommende. Trodde bloggere skulle løfte hverandre og hverandres prosjekter opp i skyene og ikke felle hverandre. Beklager, ikke meningen å henge ut noen. Men syns det blir dobbeltmoralsk å først skrive innlegg etter innlegg om hvor forferdelig mobbing er, men selv kan man snikmobbe og kritisere andre?
      Masse lykke til med boken Isabel, jeg tror enkelte i ditt yrke begynner å kjenne litt på presset om at en bestseller er på vei, nemlig din bok! Masse lykke til i fra sidelinjen! Store klemmer!

    5. Therese S.: Hei! Jeg har ikke fått med meg at en annen blogger har skrevet noe nedsettende om meg eller andres bøker. Derfor kan jeg dessverre ikke komme med en kommentar, for jeg vet ikke hva dette dreier seg om eller om det i det hele tatt stemmer.

      Selv synes jeg at det er plass til oss alle! 🙂 Herlighet – jeg synes det er kjempe gøy at andre også får det til!! Min bok handler om noe helt annet enn de fleste andre blogger bøker. Jeg er vanvittig stolt over den og at jeg i det hele tatt våger å gå ut med historien min, men jeg gjør det fordi jeg vet at den kommer til å kunne hjelpe mange andre barn i lignende situasjon. Boken min er så utrolig viktig. Det er grunnen til hvorfor jeg valgte å gi ut bok, og om noen vil skrive noe nedlatende om det, får det være opp til de. 🙂

      Tusen takk for det, klem tilbake <3

    6. Hvorfor bytter du egentlig ikke bloggnavn til isabelraad, eller er det ikke mulig? kun nysgjerrighet altså.
      Og du som tar så mange finer bilder, hvorfor bytter du ikke header? feks de fra dubai i den fine kjolen på hotellet

    7. Ok, da skal jeg lese gjennom innleggene en gang til. Kanskje jeg har lagt mer i hennes i ord enn hva hun egentlig har. Reagerte spesielt på vgreporterens instapost. Det er jo ingen som hermer ved å skrive bøker, personlig syns jeg alle har rett til det. Men da har nok jeg bare missforstått. Takk for svar 🙂

    8. Hvordan går det med tilpasningen til laktosefri mat? Ser du spiser en del melkesjokolade, tar su alltid en sånn melkepille da? Er i samme situasjon så spennende å høre hvordan du takler det 🙂

    9. Helt rått at du gir ut bok om noe så personlig og sårt tema. Jeg lurer på, har du skrevet boken selv eller er det forfatter som har skrevet for deg?

    10. Hei 🙂 jeg lurte på om du kunne linket meg til innlegget ditt hvor du deler gulerotkake oppskriften? Jeg får ikke bladd så langt ned på innleggene dine :/

    11. Eg e åg fra Stavanger elle bor i Sandnes då!❤️ Men for ca. 3 uke siå.. sko eg hjem fra Barcelona, me flydde alle fyst te Oslo, så te Stavanger, eg har aldri opplevd så mye turbulens! Eg blei drid redde!! Flye datt ca. 2 meter ned, så klarte flye å ballensera seg igjenn!! Verste flytur någensinne!!😭

    12. Jeg lurer også på hvor den lille medaljongen fra Michael Kors som du bruker så mye er fra? Har du en link? Ser at du kan matche den mye med smykker fra PLT. Jeg har bare “gullsmykker fra syster P osv som ikke matcher med gullfargen fra PLT. Funker så bra på deg når du blander PLT og den lille medaljongen fra Michael Kors. Kan du skaffe link please?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg