HELE LIVERPOOLS FOTBALLLAG RAMLET INN

@ CATCH

Det finnes ingen bedre restaurant i LA enn selveste Catch. Den restauranten er oppriktig life! Vi spiste der 2-3 ganger i løpet av vår forrige ferie, og det vi så mest frem i mot når vi kom hit nå var å dra tilbake for å ta en middag der igjen. Hele atmosfæren er amazing, det er alltid stappfullt med kule mennesker, maten er upåklagelig og servicen er på topp. Alt er virkelig 10/10, noe som er sjelden vare. 

Fun fact: sist jeg var her kom plutselig hele Liverpool sitt fotballag ramlende inn. Sjukt random, men på Catch drar absolutt alle. Det er et meget populært spisested. Ps! Man er nødt til å booke bord i forkant, kanskje til og med to døgn før. Det er alltid fullt, så det er viktig å være ute i god tid. 

Jeg husker ikke hva denne retten heter, men det var noe kjøtt i hvert fall. Super mørt og godt!

Maiskolber. Det slår aldri feil!

Parmesan fries (!!!) – min største favoritt. Elsker det! 🍟

Antrekket mitt for kvelden. Bukser fra Honeybum, heels og body fra House Of CB. Dette bildet er forresten tatt i inngangen – se så nydelig! Hele gangen er overfylt med masse grønne vekster og koselige lys hengende ned fra taket. Det er så good vibes der! 

23 kommentarer
    1. Hei du! Litt feil å si at hele Liverpool laget ramlet inn, når det var en spiller (daværende Liverpool, Nå spiller han i Southampton) var der sammen med to kompiser som ikke en gang spiller fotball. Skjønner du syns det er stas, men litt dumt å bygge det sånn opp når det ikke er sant. SPILLEREN, dere møtte, heter Danny Ings, så kan du nå heller bruke navnet i stedenfor å skrive at dere møtte hele laget. Ellers håper jeg du hadde en fin middag 🙂

    2. Guro: Hei du! Elsker slike besseswisser-kommentarer. Om du faktisk hadde lest teksten, hadde du også fått med deg at det var forrige gang jeg var i LA, altså i sommer. Da var Liverpoollaget her. Ha en fin dag, Guro! 🙂

    3. Udelikat å kle seg sånn på restaurant… hvem vil spise mat samtidig som dem ser alt av puppen? Kåte menn er vel det eneste…

    4. Mente ikke være en bessewisser, for all del! Vet dette var sist gang, og da var de fleste spillerene på landslags samling før VM, så ikke noe negativt. Mener bare at det er utenfor fakta at dere møtte hele laget, men skikkelig stas at Ings spantet, kjempe koselig fyr! Det er nok vennene hans også. Kos dere i LA, ser vanvittig gøy ut🎉

    5. er dessverre helt enig med de som kommenterer filterbruket ditt 🙁 likte mye bedre å komme inn her å se på bildene dine uten det filteret.

    6. Alle kan jo se brystvorten på den toppen du er ikke redd at andre mistet matlysten når du går kledd slik ?

    7. Du har virkelig ingen grenser, vandrer rundt i gjennomsiktig topp, som jeg lett trodde var en bh. Du skal selvfølgelig få gå i akkurat hva du vil. Men virker som du gjør det for å provosere, selvom folk kommenterer her å reagerer på det er nok ikke det noe de tenker mye over, de du derimot tiltrekker er sleezy guys, men det er kanskje det du vil.
      Jeg ble også misbrukt som liten, det gjorde at jeg tok veldig mange dårlige valg, blant annet var en av de dårlige valgene at jeg kledde meg slik som du gjør, jeg hadde helt forvridd syn på kropp og seksualitet, noe som igjen gjorde at jeg tiltrakk mennesker som bare ville ha kroppen min, uintelligente og simple mennesker.
      Håper du vokser fra deg den trashy stilen der. Og ikke tenk at vi som kommenterer slik er noe bitre kjærringer som ikke klarer se på andres kropper.
      Men du har virkelig bare misforstått.
      Å kle seg slik man vil innebærer ikke at man skal gå rundt å blotte seg for alle, det er derfor kroppen skal være privat, den tilhører deg, ikke alle rundt deg, og ikke alle de som ufrivillig må se puppene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg