BESØK FRA SVERIGE

DAGENS PLANER:

1. Møte.

2. Intervju hos VG

3. Tømme mailboksen.

4. Muligens dra på kino for å se “A Star Is Born”. 

5. Familien får besøk fra Sverige i dag, så da er det full fest hos mamma og en svær familiemiddag.

____

Det føles ut som en god stund siden jeg blogget sånn helt hverdagslig, så det tenkte jeg å gjøre noe med i dag. Denne torsdagen har vært super produktiv så langt. Formiddagen gikk til å tømme mailboksen (som forøvrig har vært overfylt i alt for mange dager), etterfulgt av et telefonmøte. Etter det fikset jeg meg for å dra til VG-huset for et portrett/dybde intervju. Nå fikk VG også tatt nye bilder av meg som de kan bruke i fremtidige artikler om meg. De av dere som følger meg på sosiale medier vet nok hvor oppgitt jeg blir hver gang jeg er i VG, for de bruker alltid et drit stygt gammelt bilde av meg. Haha. Det var på tide med en liten oppfriskning. Intervjuet gikk kjempe bra. Jeg pratet mye om boken, livet mitt nå, hat og drømmene mine. Litt av alt, med andre ord. Jeg poster på Insta-story så fort intervjuet er ute. 

Her skjer det greier, vet dere. ⚡️

Og dere, seeee! På vei hjem fra intervjuet gikk jeg å tittet litt i butikker. Da kom jeg over denne utstillingen. JULEN ER FAEN MEG HER!!! Jeg var i telefonen med kusina mi, og jeg skrek seriøst nesten av lykke når jeg fikk øye på dette vinduet. Nå er vi snart i gang!!!! Jeg gleder meg så sjukt mye at det skulle nesten ikke vært lov. Jeg har bare en skikkelig god følelse på at denne julen kommer til å bli så fin. ❤️Når er det innafor å begynte å pynte til jul? I November, liksom? Please si ja, hehe.

Jeg er så sulten nå. Mamma har lagt en skikkelig stor familiemiddag i dag da vi har fått besøk fra Sverige, så mat blir det. Det er dog veldig mange forskjellige persiske retter, noe jeg ikke er stor fan av. Jeg mener, jeg liker ikke en gang grønnsaker, så hvordan i alle dager skulle jeg likt PERSISK mat. Det er ikke akkurat mat for kresne. Heldige meg har en mamma som alltid tar hensyn til sin meget irriterende datter (meg), og derfor har hun lagt litt Isabel-vennlig mat også. Beste mamsi!

Håper denne torsdagen behandler dere bra! Stor klem. <3

26 kommentarer
    1. Hei Isabel.
      Jeg ønsker råd fra deg, mine foreldre krangler. De snakker ikke sammen, de sover ikke sammen. Men de er gift for det. Vi er fem søsken, hvor tre av de er gift ig har alle ett barn hver. Foreldrene er godt voksen i 50 års alderen. Meg og min søster bor fremdeles hjemme. Hva skal jeg gjøre? De er ikke voldelige mot hverandre, men de har en stum krangle og hvis mamma prøver å snakke med han så om ting som skjer, så blir det krangel ut av det. Mamma og pappa kan ikke skilles på grunn av kulturelle og relgion årsaker. Og jeg kan ikke flytte ut, jeg vil bare se foreldrene mine glade..

    2. Hei 🙂
      Jeg lurte på om du kunne fortelle hvilke hovedjusteringer du bruker i Lightroom? Hvordan får du bakgrunnene så lyse/duse farger? Hvordan har personen/personene i bildet så klare farger?
      Klem!

    3. Tuuuusen talk for tips om den kremen fra the body shop! Måtte dra rett for å kjøpe den, og den falt virkelig i smak! For en lukt! Jatakk til flere venninnetips fra deg <3

    4. Hei!
      Jeg bare lurte litt på hvordan du ligger ann i flytteprosessen? Mente du sa du måtte ut før jul. Har du funnet deg noe nytt eller hva tenker du videre?
      Og forresten, stå på. Jeg syntes du er utrolig flink, du gir inspo, blogger ofte og innleggene dine gir mening. Kan ikke vente med å få boken din i posten å lese historien din. Tror alle vil få et helt annet syn på deg. Stå på Isabel, jeg syntes du gjør en fantastisk jobb<3

    5. Skal du være med på paradise hotel sesong 11? Så at man kunne melde seg på enten team Erik eller team Isabel

    6. Hei! Kunne du laget et innlegg med inspirasjon til fine vintersko?⭐️ Sliter med å finne og vil ikke bruke uggs..

    7. Anonym: Ja, 100%. Min historie skal sørge for at andre fosterbarn kan få det bedre enn slik jeg hadde det. Derfor skal overskuddet av boken doneres til et veldedig formål som jobber med akkurat dette. <3 Grunnen til at jeg gjør dette er ikke pengene, men ønske om å kunne være en inspirasjon og hjelp for barn og unge som kan kjenne seg igjen.

    8. Jeg som spurte om du hadde lagt ut boken uten pengene, det var godt å høre, har vert i barnevernet selv og opplevd mye dritt der 🙁 Jeg er stolt av deg Isabel, det burde du også være av deg selv etter alt du har komt deg igjennom, ta vare på deg selv, du er et fint menneske på innsiden, og ut, viktigste inni deg at du har et godt, Og sterkt hjerte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg