ANTREKK

annonse ⎟ annonselenker nelly & plt

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

(my mood in LA 24/7)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

TOPP PRETTYLITTLETHING (utsolgt) ⎟ CARGO PANTS HER ⎟ BOOTS LOUIS VUITTON ⎟ SOLBRILLER HER ⎟ VESKE GUCCI

______

Dette antrekket må være et av mine all time favoritter! Jeg fikk så mange spørsmål om hvor jeg hadde kjøpt klærne på story i går, og så klart har jeg tatt bilder til et antrekksinnlegg slik at jeg kan oppgi detaljene til dere. Slik gjør jeg som oftest alltid. Om du lurer på hvor det jeg har på meg på story er fra, vil det mest sannsynlig komme et innlegg som dette kort tid etter. <3

36 kommentarer

Siste innlegg