MEG FOR NØYAKTIG TRE ÅR SIDEN

Det går mye i kjedsomhet om dagen (antar jeg absolutt ikke er alene om det), og derfor tok jeg et dypdykk i arkivet. Jeg synes alltid at det er spennende å gå tilbake i tid, både på blogg, men spesielt på minner på Snapchat. Da kan jeg se hva jeg gjorde på nøyaktig samme tidspunkt, for både et, to og tre år siden. Det er alltid like interessant å se hvor annerledes livet ser ut i dag, kontra tidligere.

Dette bildet over er fra i dag, for nøyaktig tre år siden. På den tiden husker jeg at jeg akkurat hadde begynt å komme meg over den vondeste kjærlighetssorgen noensinne. Etter å ha tilbrakt hver eneste dag i sengen i nesten en måned, hadde jeg endelig smått kommet meg opp på bena igjen. Begynt å sminke meg og føle meg bra igjen. Gud, jeg husker hvor forferdelig den tiden var.. Det var vondt, det. Men som alt annet – jeg kommer meg igjennom hva enn livet kaster på meg. Alltid. Og det er jeg forferdelig stolt over.

Nå i dag, tre år senere ser livet veldig annerledes ut. Hvem skulle trodd at vi i dag skulle ha denne hverdagen? Sitte hjemme isolert i karantene, imens verden går gjennom en pandemi? Wow. Jeg ber til Gud om at dette snart roer seg ned, og at alle er friske og raske. 💕

9 kommentarer
    1. Åh, synes ikke du har forandret deg så mye 😄😍 MEN DU!! Hvor ser du The Bachelor? Har lett meg ihjel på Internett 🙈

    2. Hei! Så på Snapchat at du hadde noen fine høyr kurver med lokk på badet kjøkkenet og badet ditt😍hvor har du kjøpt disse?

    3. Nydelig både da og nå 🙂
      Synes det er så fint å se at du tar karantenen på alvor. Tenk om alle hadde vært som deg. Da hadde vi kanskje kunne levd som normalt igjen snart…
      Anbefaler deg å lese Facebook siden til “hjerterom”. Det er mange hjemløse som sover ute nå i kulden. De trenger sårt soveposer ol. Hadde blitt så glad om du kunne skrevet litt om dette på bloggen din. Du når ut til så mange <3 Det tar seriøst nattesøvnen min å vite at mennesker sover ute. Jakob kirken, hvor mange hjemløse sover er nå stengt. Og nærmere 100 mennesker er satt på gaten 🙁
      (Akkurat nå har de inntaksstopp. Men de vil nok trenge mer i tiden som kommer.)

      Og en annen ting, husk at lange negler kan være din største fiende nå…

      Håper du og familien din (og selvsagt alle andre) unngår å bli syke.
      Varme klemmer fra meg 🙂

    4. Hei Isabel. Jeg skulle ønsket jeg slapp å skrive denne kommentaren til deg, men etter å ha sett kommentarfeltet ditt lenger ned på en annen post velger jeg å gjøre det. De strenge tiltakene vi nå har her i Norge er det i hovedsak to årsaker til. Den ene grunnen er for å beskytte de som er i risikogruppene og den andre er for å ikke overbelaste helsevesenet. Med et overbelastet helsevesen kan det få katastrofale følger! Per nå er det over en million mennesker i risikogruppene i Norge, dette er ikke bare eldre mennesker, men også barn og ungdom. Vi trenger at helsevesenet kan behandle dem, og derfor er det så viktig at nordmenn følger rådene som blir gitt. Du har en enorm påvirkningskraft som influencer og du har mange unge følgere som ikke forstår konsekvenser. Unge følgere som tenker at det er greit å henge med venner så lenge man er frisk, at det greit å leve som normalt så lenge man er frisk. Det er ikke greit. Derfor ber jeg deg om være et godt forbilde når du kommer ut av karanten din. Tenk nøye gjennom hva du poster på bloggen og i andre sosiale medier. Mange er ensomme i denne tiden, mange bor alene, mange får ikke sett familie og venner. Men mange er i samme båt, og da ønsker jeg å oppfordre folk til å bruke sosiale medier til å holde kontakt med dem man er glad i.

      Kan også nevne at mange er smittet uten å ha symptomer i det hele tatt. Blant annet i Island er nå over 50 mennersker testet positiv på korona uten å ha symptomer. Derfor er det så utrolig viktig å holde avstand, selv om det eneste man ønsker er å klemme de man er glad i..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg