EN SJUKT GØY KVELD

Kvelden i går må være noe av det morsomste ever! Jeg tror i grunn at bildene taler for seg, haha. Vi hengte hos Swae i går kveld, noe som var utrolig gøy. Han er tidenes mest jordnære person og en ekstremt snill og godhjertet fyr. Hvordan vi møttes forteller jeg i vloggen som kommer ut så fort jeg får tid til å klippe den, som jeg håper blir i løpet av de neste 2-3 dagene. Jeg skal få gjort det asap, jeg lover. Jeg synes i grunn egentlig at det er litt “kleint” å blogge om slik som dette, da i fare for at vedkommende skal synes at det er teit men han var veldig interessert i bloggen og hadde absolutt ingenting i mot det, så lenge jeg skrev noe positivt om han haha. Gøy at noen synes blogging er like gøy som meg! 😬

Dere som har fulgt meg en god stund vet hvor begeistret jeg er for aper. Det er seriøst det som fascinerer meg mest av alt i denne verden. Det så dere når jeg var i Thailand tidligere i år. Jeg vet også at mange har en formening om hvordan apene skal leve og at de skal leve i det fri, og det er jeg absolutt helt enig i. Men når sant skal sies virker det som de lever under veldig gode omstendigheter. De var utrolig tamme og virkelig elsket mennesker. De blir heller ikke holdt i et bur, de har svært området å bevege seg på og Swae tar utrolig godt vare på de. Det var som om de var hans barn, sånn oppriktig. 

Reglene i forhold til hvilke dyr som er tillat som kjæledyr er forskjellig fra land til land. I USA er det lovlig med aper som kjæledyr. Man kan jo mene hva man vil om det, men det er nå slik det fungerer her i hvert fall. 

Jeg må bare tillegge at jeg aldri hadde syntes at det var OK om jeg hadde sett at apene ikke hadde det bra. Sånn som at jeg vanligvis unngår å dra på steder som sirkus og lignende der dyrene åpenbart ikke har det noe greit. Utifra det jeg så i går har disse apene det veldig bra, så jeg må bare stole på at det jeg tenker er riktig. 

Alt i alt var det en super kul kveld som skjedde ganske spontant. Vi hadde egentlig planer om å chille i går kveld, men jeg fikk FOMO så derfor ble det heller litt action. Vi er glad for det da, for vi hadde det dødsgøy! Det er det jeg elsker ved Ine og meg – vi er begge like spontane og gærne. BFF goals. 👯

57 kommentarer
    1. Tror du apene har det bra med høy musikk og alt det der? Da har du et vridd syn på hva som er bra for dyr og ikke.

    2. Utrolig kult at du har hengt med Swae Lee, jeg er selv fan av han og Rae Sremmurd så misunner deg her 😀 Unforgettable har vært min favoritt sang i over et år nå haha.

    3. Er dette han gutten du har vært på date med? Du forklarte han som “jordnær”, akkurat som du gjorde om daten din. btw ly<3

    4. Hvem er Swae? Er han kjent? For hva isåfall? 🙂
      Angående det med apene, ja de har det kanskje tilsynelatende bra sett utenfra. Men de er ville dyr, og skal ikke være tamme. Det er imot deres natur og derav dyreplageri. Ingen hat mot deg altså, for du kan jo ikke bestemme dette 🙂 men bare ikke forsvar det.

      1. Swae Lee er med i Rae Sremmurd. En av de mest kjente rapperne i verden haha. Du bor virkelig under en stein as. Og han har to aper som kjæledyr.

    5. herrigud så gøy!!❤️ gleder meg til vloggen😍 hva slags filter/app har du brukt for de bildene du tok?💓

    6. Utrolig rått!!🙌 Ikke alle som får innslipp hos kjendiser sånn helt uten videre, så det kan du se på som noe spesielt og at du er spesiell!🙌❤ Kjempe digg å se! Typisk kjendiser å være litt utenom det vanlige!😅 Men godt apene fikk bra stell, kanskje bedre enn ute i det det fri også, for er ikke alltid så enkelt der heller.
      Nå henger du virkelig med de som er noe der nede må jeg si, waita go Bella!! Hehe!😝❤

    7. Nå tror alle at den du var på date med er Swae! Du må si at dere er bare venner visst ikke det er han, ser ut som dere bare henger og har det kult <3 loveeee!!

    8. Altså Isabel du stråler om dagen! Seriøst, jeg skjønner nå hva folk mener med at lykke er bedre enn sminke. Du er så utrolig vakker og om jeg får si det så er jeg stolt over deg (selvom jeg ikke kjenner deg, hehe) Meg og mine veninner sitter i spise friminuttene og snakker om hvor tøff, pen, smart og vellykket du er. Du har kommet en lang vei og jeg tror du kommer til å bli den nye Isabella Lowengrip. Og jeg vet at du ikke kommer til å se denne men uansett stå på Isabel og husk at det er noen jenter som er superfan av deg (ikke bare pga utseende) men på grunn av at du har en så fantastisk utstråling og er en så fantastisk businesses dame!

    9. Har ikke peiling på hvem du henger med her, og det bryr meg midt i øret, men til spørsmålsrunde, siden du ikke svarer i kommentarfeltet: 1) har du fylt på med fillers, 2) Kan du si hvorfor du ødelegger bildene dine med et rosafilter som gjør bildene døde, flate og fargeløse? 3) Blir du ikke utslitt av så mye alkohol? Btw, disse bildene var jo hel amazing og stråler energi! Ikke på grunn av kvalitet, men farger og ikke det ræ…. rosafilteret

    10. Jeg vet at det er dette spørsmålet du kommer til ig få mest, men var du på date med Swae?? Elsker deg, og bloggen din er faktisk den beste i verden💕

    11. “De var utrolig tamme” – APER…. Du syns ikke den påstanden skurrer litt?
      Jeg legger ikke skylden på deg, det er jo ikke du som er så lite informert at det er du som har aper som kjæledyr. Men når du først velger å forsvare det med at det virker som de har det bra for at APER er tamme og her et område å være på. knowledge is power og aper skal ikke he et behov for å være tamme, det er ikke standaren for om de har det bra. Og at de ikke er i bur er heller ikke standaren. De skal leve fritt.

    12. Jeg sveeeeerger, har ALDRI vært så misunnelig på noen noengang… Swae Lee is my man, har vært så og si forelska i fyren døds lenge! I swear jeg griner!! Swae is my maaaaan, ååååhhhh

    13. Hei. Gøy å følge “reise-bloggen” din om dagen. Drømmer meg tilbake til LA. Kan du fortelle hvor genseren er fra? Tips; skriv hvor klærne er fra i innlegget, så slipper du alle spørsmålene. Mvh Randi

    14. Henger nok bare som venner . Han er jo laaaaangt fra hennes type gutt usendemessig å alt . Lever en helg annen livsstil osv han der .

    15. Elsker dere som bruker «aper er ville dyr og skal ikke være tamme».
      Antar dere alle er veganer, ikke liker katter,hunder, andre husdyr. For samme gjelder alle dem 😉

    16. Du er tydeligvis ikke så oppdatert om dyrevelferd. Tror du virkelig at de apene hører hjemme i leiligheten til en rapper? De hører hjemme med familien sin. De er små og ble nok tatt vekk fra moren sin alt for tidlig. Ikke at noen forventer at du av alle mennesker skal forstå dette

    17. Kjøper du noengang ting og klær fra fashionnova? Isåfall, hva da? Ser du bruker meshki ihvertfall

    18. Det er ikke lov å ha aper som kjæledyr i “USA”. Jeg bor i Pennsylvania og det er ulovlig her. Men i California som stat er det sikkert lov. Håper ikke folk som leser bloggen din flytter til et random sted i USA og skaffer seg aper 🙉

    19. FYYYY så heldig du er som har hengt me swae lee!!!😭😭😭har så sykt crush på han, har tilogme drømt om han flere ganger hahah😭💔💔

    20. Kan du plis komme med noen tips til hvordan du har fått så langt og fint hår? 🙂 sparer for harde livet men det blir liksom aldri langt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg