Kveldens sending + en uke som har endt i tårer

Hei fra studio! Nå sitter jeg på Nydalen, hvor vi sendingene til Skal Vi Danse pågår. Her tilbringer vi hele lørdagene, fra morgenen til sendingen er over rundt 22:00. Det er lange dager med mye nerver og spenning, men også sjukt mye glede, kjærlighet og forventninger. Lørdager for tiden, ass! Elsker Skal Vi Danse!

Denne uken har vært utrolig tøff for min del. Jeg skal jo danse Slow Fox i kveld, som er den vanskeligste dansen. Jeg var forberedt på at det skulle bli hardt, men akkurat hvor tøft det skulle vise seg å være var jeg ikke klar over.

Denne uken kort oppsummert: jeg har grått, blitt ekstremt frustrert, stormet ut av salen, grått enda litt mer, kommet inn igjen, nektet å gi meg, fått stå på viljen tilbake, for og så gråte og miste all håp igjen.

Slik har no dagan gått… men nå er vi i mål, og om jeg skal tro på Benjamin så har jeg ikke noen grunn til å være nervøs. Han mener at jeg er alt for hard mot meg selv og at jeg må stole på han når han sier at jeg får dette bra til. Han vet jo hva han snakker om, så jeg innså jo litt etter litt at jeg måtte stole på han og tro på det han sier. Så nå er jeg overbevist om at jeg er The Queen Of Slow Fox som han så fint kaller meg. Haha!

Temaet for kveldens sending er «eventyrlig kveld», så i kveld får dere mange kule show å se på! Benjamin og jeg skal være Jasmin og Alladin 😍😍😍kostymet er så sjukt on point og jeg gleder meg så masse til dere får se! Det blir så gøy!

Ettersom at forrige uke var så emosjonell og tøff sånn personlig sett, er det deilig å skifte litt modus og leve oss inn i Disney verden! Jeg behøvde det denne uken. Forrige uke var veldig viktig for meg med tanke på budskapet og historien min, mens i kveld er det tilbake til å bare ha det GØY og kose meg på parketten 💃🏻

Til tross for at Slow Fox ikke akkurat er favoritt dansen, gleder jeg meg veldig til å vise dere mine skills og hva jeg har lært! Det blir SÅ gøy å leke seg som Jasmin og Aladdin på parketten!

Fun fact: Aladdin filmen betyr ganske mye for meg. Som barn kunne jeg jo ikke gjenkjenne meg i noen av Disneyprinsessene da alle hadde nordisk utseendet. Men så kom plutselig Aladdin på skjermen, og dere aner ikke hvor lykkelig jeg ble når jeg endelig følte jeg lignet på en av prinsessene. Litt cheesy, men det er jo sånne ting som man tenker over som barn. Derfor blir det veldig gøy å få være henne i kveld, og virkelig leve ut min barndomsdrøm. <3

Jeg gleder meg masse til kveldens sending! Jeg blir som alltid ekstremt glad og takknemlig om dere vil stemme på meg når sendingen starter 19:30. Nå er vi jo halvveis ut i sesongen, og konkurransen spisser seg mer og mer til. Derfor trenger jeg virkelig alle stemmer jeg kan få! <3

Du kan enten stemme HER, hvor du får tre gratis stemmer!

Eller: send «11» til 26400. ❤️

Vi sees på skjermen 19:30! Ønsk meg lykke til! Klem!

7 kommentarer
    1. Til punkt 4 i hva du skal gjøre i oktober…hvorfor skal du kjøpe alt nytt til leiligheten? Det er jammen miljøvennlig og bærekraftig
      I tillegg skal du «klikke hjem» mer Nelly-ræl? Lurer litt på når du tenker å bruke din stemme og status til å jobbe for miljøet…..?

    2. Kjære Isabel
      Startet å lese bloggen din etter at du var med på paradise hotel, men aldri lagt igjen en kommentar. Fulgt deg igjennom opp- og nedturer, og jeg har vel ikke alltid vært enig i mye av det som har blitt skrevet (ang operasjoner osv.), men jeg synes du alltid har taklet den negative kritikken så utrolig bra. Du er et menneske med sjel og følelser, og det virker som veldig mange glemmer det når de ukritisk spyr ut negative, ufortjente kommentarer. Jeg vil rose deg for måten du håndterer det på <3

      Men! Det jeg egentlig ville fortelle deg, var at fy FAEN så rå du er på Skal vi danse!! Forrige uke rørte du meg til tårer med den nydelige dansen deres, i kveld satt jeg med gåsehud og smilte fra øre til øre (med en liten tåre i øyekroken). Blir så utrolig glad av å se deg på skjermen, personligheten din er så sprudlende og jeg blir rett og slett i så godt humør av å se deg! Du har vokst så sykt fra å være kjent som paradise-Isabel til å bli en så fierce as f*** KVINNE! Jeg vil også bare legge til at jeg synes det ser ut som du og Benjamin har så sinnsykt fin kjemi og at han får frem det beste i deg (sikkert lei av dating-rykter men asså DERE TO?!<3) Heier på dere to for alt det er verdt!! På alle måter ;)<3

      Stor klem til deg! <3

    3. du må begynne å levere 10’ere på skal vi danse nå om du skal kategorisere deg som en verdig vinner!

    4. Dette du nevner med å kjenne deg igjen i dem du ser på skjermen er faktisk ikke noe bare barn bryr seg om. Google bare “representation on screen” og les litt rundt om hvorfor det er så utrolig viktig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg