DET ER TID FOR KRIG

annonse

Hei, dere!

Jeg postet et innlegg om neste Paradise Hotel sesong, altså sesong 11, i forrige uke. I år skal sesongen baseres på Team Isabel vs Team Erik. Vi skal konkurrere mot hverandre, slik som vi gjorde i sesong 10, bare at det nå er lag vs lag, og ikke én mot én. Jeg trenger derfor at de beste deltagerne melder seg på mitt lag, slik at vi kan gruse Erik og hans lag.

Jeg søker dere som ikke lar dere pille på nesa, folk med ryggrad og som ikke er redd for å ta makten og så klart spille spillet. Jeg savner i utgangspunktet jenter som er tøffe! Det har ikke vært mange jenter som virkelig har markert seg som skikkelig sterke spillere. Jeg vet at det finnes mange råe jenter der ute som hadde gjort meg stolt inne på hotellet. Jeg trenger jenter som vil vinne, og som gjør ALT for å oppnå nettopp det!

Erik og jeg var jo i krig i sesong 10. Han var en sterk spiller, og det samme var jeg. Begge har et enormt konkurranseinnstinkt og vi gikk inn for krig mot hverandre. Det samme blir å skje nå, bare at det nå er lagene våres som skal representere oss. Derfor er det enormt viktig for meg at jeg rekrutterer de sterkeste spillerne til mitt lag. Jeg skal knuuuuse Erik, og det trenger jeg hjelp til!

Dette ser jeg etter i den perfekte PH-deltageren:

1. Du skal IKKE være redd for å spille spillet. Dette er det absolutt viktigste jeg ser etter. Er du klar for å spille røft? Er du klar for å ta alle sjanser du får? Er du klar for å kjøre ditt eget race? Denne sesongen blir nemlig den tøffeste sesongen spillmessig gjennom tidene. I år skal det fokuseres på spill, spill, spill. Det vil si at det ikke finnes rom for folk som vil delta for å få seg en badeferie. Da kan du søke til Charterfeber. På Paradise skal det spilles, og i den kommende sesongen skal spillet spilles hardere enn noensinne! Det er der fokuset ligger i sesong 11.

2. Er du glad, sprudlende og en person som liker å by på seg selv? Plusspoeng!

3. Du trenger ikke være så forbanna booksmart for å være med på mitt lag. Så lenge du er streetsmart, holder det i massevis. 

4. Jeg søker deg som er kul, utadvendt og et skikkelig konkurransemenneske!

_____

JEG TRENGER STERKE JENTER!

Er du den jeg ser etter? Søk her!

7 kommentarer
    1. Fyyy flate!!! Gjett da, hvem som gleder seg til dette?!… 😃 Dette blir jo heeeelt rått!! Men håååper uansett spill, at du å Erik kan snakke fint om hverandre og oppføre seg som voksne mennesker imot hverandre..
      Men herreguuud da! Dette må jo bli årets sesong!

    2. Er ikke gammel nok til å søke, men fyfaen jeg lukter tidenes beste sesong! Når du drar ned dit etter nyttår må du love meg å ikke gå stille i gangene. 2019 sesongen skal bli spillets og taktikkens sesong. De siste sesongene har vært så kjedelige at jeg har vurdert å slutte å se midt i. Hva skjedde med drama, allianser, spill og festing i skjønn harmoni? Hver så snill dette må bare bli bra, ta de sjansene du får og ikke la fordeler og makt skli ut av hendene deres. Savner god gammeldags paradise hotel hvor folk faktisk turte å ta litt risks, gutse litt liksom. Dette blir så jævlig bra🔥🔥🔥🔥😉

    3. Jeg kan spille spillet,det er mer sikker på,men jeg er vel litt før gammel vil jeg tro?40 år,men er ung til sinns og ser ikke gammel ut,Alle tipper at jeg er ca 27😁😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg