ER DETTE VIRKELIG SANT?

 Processed with VSCO with j6 preset

Skjer dette på ekte?!?! For første gang i år kunne jeg sette meg ut på en uteservering i kjole (!!!) og IKKE fryse! Altsåååå… Jeg er så sjuuukt lykkelig, haha! Tenk at vi har så fantastisk fint vært her i Oslo i dag. Det er ikke verst til å være i April. Veldig fornøyd frøken! Pierre kom til Oslo i går. Jeg hadde savnet han super masse, så det var kjempe godt å få han hjem! Ine dro avgårde på et sminkekurs med Sofie på dagen, så Pierre og jeg møtte opp Daniel, KP og Vegard for litt drinks på Aker Brygge. Der ble vi sittende et par timer mens vi pratet om livet og helte nedpå deilige drinker. Det føles virkelig ut som at sommeren har meldt sin ankomst. Jeg må bare ikke bli alt for skuffet dersom vinteren er tilbake igjen i morgen, men de gjelder å være optimist og positiv! Det kommer man lengst med, vet dere. 

 Processed with VSCO with j6 preset

BROTHASSS

 Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 preset

Nå er vi en liten tur her hjemme, før vi skal gjøre oss klar til vorspiel. I dag blir det feeest med en god gjeng! WOHO. Man blir jo så sjukt glad av dette fine været. Det var helt oversvømt med mennesker i gatene i dag. Folk lever så fort solen titter frem, meg selv inkludert. Jeg ville bare oppdatere dere en siste gang før jeg stikker. Jeg håper dere har en amazing helg og at dere har like fint vært hvor enn dere befinner dere. Xx!

43 kommentarer
    1. Så hyggelig det så ut:) og deilig med fint vær. På Vestlandet har det vært 5 grader i dag så håper på varmere vær snart! Klem<3

    2. Å Fyf du kan jo virkelig ikke danse var lættis å se deg danse da godt du hadde på buksa eller hadde det værtnenda lættis med rumpa de

    3. Hva er forholdet ditt til simon? Hva syntes du om han? Så dere festet sammen lørdag kveld! 😉 hadde vært gøy hvis du trives med noen av guttene fra pH og, haha!

    4. Jeg var nettopp innom instastoryen din og så du var ute på byen… lurer fælt på hvilket utested du var på? Håper dere koste dere da, det så hvertfall sånn ut ❤ klem

    5. Beklager at jeg spør om dette.. Lurer bare på om det er smertefullt å ta abort? Vet det er veldig personlig og spørre om så du må ikke svare om det er upassende eller noe. Må gjennomføre en abort selv snart nemlig (10 uker på vei) og gruer meg med tanke på smerte osv.
      Og dette har ikke noe med spørsmålet å gjøre men siste bilde var sinnsykt fint av deg haha!

    6. Hei, Isabel!
      Den siste tiden har jeg lest mye av det som har foregått rundt all denne body-shamingen du har blitt utsatt for, og jeg ønsker å si en ting: ikke ta deg nært av trolls og fæle mennesker som lever på behovet av å tråkke ned på andre.
      Hadde du hatt en flat rumpe, hadde du garantert blitt mobbet, og nå som du har en rumpe, vil du selvsagt bli mobbet. Man er aldri bra nok for samfunnet, og slik har det dessverre blitt. Vi bor i en ganske liten by der alle kjenner til omtrent alle, og her er det dessverre lett å samle opp gjenger der man sitter og rakker ned på andre. Verden er fæl, og folk jorden rundt blir mobbet for at de ikke er naturlige, og de som kanskje velger å være naturlige blir mobbet for at de muligens ser feite ut, eller ikke lever opp til nå dagens forventinger av hvilken størrelse man skal ha på rumpen eller puppene sine. DU har bygd opp et utrolig flott liv for å være så ung som du er – attpåtil har du noe av det vintigste på plass, for du får den kjærligheten du trenger av både familie, kjæreste og gode venner. Du er et flott menneske, og som en offentlig person vil du alltid høre fæle ting. Det nytter å ha tykk hud, og bare minne seg selv på alt det fine man har i livet når slike personer bestemmer seg for å rakke ned på deg for å så kunne ha det fint med seg selv. Du er rå, du er fin og du er utrolig flink! Jeg heier på deg:)

    7. Du er så fin, Isabel! Så deg i oslo i går og du er så pen når du er lykkelig❤️ Du fortjener det beste!

    8. Godt å se deg glad igjen! Utrolig fine bilder av deg, for du ser genuint glad ut. Gleden kler deg! Håper bare ingen prøver å ta den fra deg igjen. Du fortjener å være glad <3

    9. Jeg kjenner deg ikke, men jeg merker at jeg blir enormt glad for å se deg smile igjen! Håper det forblir slik, for du er nydelig!

    10. Herregud som du stråler om dagen!! Du er så syyykt fin når du smiler, blir så glad når jeg ser det.

    11. Hei! Jeg har kjøpt akkurat samme veske som deg hvor det følger med en tykkere reim som er helt svart. Det jeg ikke skjønner er hvordan man tar av den reimen som er på veska fra før av (den tynne)? Har til om med prøvd med skrujern😂 Hadde blitt glad for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg