DEN VERSTE MORGENEN PÅ LENGE

Jeg har ikke ord for hvor tragikomisk starten på denne uken har vært for meg. Jeg kan ikke la være å fortelle dere dette, for det er faktisk ganske morsomt. Jeg hadde tenkt å sove ut for en gangs skyld ettersom jeg ikke hadde noen avtaler før lengre ut på dagen. Jeg satte ikke på noe alarm før jeg sovnet nokså sent og ante fred og ingen fare. Jeg behøvde virkelig å sove ut, for jeg våknet faktisk ikke før kl 12. Som vanlig lå jeg i sengen i en ganske god stund mens jeg sjekket telefonen og oppdaterte meg på mine sosiale medier, mail og bloggen. 

Før jeg aner ordet av det ringer telefonen min. Nummeret som vises på displayet vet jeg ikke hvem er sitt, men jeg svarer likevel. Jeg pleier ikke å gjøre det til vanlig, men i disse dager er det mange telefonnummer som ringer meg på grunn av alt med boken og journalister som vil ha en bit av meg, så derfor har jeg begynt å gjøre det nå. 

– Hei, K***** fra Bygdebladet her! Jeg trooor jeg er utenfor!

I det sekundet går det opp for meg at jeg har glemt av at en super hyggelig dame har flydd inn fra Stavanger for å dybdeintervjue meg til lokalavisen fra der jeg vokste opp. Og der stod jeg da, i morgenkåpen på badet, helt ustelt og “nyvåken”. Kan dere se for dere panikken, eller? 

Jeg fikk kastet på meg det første og beste jeg fant i skapet, før jeg løp ned for å åpne til henne. Heldigvis hadde jeg ryddet her hjemme i leiligheten i går kveld før jeg la meg, ellers hadde jeg viiirkelig stresset rundt som tidenes idiot. 

Det ordnet seg heldigvis, det ble bare en litt vel kaotisk og stressende start på en mandag formiddag. Jeg turte ikke si noe til journalisten, jeg latet bare som ingenting og lekte skikkelig casual haha. Helt uten sminke, i joggeklær. Jadda! Det er Isabel Raad, det. 😅 Jeg er spent på å se hvordan de bildene ble, for å si det sånn. Hehe!

Det overrasket meg bare veldig at jeg hadde prestert å glemme av en såpass stor avtale. Det skjer seriøst aldri! Jeg er kjempe flink til å notere alt i kalenderen min og jeg har alltid stålkontroll på hva som skjer når. Men det kan så klart skje unntak, slik som i går. Jeg får bare unnskylde det med at det er ekstremt mye som skjer for tiden, og jeg har vanvittig mye å tenke på. Nå har jeg i hvert fall sjekket gjennom kalenderen min og passet på at alt har blitt notert for tiden fremover, slik at jeg ikke driter meg ut igjen. Heh!

8 kommentarer
    1. Lurer på om du har hatt intimkirugi eller hvis ikke noen gang vurdert det? Hvis du har gjort det vil du fortelle om erfaringer rundt det?

    2. Å være oppegående nok til å rydde i leiligheten dagen før. Sånn skikkelig. Meg, rotete? Meg syk.
      Vil bare si en ting, som var grunnen for at jeg leste posten din. (Ikke at eg og e fra Stavanger), men at jeg lurer på når du begynner å tenke på å gjøre noe mer på bildene. Jeg feks. går lei av ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg