HER KOMMER JEG PÅ MIN BOKTURNÈ

reklame for egen bok

Foto: Truls Qvale

Dette innlegget har jeg gledet meg til å skrive. Den endelige planen for min bokturné er offisielt klar! Jeg har hatt lyst til å kunne ha mulighet til å besøke flest mulig byer, slik at jeg får møtt så mange som mulig av dere. Jeg synes at vi har endt opp med en super turneplan! Det kan være at det blir lagt til noen ekstra signeringer, men slik ser den ut enn så lenge. Jeg vil blant annet få til en i Oslo også, så det skal dere ikke se bort i fra at skjer.

DATOER + STEDER JEG SKAL BESØKE:

JESSHEIM: Onsdag 14.nov: Ark Jessheim. Jessheim Storsenter. Kl 18.00

BERGEN: Lørdag 17.nov: Ark Xhibition Shopping senter. Xhibition Shopping Center. Kl 13.00
                                                Norli Lagunen. Lagunen Storsenter (Rådal). Kl 16.00

SANDVIKA: Tirsdag 20.nov: Ark Sandvika Storsenter. Sandvika Storsenter. Kl 18.00

TRONDHEIM: Lørdag 24.nov: Ark Brunhjørnet. Kl 12.00

                                                         Ark City Syd. Kl 15.00

TROMSØ: Torsdag 29.nov: Norli Nerstranda. Kl 12.00

                                                   Ark Jekta. Jekta Storsenter. Kl 17.00

STAVANGER: Fredag 14.des: Norli Jærhagen. Jærhagen Kjøpesenter. (Kleppe)  Kl 17.00

                                                        Norli Kvadrat. Kvadrat Kjøpesenter. (Sandnes) Kl 19.00

                          Lørdag 15.des: Ark Prostebakken. Kl 12.00

                                                         Ark Madla Amfi. Amfi Madla. Kl 14.00

47 kommentarer

Siste innlegg