En idiot fra fortiden

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adidas jakke: junkyard her

Sneakers: junkyard her

Jeans: junkyard utsolgt

Topp: Zara


Er det ikke morsomt hvordan folk bruker hverandre? Jeg blir så pinlig berørt av enkelte. Plutselig ringte mobilen min, og det var et ukjent nummer. Jeg har skjult nr da jeg ikke ønsker å bli spammet 24/7 som de fleste ble etter PH, så derfor skjulte jeg nummeret mitt. Jeg bruker ikke å svare når ukjente nummer ringer, men denne gangen ringte jeg opp igjen. “Hallo, det er… (la oss kalle han for Jarle)”. Han her har jeg altså ikke snakket med på kanskje 1,5 år? Og vi har aldri hatt noe spesielt godt forhold til hverandre heller. Det han ringte og lurte på var om jeg hadde et ledig rom til han og hans gravide kjæreste da de skulle reise til Oslo?! Altså… Er det mulig. Sist han skrev til meg var i oktober da han lurte på om det hadde klikket for meg. For jeg var jo sååå jævlig flau og latterlig på mine mystories på snapchat. Jeg vil spy av slike folk, helt seriøst. Hvordan får sånne mennesker seg til å helt ærlig spørre når de har vært oppriktig kvalme mot en tidligere? Jeg forstår meg aldri på slik. Man er ikke god nok før noen trenger noe av en. Jeg la på, og da sendte han melding og trodde at det “brøyt”. Nei, kjære Jarle. Det brøyt ikke. Jeg la på. 

35 kommentarer
    1. Digger buksa! Synd den er utsolgt! Kan jeg spørre hva modellen heter? Kos dere masse videre på ferie 😀

    2. Å herregud.. Kjenner slike personer selv, fy søren så kvalmende mennesker det finnes. Helt enig med deg Isabell, de kan like så greit la oss være i fred og holde seg langt unna. Fysj og fy😐😡

    3. Pleier ikke å lese bloggen din til vanlig men denne innlegget måtte jeg lese! Herre min haha ex gutten til veninna mi er akkurat samme drittsekk! Synes noen Men er så utroli spessielle!! 😳
      Kos dæi massemasse på ferien! Have fun gurl 💓🌸
      Fortsett å legge ut mystories synes det er gøy å se på de!

    4. Hei. Først vil jeg bare si at jeg synes du virker som ei kjempe skjønn, godhjertet og FLINK jente!! Virkelig! Hadde så sansen for deg inne på paradise og er fast følger av bloggen din. Men det er en ting jeg tenker på hver gang, som jeg ønsker å si, ikke som en kritikker men som ei “venninne”.. Det gjelder leppene dine. Du burde virkelig ikke ta mer enn det du har nå, eventuelt ta litt mindre.. Det er fort gjort å bli blind (trust me….) og man ser det ikke selv. Håper ikke du tar det feil! Ha en kjempe fin ferie. Du er nydelig 🙂

    5. Hei 🙂 eg bare lurte på en ting….
      kan du lage et innlegg eller skrive her om hvordan værforholdene og hvordan der er nede på Lanzarote nå? :*
      For jeg og søsteren min lurte på og reise ned i vinterferien men er veldig skeptiske på om det er varmt nok der nede( hva ligger temperaturen på nå?) eller om det bleser masse. Og har du noen anbefalinger på hotell eller resturanter eller lignende? eller anbefaler du heller og reise en annen plass
      mvh Thea

    6. Hahahaha! Veldig bra jobbet Isabel! <3 La nå den dritten seile sin egen sjø 🙂 Nydelige bilder av deg <3 Og du? Glem den dusten og nyt ditt vakre selskap og ditt nydelige landskap og klima du er i <3 Fortjener ikke folk i ditt liv som bruker deg, for noe piss! Lots of love from Y.

    7. Hei! Hvorfor er ikke du og Ariel venner? Hun virker ganske negativ til deg på videobloggen. Rart hun rakk å bli såååå god venninne med Martine at de til og med skal på ferie sammen, men du, som faktisk er kjæresten til Pierre (som hun kaller for lillebror på bloggen sin), kam ikke engang omtales som en venn. Har dere en greie?

    8. Stine: Hei! Hmm, jeg vet ikke hva hun mener og synes om meg. Jeg har aldri hatt noe spesielt forhold til henne. Når jeg og Pierre har vært sammen har vi ikke vært hjemme hos Daniel så masse, så derav har jeg ikke truffet på henne mye heller. Hun får være venn med hvem hun vil, men det er klart det er litt spesielt. Ikke til hensyn for meg, men for Pierre som du skriver. Hehe 🙂 but not my business og jeg har ikke så mye formening om det heller.

    9. Hei! Hvorfor forteller du egnentlig aldri hvor du kommer fra? Og da mener vi jo som sagt hvor ditt blod og dine røtter stammer fra, ikke hvor du er født eller oppvokst:) håper vi snart kan få et svar på det! 😀 er jo mange som påstår at du er pakistaner, men jeg har aldri lest at du selv har skrevet det så det gjør at jeg blir litt tvilsom 🤔

    10. Hva slags kamera tar du bildene dine med? Og hvor mye gav du for det? Er på utkikk etter nytt kamera og dine bilde er veldig klare og fine 🙂

    11. Opplevde nesten det samme for noen dager siden. Det er trist at de vennene du trodde var vennene dine bare bruker deg for oppmerksomhet. “Vennina mi” dømte meg alltid og jeg tenkte bare at hun bare prøver å hjelpe med å gi gode råd. Hun prøvde alltid så hardt å få meg til å trekke meg ned og at alle andre skal se ned på meg for det var mange som likte meg, men sjalusi var tingen. Hun var også ofte hygglig da jeg hadde mange venner rundt meg. Nå som jeg har blitt mer roligere perosn for å foukusere på skolen så har jeg dermed mindre venner. Nå gjør hun sånn at alle skal mislike meg og hate meg. For noen dager siden ropte hun på meg. Jeg var sånn 10 meter bort fra henne. Da jeg hørte at hun ropte på meg gikk jeg til hun og det hun sa var ” kan du plukke om det arket for meg som falt på gulvet, mens hun satt på stolen” altså jeg ble sjokkert, liksom hun hadde en vennine også som satt rett ved, men istden ropte hun på meg slik at vennina hennes skulle se ned på meg. Gjjet hva? Det dummeste jeg gjorde var å plukke om det arket fra gulvet til hun. Istenfor å da si takk bitchblikker hun meg og bare sert rart på meg. Følte meg som en drit og kommer aldri til å kalle henne en vennine igjen. Dette er liksom ikke første gangen hun gjør noe sånt. Fra nå av skal jeg vise henne hva jeg virkelig føler. Fra nå av skal jeg ikke være sånn dum snill, det bare gjør at andre mister respekten for meg. Storyofmylife, følte jeg bare måtte dele dette

    12. Hei! Hvorfor forteller du egnentlig aldri hvor du kommer fra? synes leser elr fans din fortjener å vite, ellers hadde du ikke vært den du er i dag uten de! #just saying, you can do better girl

    13. Skjønner deg godt, men sånn jeg opplever deg tar du fort ting som et angrep på deg, derav at du angriper/går i forsvar tilbake..Om dette var en venn/gammel venn av deg syns jeg det er fear å skrive vist han syns at du driter deg ut på snap..-skal han si at det er kult når han ikke mener det? Noen venner er mer ærlige og jeg setter pris på om folk sier rett ut hva de faktisk mener og ikke pakker ting inn–og skryte uten mening.Det er falskhet. Selvfølgelig er det bra med venner som bygger opp..men en kompis/gutt snakker ofte mer fra levra. Så det er ikke sikkert han føler at han har gjort deg noe galt. På en annen side-om dere virkelig har et dårlig forhold og du tror det er gjensidig er det frekt av han å spørre ja!

    14. Hvor er jakken fra og hvor mye kostet den? :))
      Kos deg/ dere kjempemasse videre på ferie, misunnelig!! <3

    15. Isabell! Et råd fra meg: Du kan anmelde han som ringte deg på bloggen din til politiet. Idoten må anmeldes til politiet. Kan du si hva han heter ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg