JEG HAR TATT MED FAMILIEN PÅ TUR

Reklame | egen bok & nelly

📍 STAVANGER

Hei fra hjembyen min, Stavanger! Dette innlegget skriver jeg når klokken er 01:22… Blæh. Hater når jeg ikke får tid til å poste innlegg i løpet av dagen, men dersom dere har fulgt med på sosiale medier i dag skjønner dere nok hvorfor. I formiddag tok jeg med meg squaden og fløy til Stavanger. Jeg skal være her på jobb, nærmere bestemt på bokturné. Jeg hadde to signeringer i dag, den ene på Jærhagen og den andre på Kvadrat. Før det var gjestet jeg NRK Rogaland som var super gøy! Det er så utrolig hyggelig å treffe så mange fine mennesker som det jeg får muligheten til via jobb. Det setter jeg skikkelig stor pris på!

Jeg må bare si wow… Wow for en fin dag!! Jeg har ikke ord for hvor fantastisk fin denne fredagen har vært. Det å besøke min egen hjemby på bokturné er det jeg har gledet meg mest til, om jeg skal være helt ærlig. Det tror jeg ikke er så rart? Vel, alt levde opp til forventningene og vel så det. Jeg tekstet med Annette på forlaget mitt, og den meldingen lød som følger: “OMG, det gikk SÅ bra!!! ALDRI vært så mange folk på noen signeringer tidligere! Toppet til og med BERGEN! Er så glad!!!”. Haha! Jeg var helt i ekstase etter signeringene i dag, spesielt etter den på Kvadrat. Fy søren, tenk at SÅ mange mennesker kommer, kun for å treffe meg? Jeg klarer aldri å vende meg til det, sånn helt oppriktig. Jeg blir alltid like sjokkert, ydmyk og glad når jeg ser at mennesker faktisk setter pris på meg og det jeg gjør. Gud, jeg blir helt tårevåt av å bare skrive dette.. Denne dagen, ass… DERE, ass!! <3 Tusen millioner takk! Jeg har vlogget hele dagen, den kommer ut i morgen. <3 Dersom dere vil se hvor lang køen var kan dere sjekke ut instastoryen min. Det var helt insane!

Hjertene mine!

    

BUKSER HER ⎟ JAKKE SVEA ⎟ SKO BALENCIAGA

Nå har jeg akkurat klippet ferdig gårsdagens vlogg, og den er ute på kanalen nå!

Jeg er nødt til å stupe i seng, for i morgen braker det løs med nye signeringer:

Ark Prostebakken klokken 12.00

Ark Madla Amfi klokken 14.00

Ark M44 16.30

______

God natt! <3

7 kommentarer
    1. Det er jo egt ikkje SÅ sykt at så mange folk vil komma å treffa deg, det er jo selveste Kim Kardashian 😘💞🤯💘 loveuu<3 så gøy å treffa deg! Nå kan eg dø lykkelig liksom🤯💝

    2. Hei. Har du mulighet til å svare raskt på et spørsmål? 🙂
      Er det den Svea jakken fra miinto til 2500,- ca som du har på deg på bloggen i dag, eller er det den Svea jakken fra Nelly til 1900.- ca som du har på deg (på flyplassen, beige fuskpels)? Er det to typer eller er de like?
      Ps. Takk for alt du delte med oss i boken din.

      Klem fra Nettshopper:)

    3. Jeg har virkelig begynt å få sansen for deg, du virker som en god person som kan bidra til mye bra for barn og unge som har det vanskelig hjemme. Jeg håper boka di havner under juletreet når jeg kommer hjem til Stavanger til jul. Bor i Frankrike, så får ikke tak i boka di så lett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg