DETTE HAR JEG GRUET MEG TIL

annonselenker

Dagen har kommet hvor jenta mi Rebecka og Sebastian har reist hjem fra Rhodos. Buhuuu… R må ta seg av litt greier hjemme, så derfor måtte hun booke flybillett hjem. På den glade siden har Matilda endelig kommet tilbake! Yaaay 😁 Heldigvis kommer Rebecka også tilbake igjen om to uker, så vi får overleve litt uten henne her nede. Vi fikk tilbrakt en dag sammen alle tre, før Rebecka måtte fly hjem i natt. Jeg elsker, elsker, elsker disse jentene. Om vi har det gøy sammen? JAAA! Selv om dette er en trist dag og jeg kommer til å savne R ekstremt mye, kan jeg i hvert fall trøste meg selv med at hun kommer tilbake og at tiden som oftest flyr avgårde. Det blir rart å være her uten henne faktisk, for vi har jo hengt sammen hver eneste dag her i.. hva blir det? Fire uker nesten? 

KJOLE HER // CAPS HER

Jeg legger ved et par bilder fra middagen her om dagen. Vi spiste på Jacks som er en av mine favoritt restauranter på Rhodos. Kylling Bearnaise og biffen “Old no. 7” anbefales på det sterkeste. Mmmm! Søren, nå ble jeg faktisk ekstremt sulten av å skrive det her. Haha. Spørs om det ikke blir en tur til samme restaurant så fort den åpner klokken 17:00. Det er noe vennene mine misliker med meg, at jeg er et sånt irriterende vanedyr i matveien. Jeg har mine faste restauranter jeg vil spise på og de samme rettene jeg bestiller. Hater å teste ut noe nytt, for jeg vil ikke risikere å bli skuffet. Haha..





I dag sov vi ganske lenge faktisk, og for en gangs skyld gjorde jeg det med god samvittighet. Vi behøvde virkelig å få sovet ordentlig ut nå, etter litt for mange sene netter med for få timer søvn. Viktig å passe på slik at man ikke går på underskudd for lenge, for da går man plutselig i kjelleren. Å ha det gøy er viktig, men også å ta vare på seg selv midt oppi det hele! 😉

31 kommentarer
    1. Alvorlig unge dame. KVITT deg med det du måtte ha operert inn for å få større rumpe. Ser både farlig og lite flatterende ut.

    2. Hej!
      Rebecka. Blir borta i två veckor och snart är juli månad slut.
      Hur länge planerar du att stanna?
      Måste du inte ta hem till Oslo snart för att fixa en ny bostad och packa ihop för flytten från din nuvarande lägenhet?
      Rebecka funderar ju på att byta bostad. Skall. Ni flytta. Ihop eller tror du att det blir jobbigt att bo tillsammans med henne?
      Ha en fortsatt gör tid på Rhodos och hygge dig, men tänk på för mycket alkohol och för lite sömn är en dålig kombination.
      Klem
      Henrik
      💝😍👍

    3. Jeg tror kanskje ikke du ser det selv, men rumpa og kroppen ser nesten litt creepy freak ut nå. Jeg liker litt fake, men dette blir waaaay to much! Men ikke for sent å angre, du kan fortsatt fjerne implantater uten at huden blir for løs!

    4. Ser du ikke at du har fått andenebb? Måten du poserer på bare fremhever det. Hva er greia egentlig med poseringene dine?

    5. Ikke så mye som en grønnsak? Lurer på om du vet hva som skjer med deg uten inntak av vitaminer jeg?
      Lyset er på, men ingen er hjemme 👍🏻

    6. Her var det mye sutring fra unge stygge jenter(feite?) om kroppen til Isabel. Rumpa er fin den. Nesen derimot er jeg ikke så glad i.

    7. Ja, alle disse sutrende ungdommene som klager sånn på Isabel er nok både feite og feite, og feite. Og de som klager på rumpa er nok de med bitteliten “ikke rompe”

    8. Hei, vil bare takke for at du har vært ærlig om dine operasjoner. Spesielt rumpa, blir oppgitt når personer som åpenbart har fikset på rumpa og flasher den ikke kan stå for det d har gjort.

    9. Gjeeeesp, Isabel.
      Kom med noe givende, PLEASE!
      Jeg, samt flere har skrevet det tidligere: Ta P.AU.S.E om du ikke har noe viktig og inspirerende å fortelle om på bloggen.

    10. Like du ikke dei mannfolka du tilbringe tid med på ferien eller bare jentene du bryr deg om???
      Btw folk burde heller gjøre narr av sophie sin ræv ,ser mer fake ut den enn isabell sin

    11. Jøss, den maten der så virkelig trasig ut. Skjønner ikke hvorfor en jente med så mye penger som deg ikke spiser på spisesteder av høyere kvalitet. En ting er nå at du faktisk ønsker å feriere på typiske partysvenske syden steder, men at du til og med velger å spise sånn.. det forstår jeg bare ikke.

    12. Ser utrolig rart ut med den svære rumpa som ikke står i stil med resten av kroppen.. Gleder meg til den dagen store rumper ikke er populært lenger, da håper jeg både du og Sophie Elise angrer mens dere sitter der med bleierumpene deres 🙂

    13. Jeg blir helt satt ut av enkelte her altså, hva i alle dager er det med dere? Jeg blir så lei meg når jeg ser hvordan vi mennesker er mot hverandre, hvordan man behandler hverandre og tar seg retten til å snakke så nedlatende til hverandre. Jeg har så stor forståelse for bloggere som stenger kommentarfeltet. Om man ikke har noe fint å si så er det faktisk lov å ikke si noe i det hele tatt.
      Isabell jeg digger deg, jeg digger din styrke og din personlighet. Stå på og bry deg aldri om slike kommentarer. Man skal løfte hverandre opp, ikke dra hverandre ned. Husk det alle sammen.

    14. Ikke bekymre deg om de negative kommentarene, Isabel – du har en av de flotteste rumper jeg noensinne har sett! Det ser helt fantastisk!! Jeg skulle bare ønske du satt på stygge fjeset mitt, haha…;)

    15. Nei “hatet” kommer ikke fra feite folk eller folk med flate rumper. Ikke er det hate heller, det er en ærlig kommentar. Rumpa ser fake ut. Men Isabel liker jo fake har jeg forstått, så saken er jo grei. Men det ser ikke sunt ut, liksom – er det ikke farlig å operere inn slikt i kroppen?? Jeg hadde aldri turt det, og jeg ville heller ikke gjort det. Og om dere lurer så er jeg ikke flattumpet, jeg har en sprettrumpe som jeg får masse skryt av, men jeg selv vil ha den vekk og bli “flatrumpet”, så skjønner ikke hvorfor noen velger å få større rumpe. Haha.

    16. Rumpa hennes er ikke stor. Den stikker bare rett ut. Om man ser henne bakfra ser hun like spinkel ut som før, og ser ikke ut som at hun har rumpe engang. Om man har ordentlig stor rumpe så vil hoftene også være store, og man får mer “timeglassfigur”, noe ho her ikke har

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg