JEG ER EN PSYCHO EX-KJÆRESTE

Jeg skal ikke lyve eller legge skjul på at jeg ikke er en aning psycho eks-kjæreste selv, MEN har dere sett på Ex On The Beach UK? Herregud, sier jeg bare! Om dere ikke allerede har sett det, er dere seriøst nødt til å gjøre det. Jeg er super misunnelig på dere, haha. Det er den sjukeste versjonen av EOTB ever. Der er de psyyyycho, de tar det til et helt nytt nivå. Jeg trodde at jeg var gal liksom, men jeg føler meg ekstremt lite gal når jeg ser på det. 

En liten historie: da jeg var på Rhodos i sommer kom plutselig Pierre dit, og hans første kveld endte opp med at jeg gikk frem til han og ga han en fet bitchslap før jeg gikk videre. Haha, jeg er gal. Det er bare noe med det å ha en eks, man blir som oftest gal. Det kommer jo så klart an på situasjonen, for med min første eks var jeg ikke slik overhodet. Men med P? Heeell. 

Uansett! Tenkte bare å tips dere om å se på den serien om du kjeder deg i nærmeste fremtid. Man kan se episoder på MTV, men jeg ser det på nett. 

26 kommentarer
    1. Det jeg synes er det mest sjarmerende ved deg Isabel, er latteren din! håper du har det fint på PH, gleder meg til å se! 😀

    2. Hvorfor gir du dine unge lesere et inntrykk av at det er kult/greit å slå sin eks? Eller å slå i det hele tatt

    3. Det har du skreve før at du har gjort. Syns det er mye av det samme som du poster nå. Gått tom for nye ting å skrive om? Sier jo mye om deg når du slår til han og så ligger med han etterpå. Du er billig.

    4. Fast leser, liker deg og bloggen veldig godt!
      Men vær så snill, ikke skriv at du slår noen i ansiktet på en sånn ironisk måte. Det er som å oppfordre til å «være helt gal».
      Det er ikke ok å slå kjæresten/eks-kjæresten eller hvem som helst noen gang. Straffbart er det også! Samme om det er med flat eller knyttet hånd. Hadde det vært Pierre som skrev dette innlegget om deg, så ville han garantert vært/blitt anmeldt ..

    5. Er jo ikke rart innleggene er kjedelig/skrevet om før når hun på PH og har sikkert skrevet innlegg for 2 måneder, vanskelig å finne på så mye å skrive om

    6. Pierre kan jo anmelde og saksøke deg for alle gangene du har brukt vold mot han. Hvordan klarer du å gå rundt med den samvitigheten??

    7. Ex on the beach er et tullete program – slike settinger er skapt for å skape sjalusi og intriger. Jeg skjønner ikke helt vitsen med å være med på et slikt program, og hva er vitsen med å kysse , ha sex og holde på slik foran ex partneren sin. Tullete .. eneste grunnen for å bli med må i mine øyne være at du har et ønske om å «skade» eller gjøre eksen sjalu. Det er ikke fint gjort .. nå vet de sikkert hva programmet går ut på, men man kan vel konkludere med at alle er like psycho av dem som er med. Det beste er å bare gå videre i livet sitt. Og ikke oppsøke personen om du ikke er helt over bruddet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg