VLOGMAS 15. DESEMBER⎟ VERDENS FINESTE OVERRASKELSE

 

Denne vloggen er utrolig følsom og personlig.. Jeg ble overrasket, og det endte opp med at jeg måtte ta pause fra signeringen for å gråte. Det var så utrolig rørende at jeg ikke klarte å kontrollere følelsene mine, noe som egentlig var litt krise ettersom at det var kjempe mange i kø som ventet på å få møte meg. Håper dere liker vloggen og at dere får ta del av et utrolig fint og personlig øyeblikk for meg. <3

HUSK Å ABONNERE PÅ KANALEN MIN HER!

2 kommentarer
    1. Ble helt rørt da du møtte hun som passet på deg da du først flyttet for deg selv. Jeg syns den perioden var verst å lese om av alt i boken. Å sitte i førjulstiden og lese om den julaften du hadde var umåtelig trist. Ingen skal sitte alene på det viset i julen, og spesielt ikke som tenåring. Selv har jeg aldri måttet oppleve sånn ensomhet men husket en gang en venninne fortalte meg om dagen hun inviterte hele familien sin på familiebursdag hos seg. Hun baket kake og pyntet leiligheten, men ingen kom. Ingen meldte avbud i forkant, og ingen dukket opp. Den historien knuste hjertet mitt da og det gjør den fortsatt.

      1. Det var verdens fineste overraskelse at hun kom! Beste damen i verden ❤️ Huff, det knuser hjertet mitt å høre.. Skjønner meg ikke på enkelte mennesker, og hvor egoistiske noen kan være. Og ikke minst hvor dårlig man kan behandle hverandre. Ta vare deg og dine denne julen, Silje. Stor klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg