VI HAR SOLGT UT FØRSTE OPPLAG (!!!)

reklame for egen bok

Jeg er helt tom for ord. For en mektig dag jeg har hatt, dere! Fy søren. I dag startet alt på ordentlig. I morges fikk jeg holde boken min i hendene for aller første gang! Jeg ble helt varm og skjelven i kroppen, dette er så utrolig stort for meg. Det var så fint å bli møtt av den beste gjengen på forlaget mitt i dag tidlig. De stod klar med både champagne og blomster. Verdens beste team!

Skal jeg fortelle dere noe helt sinnsykt? Jeg fikk beskjed om at vi har solgt ut første opplaget allerede, før bøkene i det hele tatt hadde rukket å komme ut i butikk. Hvor sykt er ikke det?! Jeg begynte å gråte når jeg fikk den beskjeden. Fy søren, det er jo helt sprøtt! Det gjør meg så vanvittig rørt å se hvor stort engasjementet fra dere er. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få takket dere nok, ei heller vise med ord hvor takknemlig jeg er. Dere er så forbanna fantastiske! Tusen, tusen, tusen takk. <3

Videre fra vår lille feiring var det på tide å dra opp i andre etasje hvor et par tusen bøker stod klare for meg å signere. Det var jo som sagt slik at de som forhåndsbestilte bøker før den mandagen etter at jeg offentliggjorde linken skulle få den signert. Jeg trodde ikke at det skulle ende opp med å bli flere tusen, men det gjorde meg så klart utrolig rørt og glad. Det er klart at jeg signerer med glede! I dag kom vi halvveis og resten tar jeg i morgen. Alle bøkene blir sendt ut på mandag!

Sjekk det her! Helt insaaane!

Ansiktet mitt på dette bildet forklarer humøret mitt i hele dag. Jeg har smilt fra øre til øre, hehe.

Jeg har blant annet vlogget i dag! Det måtte jeg jo bare gjøre da dette er en såpass stor dag. Klipper den asap! <3

10 kommentarer
    1. Får man en spesiell signatur hvis man var en av de aller aller første?❤️ heia deg!! Stå på!! Gleder meg til å lese

    2. Er så stolt over deg! Du er Serriøst forbildet mitt og jeg gleder meg sykt til å få boken din!❤️❤️❤️

    3. Hva er grunnen til at du valgte bildet fra du er voksen i svart og hvitt og farget da du var liten? Lurer på om det noe spesiell grunn til det? 🙂 go girl!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg