📍BERGEN

Hello from Bergen! Jeg stortrives her. Det første som møtte meg når jeg gikk ut av flyplassen var tidenes regnskur. Jeg ble ikke akkurat sjokkert, haha. Det er vel tross alt litt av “sjarmen” ved Bergen. I dag har det ikke regnet så langt, til tross for at det var meldt regn hele dagen. Det setter vi veldig stor pris på Bergen, som Ine så fint sa nå nettopp. 

I natt sov vi over hos familien til Ine på Askøy. Det var så utrolig koselig å endelig treffe foreldrene og søsteren hennes. Jeg har jo facetimet med de tidligere når Ine har vært hos meg i Oslo, og for å være ærlig følte jeg jo at jeg kjente de litt fra før. Verdens herligste familie, sånn helt oppriktig. Så utrolig gjestfrie og kjærlige. For ikke å snakke om stjernene i familien Yri, nemlig hunden Molly og hamsteret Dolly. LOVE THEM! 

Jeg er så sjukt glad for at jeg dro til Mexico tidligere i år, for der fant jeg meg en ordentlig genuin og fantastisk bestevenninne. Fineste Ine! Jeg kunne ikke sett for meg et liv uten henne i det. Hun er så reflekterende, smart, morsom og så forbanna ekte. Sistnevnte er vanskelig å finne i dagens samfunn, synes jeg. Jeg har jo lenge vært skeptisk til å få meg nye venner, og det er fordi jeg har møtt på så mange mennesker som har hatt helt andre intensjoner enn å faktisk være min venn fordi at de liker meg for den jeg er. Det har istedenfor vært slik at jeg har følt meg veldig utnyttet. Slik merker man veldig fort. Det gjør at jeg setter ekstra stor pris på og tar ekstra godt vare på de vennene jeg har som er genuine, slik som Ine. Elsker henne.

Fra det ene til det andre… Så langt i dag har vi egentlig bare surret rundt. Vi har handlet inn alt vi behøvde til kveldens innflytningsfest. Det er jo tross alt derfor jeg er her i Bergen. Ine har flytta ut – voksne frøkna! Det må jo naturligvis feires stort. Etter all handel var unnagjort, kjørte vi ned til byen for å kikke litt i butikker. Jeg kjøpte meg noen kule, rocka t-skjorter på Gina Tricot. De har fått inn masse kult! Ikke reklame altså, bare et aldri så lite venninne-tips fra meg. <3 

Jeg ble litt klein der jeg spradet rundt med solbriller, folk må jo tro jeg er tidenes diva som tror jeg er noe haha. Det er ikke tilfelle, jeg lover. Vi orket bare ikke sminke oss ettersom vi skal fikse oss til kvelden senere, så da gikk jeg med andre ord sminkefri i en stappfull by på en lørdag. Ikke det at mitt sminkefrie ansikt er noe jeg ikke våger å vise frem (jeg mener, sjekk Instagram-profilen min), men i dag følte jeg meg mindre fin. Vi alle har vel de dagene? Jeg sliter sjeldent med uren hud, men nå har tydeligvis den lykken snudd. Aner ikke hva som forårsaker det, men det gjør i hvert fall at jeg blir litt mindre selvsikker når jeg går helt uten sminke. Håper det snart går over. Jeg savner mitt “rene” ansikt… I-landsproblemer, jeg vet. Skikkelig synd i meg.

Nå sitter jeg i leiligheten til Ine, midt i byen, og blogger i håndkleet. Ine har stelt i stand til kvelden med blant annet lefsene dere ser på bildet over her. Flinkingen! Jeg vil også være en så flink host. Det er jo så gøy å invitere venner hjem og gjøre det skikkelig hyggelig for besøket. Jeg gleder meg veldig til å få møte Ines venner. Jeg har hørt masse positivt om de, så dette er jeg helt sikker på at kommer til å bli en super gøy kveld!

Jeg håper dere har en amazing lørdag. Det fortjener dere! Følg meg gjerne på Insta og snap, så lover jeg å oppdatere på story underveis i kveld. IsabelSraad heter jeg begge steder. Klem!

15 kommentarer

Siste innlegg