DUBAI MARINA BY NIGHT

DUBAI MARINA BY NIGHT

Det er få steder som er vakrere enn nede på marinaen her i Dubai. Herlighet så vanvittig nydelig det området er! Jeg må alltid dra dit når jeg er i Dubai, kun for å spasere rundt å nyte hvor fint det er. Alle skyskraperne, havet, de mektige båtene, restaurantene.. Alt finner der. Så klart var jeg nødt til å ta med familien dit for å vise de, og de ble minst like forelsket i stedet som jeg er. Mamma stod å tok selfies i sikkert 15 minutter, haha. Koooser seg!

<3

I mean…

<3

Fine mammaen min. <3 Gud som hun koser seg her nede. Det varmer virkelig hjertet mitt å se hvordan hun har lyst opp imens vi har vært her. Det er helt fantastisk!

<3 <3 <3

9 kommentarer
    1. Åå så fine bilda av dåkker <3
      Sidra øverst va knall fint <3
      Det bør ho få førstørra og hængt på væggen <3 Har sidra snap ?

    2. Guud for et flott menneske du er! Familien din er utrolig heldig som har en så tvers gjennom godhjertet person i livene sine! Nyt ferien deres til det fulleste <3 Det er nesten bare hyggelig å vite at du koser deg så mye at du ikke blogger hele tiden 🙂

    3. Hej Isabel! Vilken kamera använder ni för bilderna du har på din blogg och Instagram? Sjukt fina och över bra kvalite på dem! 😍🔥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg