JEG SVARER PÅ RYKTER OM MEG SELV

Jeg har hørt at du er gravid.

– Falskt. Jeg er ikke gravid og er ikke klar for noe barn på veldig mange år.

At du er vegetarianer.

– Det stemmer ikke, men jeg skulle ønske det gjorde det. Jeg er jo døds kresen når det kommer til mat, og derfor liker jeg svært få grønnsaker og “spesiell mat”, så for meg hadde det vært kjempe problematisk om jeg skulle blitt vegetarianer. Jeg skulle ønske jeg var det da, og jeg håper jeg klarer det etterhvert. Jeg prøver å kutte ut kjøtt minst en gang i uken i hvert fall!! Det synes jeg alle kan gjøre. <3

At du og eksen din bare faker at dere er gode venner.

– Absolutt ikke. Vi er kjempe gode venner, noe jeg er evig takknemlig for. 

At du har spilt fotball.

– Det stemmer!!! Jeg spilte i 8 år, faktisk. Tenk det! Det er det ikke mange som hadde trodd, ei heller at jeg faktisk gikk på idrettslinja på videregående. Jeg er egentlig en ganske sporty jente, skjønner dere!

Er det sant at du lyver om alderen du mistet jomfrudommen?

– Absolutt ikke. Hvorfor skulle jeg løyet om det? Jeg var rundt 18 år da jeg mistet den. Kanskje to-tre måneder før jeg fylte 18.

Jeg har hørt at du og Newa er uvenner?

– Vi er ikke uvenner nei. Hun var jo på festen min i går? 😚

Du dater Swae Lee.

– Vi dater ikke, nei. Han er en sjukt herlig fyr som jeg hang med litt i LA bare.

Er det sant at du ikke er muslim?

– Det stemmer. Jeg er ikke muslim. På “papiret” er jeg kristen, men helt ærlig er jeg ikke religiøs av meg overhodet. Jeg mener at religion er roten til mye av det vonde her i verden. Jeg tror at det finnes en Gud, og that’s it.

Er det sant at du var innlagt på sykehus forrige uke?

– Ikke på sykehus nei, men jeg var på legevakta.

At du har tatt abort.

– Ja, det er jeg veldig lei meg for at stemmer.. Jeg skriver om aborten i boken min.

Du lyver om at du er singel, når du egentlig er i et forhold.

– Jeg er singel. Jeg vet at jeg har sagt at jeg aldri vil ha et offentlig forhold ever again, men det innebærer ikke at jeg kommer til å lyve om at jeg er singel dersom jeg faktisk har fått meg kjæreste. Jeg lover at jeg kommer til å oppdatere dere på den fronten dersom det skjer noen mirakler, haha. Jeg trives for godt som singel jeg, ass!

At du hater sugardaddys og folk som har med det å gjøre.

– Ja, det er sant. Eller, å hate er et sterkt ord, men jeg misliker det sterkt og har ikke respekt for det der opplegget overhodet. Personlig mener jeg at det er trist at jenter lar seg utnytte av gamle menn, og det å ha sugardaddy er så og si det samme som å prostituere seg. Det er min ærlige mening.

Stemmer det at du er skuffet over at enkelte av dine nærmeste ikke dukket opp på bokfesten din i går?

– Ja, eller.. Jeg skjønner jo at ikke alle hadde mulighet. Det er noen som ikke kom som jeg gjerne ville skulle vært der på en så stor dag, men jeg skjønner at det ikke alltid går etter planen ettersom at disse personene ikke en gang bor i Oslo. Ting skjer. Jeg er derimot veldig takknemlig og glad for alle som faktisk kom i går, da!! <3 Jeg er heldig som har så mange fantastiske og støttende mennesker rundt meg.

At det er drama i bloggverden?

– Drama er det vel alltid I guess, men jeg melder meg ut av det. Jeg orker ikke, jeg har ikke tid og jeg klarer ikke å være falsk kun for å please andre. Jeg omgås med de jeg føler jeg klikker med og som jeg vet heier på meg og som jeg selv heier på. Det er mye “trynefaktor” i denne bransjen, dessverre. Det er noe av det jeg misliker mest i denne bloggverden. 

At du ble gravid med et one night stand.

– Oh, det var juicy haha. Det stemmer ikke.

Har hørt at du holder på med Tyga?

– Falskt. Vi holder ikke på og har heller aldri gjort det, men at vi har hatt kontakt stemmer derimot.

15 kommentarer
    1. “På “papiret” er jeg kristen, men helt ærlig er jeg ikke religiøs av meg overhodet.” Hvorfor kan du ikke bare si at du ikke er religiøs? blir jo innmari dumt å si at du er kristen på papiret, for så å si at du ikke er religiøs. Da er du ikke religiøs og heller ikke kristen på papiret min venn. Og det er ingenting galt med det 🙂

    2. Hei! Jeg var en av de som forhåndsbestilte boken din for å få den signert. Jeg har ennå ikke mottat boken. Sendte mail til egmont på onsdag, men ennå ikke fått noe svar fra de. Vet du om hvem jeg kan kontakte, eller om det er flere som ikke har mottat boken? Mvh Frida

    3. Lurer på en ting, jeg har også hatt og har spiseforestyrrelse, lurte på om diagnosen din anoreksi sto i dine papirer når du opererte kroppen eller om de ble fjerna når du ble frisk? Kan man ta plastik kirurgi når man har en spiseforestyrrelse diagnose i papirene? Frks fettsuging osv osv

    4. Er familien din muslim, i og med at du en gang postet en snapp av din mor hvor du sier at hu ikkje drekk alkohol ish

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg