REISEN FRA HELVETE

Reklame | nelly

Hei fra Ibiza! Jeg ankom hit på fredag, og i dag reiser jeg hjem igjen. Det var som sagt bare en weekendtur, ettersom at dette var den absolutt siste helgen jeg kunne reise bort på i løpet av forhåpentligvis frem til midten av november på grunn av Skal Vi Danse. 

Jeg må bare starte med å fortelle dere om reisen hit. Det var helt grusomt – uten å overdrive et sekund. Vi flydde hit tidlig på morgenen, med en mellomlanding i Frankfurt.

Det første som skjedde oss der var at vi gikk i sirkler på flyplassen for å komme oss til gaten vi skulle ta det neste flyet fra. Vi ble sendt rundt og rundt, og til slutt hadde vi så dårlig tid at vi var sikre på at vi skulle miste flyet. Heldigvis gikk det bra – frem til vi landet på Ibiza og telefonen min bestemte seg for å gå i streik. Den slo seg bare plutselig av, og ville ikke komme på igjen. Det hjalp ikke å lade den heller. Jeg var helt sikker på at jeg var nødt til å dra rett til Apple å kjøpe meg en ny neste dag, men heldigvis ventet jeg med det. Dagen etter fungerte den plutselig som normalt igjen, som om ingenting hadde skjedd. Er ikke det skikkelig merkelig? Jeg skjønner fortsatt ikke hva som har skjedd med den. Det ga meg så klart ganske så panikk ettersom jeg jobber fra telefonen døgnet rundt, og må være tilgjengelig til alle døgnets tider. Sykt hvor avhengig jeg er av den, noe jeg merket ekstremt godt når den ikke ville samarbeide.

Ikke bare var det telefonen min som var problemet da vi landet, men også at Sofie klarte å glemme igjen sine merke solbriller på flyet.. Når vi ikke trodde det kunne bli verre, kom heller ikke bagasjen våres med det første. Her ble vi også sendt i sirkler, for personellet på flyplassen visste ikke hvor resterende av koffertene fra flyet vårt hadde forsvunnet. Se for dere oss, på Ibiza for én helg, uten bagasje? Det hadde vært så håpløst.. Etter nesten en time fant de heldigvis ut av det, og koffertene våres var i god behold. Thank lord.

Som dere skjønner var ikke starten på denne turen noe bra, haha. Så typisk min flaks, om jeg skal være ærlig. Det pleier som regel å skje et eller annet dårlig når jeg skal ut å reise – spesielt når jeg må mellomlande. Det er nettopp derfor jeg aller helst unngår det, men ettersom vi allerede måtte punge ut over 7.000 kroner kun for flybilletter (med den mellomlandingen), kjente jeg at å betale enda mer for direktefly ble litt i det groveste laget. Er ikke billig med spontantur til Ibiza i hvert fall, det er sikkert og visst.

Bortsett fra reisen hit, har resten av helgen vært super gøy! Det har vært deilig å koble bort litt og bare leve livet for en helg når jeg vet hvilken hektisk høst jeg har fremfor meg. Det er 2-3 uker siden sist jeg var her med jentene, og jeg har lengtet skikkelig tilbake siden. Jeg fortalte dere jo etter forrige tur at Ibiza har kapret hjertet mitt. Jeg er jo så glad i øyer som dette!

Kjolen jeg hadde på meg i går fikk jeg mange spørsmål om på Instagram!

Kjolen finner du HER og akkurat nå er den på 20% rabatt. <3

Jeg har ikke vært så altfor aktiv på sosiale medier denne helgen, og det er mest fordi jeg virkelig har villet ha en liten break. Det behøves i blant. Jeg har jo oppdatert litt, men ikke like mye som jeg vanligvis gjør. Flere av dere har reagert på det og sendt meg DM’s der dere har spurt om det går fint, og det er skikkelig herlig å se hvor mye dere bryr dere. <3 Det varmer hjertet mitt! Virkelig! 

Nå går turen tilbake til Oslo og dansetrening! Jeg gleder meg skikkelig til å fortsette å lære av Benjamin. Jeg har jo absolutt svingt meg litt på dansegulvet her på Ibiza også, men det har hverken vært standarddans eller latinsk dans. Haha!

Vi blogger mer når jeg er hjemme. Stor klem fra meg enn så lenge!

18 kommentarer
    1. Ja fy Isabel! Så forferdelig at Stina glemte igjen merke solbrillene sine på flyet og at dere måtte vente EN HEL TIME på koffertene deres! Herregud for no vrøl.

      1. Jesus, så enig!! Det er så overflatisk at jeg må le, he he he. Merke briller, da faller livet i grus. Du har enda ikke hatt en reise fra helvete. Synes den gikk ganske bra jeg😊. Eller,tenk å måtte vente en hel time på kofferten……, nei du må nok skaffe deg privatfly😂

    2. Hei 🙂
      Uff,så uheldig dere var 🙁
      Men godt å høre at dere har kosa dere forde! ❤Ang den kjolen(som forresten var dritlekker!) Vil du anbefale å gå opp en størrelse hvis man har litt pupper? Eller hvordan er den rundt puppepartiet? Må også bare si at jeg liker deg bare mer og mer og liler veldig godt å lese bloggen din,samt å følge deg på sosiale medier 🙂
      Klem fra Linn

    3. Så nettopp intervjuet ditt fra tv2 på presselanseringen av skal vi danse, å må bare si at du er så pen ut nå!
      Leppene dine er helt perfekte, å du bare stråler! Nydelig er du!

    4. Jeg har en iPhone x og den blir svart minst 1 gang i måneden, den blir svart i 5-10 min og om jeg holder knappene lenge nok inne skrur den seg på igjen etter hvert, men det krever tid. Sykt irriterende. Lest om det masse, og vil dessverre ikke å hjelpe å kjøpe en av nyere heller. Alle fra x og de som kom ut etter har det problemet. Og er sykt lei av svart skjerm engang i bland, føler med deg. Skvatt skikkelig første gang, skjønte ikke hva som skjedde.

    5. Hei, jeg bare lurer på om du bruker noe filter på bildene du bruker på bloggen, og om du tenker mye på miljøet? Digger deg❤️

    6. He he dette var noen enorme problemer. Særlig ‘merke’ solbrillene!!! Beklager må bare le. Håper dere hadde en fin tur. Desverre kommer det noen små problemer noen ganger under reise. Du hadde nok heller ikke mistet jobben pga telefonen tenker jeg. Ikke meningen å være slem, men dette er helt vanlige ting som du girer opp noen ekstra hakk😊👍

    7. Snakk om bortskjemt prinsesse problemer… Oss vanlige folk har FAKTISKE problemer, det der er ikke noe reise fra helvete. Pleide å like deg as men du er blitt stuck up og clickbait

    8. Reisen fra helvete? Venninna di mister merke-solbrillene sine på flyet på vei til Ibiza. Dere fremstår som 2 bortskjemte drittunger, som aldri har opplevd annet enn i-lands problemer! Helt sjukt å klare å klage på noe som helst i deres situasjon. Hvis dette var reisen fra helvete, så lurer jeg på hva flyktningene fra Syria kaller reisen sin i gummibåt over til Europa.

    9. Hvilket hotell var du på?😊 Eller generelt hva slags hotell er du på når du er i Ibiza og hvor finner du de? 😇

    10. Hvor er den hvite kjolen din fra som du la ut på instagram når du ble intervjuet til skal vi danse? Please svar 🌸💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg