NÅ STARTER LIVET FOR FULLT

Hei fininger!! Hvordan har dere det? Gleder dere dere til jul? Jeg får alltid litt sjokk når folk sier “god jul” til meg, for jeg tror ikke det har gått opp for meg hvor nære julaften vi er. Det er nesten litt skremmende hvor fort denne måneden har flydd forbi så langt. Er dere ikke enig?

Jeg er hjemme igjen fra Kristiansand. Flyet vårt gikk tidlig i morges, og jeg kan love dere at både Golnaz og jeg var litt veeel trøtte når alarmen ringte klokken 07:45. Vi lå nemlig å skravlet frem til klokken 03:30 i natt. Sånn går det når man alltid har mye tea å snakke om, hehe. Elsker at kusina mi også er en av mine aller beste venninner. Hun er god som gull!!

Men dere! Det er ingen hemmelighet at jeg ikke har hatt et liv den siste tiden. Det har gått i ett med turné, bokslipp og innspilling, og når helgene endelig har kommet har jeg vært så utslitt at ingenting annet enn hjemmekvelder har fristet. Det er litt deprimerende å tenke på, for jeg har ikke hengt med venner og virkelig “levd” på lenge. Jobb har kommet først, og jeg er på mange måter glad for at jeg er såpass fokusert på karriere og det å prestere 100% til enhver tid, men det er så viktig å finne på annet gøy også. Jeg savner det å dra ut med jentene, dra på middager og lunsjer, ha “fridager” der jeg kan gjøre hva jeg vil. Sånn sett er jeg veldig heldig med den hverdagen jeg har skapt meg, for vanligvis (sett bort ifra bok og innspillingsperiode) har jeg en enorm frihet til å gjøre som jeg vil, når jeg vil. Det tar jeg ikke for gitt og jeg er evig takknemlig for at jeg har det slik, men jeg merker at jeg setter ekstra stor pris på det nå som jeg har hatt en såpass hektisk periode.

Over nyttår blir det full fres igjen, men da nye prosjekter som for så vidt allerede er påbegynt. 2019 kommer til å bli mitt år, jeg bare kjenner det på hele meg. *Bank i bordet*, jeg vil ikke jinxe noe for meg selv her nå haha. Men før den tid fortjener jeg en liten ferie der jeg ikke behøver å kun tenke på jobb.

Anyways! På fredag er det den siste boksigneringen før jul, og den siste innspillingsdagen før jul var i forrige uke. Det vil si at jeg har mye mer fritid denne uken! Dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på det. Jeg gleder meg til å henge masse med venner og finne på mye sprell. Kinodate og spadate er allerede planlagt, og i helgen blir det til og med en tur ut. Shit, det kan jeg ikke huske sist skjedde, sett bort ifra TV3’s julefest for to uker siden. Yes, dere forstår kanskje at alt som har pågått i livet mitt i det siste har vært jobb, jobb, jobb og atter jobb? Nå er det på tide med litt “ferie” for min del, noe jeg virkelig trenger (og fortjener, om jeg får si det selv haha). 😄 WOHO!!

NÅ: klippe vlogmas og legge meg tidlig. Love you!

5 kommentarer
    1. Kjære Isabel.. jeg vil bare si gratulerer så mye med boken og alt som har skjedd rundt det <3 blir helt rørt å se hvor langt du har kommet og hvor inspirerende du er. Du fortjener virkelig alt av det. Jeg ser hvordan du passer på familien din og hvordan du passer på vennene dine.. de er heldige som har deg. Takk for gleden DU gir! Klem

    2. Ville bare si at i det siste har jeg begynt å legge merke til hvor utrolig flink du er i jobben din og hvor bra kvalitet det er på absolutt alt du gjør og legger ut. Har ikke fulgt deg noe særlig før nå etter du begynte med vlogmas og jeg er helt i sjokk over hvor bra du jobber og i tillegg er så snill med familien din. Ønsker meg boka di til jul, og ønsker deg en veldig god jul❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg