UKENS SPØRSMÅL

annonse ⎟  for egen bok & nelly

Hvorfor har du ikke kontakt med fosterfamilien din? Er det noe du nevner i boken?

– Ja, jeg forteller om alt i boken. Der vil du få svar på det.

Er det sant at du har kjæreste i LA?

– Kjæreste har jeg ikke. 😊

Spanderer du mye på familie og venner?

– Ja, det gjør jeg – enten de vil det eller ei haha.. Jeg har alltid vært slik, uavhengig av hvor mye jeg har tjent. Det gleder meg utrolig mye å kunne spandere på de jeg er glad i. Det å gi noen andre en gave jeg vet de kommer til å bli overlykkelig for for eksempel er noe av det aller beste jeg vet. Elsker å gjøre andre glad, rett og slett. <3 

Kommer du på signering til Bergen?

– Jepp, neste helg!! Gleder meg masse 💕 Jeg går ut med bokturné planen veldig snart. Jeg skal over hele landet, dere!

Hvor mye koster boken?

– Den koster 379,- kroner.

Hvordan går det for tiden? Med livet og at du har blitt en så kjent forfatter?

– Det går kjempe fint med meg om dagen, takk som spør! Jeg er fortsatt i sjokk over kjærligheten, engasjementet og støtten dere viser meg gjennom noe som er så viktig for meg. Jeg blir så rørt at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Dere er fantastiske! <3

Var det han med apene du var på date med som du skrev i et innlegg?

– Nei, det var en annen jeg var på date med den gangen. 

Har du alltid hatt Raad til etternavn?

– Nei, jeg ble født med “Khalil” som etternavn. Mamma skiftet det til Raad når jeg ble 8 år.

Har du fortsatt kontakt med S?

– Ja, han er en kjempe fin fyr!

TOPP HER ⎟ BUKSER HER

Når blir bøkene tilsendt til de som har forhåndsbestilt den?

– De blir sendt ut på mandag! Jeg har jobbet på spreng med å få signert alle (flere tusen bøker) så fort jeg bare klarte, slik at alt skulle gå så kjapt som mulig. Jeg klarte det søren meg på to dager, og vi hadde egentlig satt av tre. Jeg gleder meg til å høre hva dere synes om den!

Tar du til deg hate når du får det?

– Nei, svært sjeldent. Jeg gjorde det før, men nå har jeg blitt så vandt til det (trist, men sant) at det preller av like fort. Anonyme kommentarer har jo som oftest ingen rot i virkeligheten, og de kommer fra mennesker som ikke har bedre å fordrive tiden sin med. Slik må man bare ignorere, rett og slett. 

Hvilke idretter har du gått på?

– Dans, ballett, håndball, fotball og turn. Jeg var et aktivt barn som elsket å være i aktivitet. Fotball gikk jeg på i 8 år, faktisk. Det er det ikke mange som tror!

Ønsker du deg barn?

– Jeg synes det er kjempe vanskelig å svare på dette spørsmålet. Jeg vet faktisk ikke svaret. Det jeg vet er at jeg ikke kommer til å være klar for det på mange år. Jeg vet i hvert fall at jeg ønsker å få et fosterbarn etterhvert som jeg blir ordentlig voksen. Det har jeg alltid drømt om, mer enn å få mitt eget barn.

Hvorfor fester du mye i utlandet men aldri hjemme i Norge?

– Jeg liker ikke å feste i Norge, egentlig. Dessuten jobber jeg konstant når jeg er hjemme, kontra når jeg er på ferie. Klubbene i utlandet er jo noe heeelt annet enn her, så jeg føler at det blir skikkelig nedtur å dra ut i Oslo etter å ha festet i LA og Vegas for eksempel. Jeg fester jo generelt veldig lite, med mindre jeg er på ferie. 

Hva er ditt beste minne fra denne USA-turen?

– Åh, det er så mye! Men jeg tror jeg må si Vegas med Ine. Det var helt sinnsykt. Vi storkoste oss fra morgen til kveld, alt var nytt og spennende og vi opplevde utrolig mye gøy. Den turen går virkelig i historiebøkene, haha. 

Skal du flytte til LA?

– Jeg håper på å få til å flytte dit for tre måneder neste år. Jeg må gjøre det når jeg fortsatt er ung, haha. Akkurat nå er det for mye som pågår her hjemme på karriere-fronten som jeg hverken vil eller kan dra i fra, men når ting eventuelt roer seg ned litt har jeg lyst til å gjøre den drømmen til virkelighet. Jeg elsker virkelig LA av hele mitt hjerte.

Var det noe drama som skjedde i LA?

– Jeg skjønner at mange spekulerer i det, men om det så hadde vært tidenes drama er ikke det noe jeg hadde skrevet om på en offentlig blogg. Derfor kan de spørsmålene slutte å tikke inn.

____

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også!

 

39 kommentarer
    1. Er så sykt enig angående festing i Norge!!! Her handler det om å bli så dritings mulig, der handler det om å kose seg og ha det gøy. Og dessuten, hvem faen vil dra ut og feste i minusgrader?🤒🤒

    2. Hei på deg! Hvorofr slettet du den ene storien din på insta når du var i LA? Det var en gutt før du la ut bildene med han med apene? Gleder meg forresten veldig til og lese boken din! Står på toppen av ønskelisten min til jul

    3. Du virker som et utrolig godt menneske som jeg har fått stor respekt for etterhvert som jeg har blitt «kjent» med deg igjennom bloggen <3 Vakker både på innsiden og utsiden💞

    4. De som forholdsbestilte boken din signerer du bare navnet ditt eller signerer du som du idag «Kjære *** håper du liker boken klem Isabel» på strømmen?

    5. Hvorfor ser du ut som en ekte sjimpanse/ ape?? Har du lagt merke til at genene dine er helt lik som utseende av en ape? Bare se på ansiktet ditt, du har store ører og mega svært munn. Det er trist Egentlig at du ser ut som en transe / ape etter såå mange operasjoner??

    6. Til B.B. Hvorfor er du ute etter å snakke nedlatende om andre? Får det deg til å føle deg bedre? Håper du kan få det bedre med deg selv og ha det bra, for dette viser at livet ditt ikke er som du/alle fortjener å ha det. Vis respekt så får du respekt tilbake. Stå på Isabel🌸 Godt at negative kommentarer prelle av!! Heie på deg😊

    7. Hei, dette er den første boken med mening fra en blogger og jeg skal dermed kjøpe den. Men jeg lurer på om alt av overskuddet doneres, eller om du skal tjene noe på boken? Er uansett helt fantastisk av deg

    8. Herregud. Du er så skjønn og fantastisk Isabel. Altså jeg har ikke ord over ditt pågangsmot. Er så utrolig solt over deg!! Jeg heier masse på deg! Virkelig!
      Er dessverre ikke i Bergen ettersom jeg studerer i utlandet, men håper jeg får hilse på deg en dag <3

    9. Hei🖤 har bestilt boken din, så gleeeeder meg til den kommer i neste uke kanskje🖤🖤
      Det jeg lurte på, om du kan komme til nord – til Harstad, på bokturne? Det er noe vi ikke har mye av her, siden de fleste velger å dra til Bodø/Narvik/Tromsø når de drar nord.. håper virkelig du vil vurdere det, lover deg at du blir å like det her🖤
      (PS. Vi i Harstad er veldig glad i show og slik;-))
      (PS#2. Send meg mld om du lurer på noe)

    10. Eeen ting😅 husker du snakket om hvilken nese babyen din og på dne tiden Pierre ville få, og du sa babyen ville uansett ha fått en blanding. Det er ikke slik det fungerer 😂 babyen vil få enten lignende nese som deg (fra din familie) eller barnefar. Og siden du har veldig dominerende trekk så vil den mest sannsynligvis få din nese:) Men du kan ha flaks da!

    11. Gleder meg til boken din kommer i postkassen min. Må være den beste og viktigste bloggerboken denne høsten.
      Takk for at du deler din historie.

    12. Heia! Gleder meg skikkelig til å lese boken din, og lurer veldig på hvordan anmeldesene blir av den. Ser jo at du ikke har “skrevet” den selv, så oopbygging og sånn vil jeg jo anta er av kvalitet, men veldig spent på selve innholdet – skal bli så interessant og spennende å bli enda bedre kjent med deg, på en helt ny måte. Også tror jeg dette kan være en viktig bok for mange, uavhengig av anmeldelser og sånt, og det at du ønsker å donere av overskuddet synes jeg er skikkelig bra.
      Uansett, her er noen spørsmål:
      Hvilket av disse TV-program tror du at du kunne du ha takket ja til? Skal vi danse, 71 grader nord og Farmen kjendis (det hadde vært såå gøy, haha!!)?? Noen andre du tror kunne vært morsomme? Føler du ikke hadde sagt ja til hverken PH eller EOTB, men hadde vært kult å høre hva annet du kunne tenke deg!
      Mitt andre spørsmål, som kanskje er litt mer privat, så du trenger selvsagt ikke svare. Alt du skriver om I boken sier du at du ikke har snakket med venner og nære om, inkluderer det Pierre? Eller vet han noe/alt om hvordan livet ditt var før?
      Stå på Isabel 🙂 Har lest blogger ‘hele livet’, men startet å klikke meg mer og mer inn på din etter at du sluttet/kuttet ned på clickbaits og det virker som du har ‘modnet’ litt liksom. Men herregud, du er jo ung, så skulle da bare mangle at man vokser og forandrer seg litt 🙂 Klem

    13. hvor er det smykket du alltid bruker, det som står på arabisk. vil ha et! jeg forstår altså hva som står, kan arabisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg