VLOGMAS 6. DESEMBER ⎟ TV3 FEST & BOKSIGNERING!

 

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

7 kommentarer
    1. Synes det blir så falskt av folk å si at de ikke ville operert seg ETTER at de har gjort de endringene de vil ha. Blir for teit å si, jeg vedder en million på at du hadde gjort de samme operasjonene den dag i dag.

      1. Skjønner at du kan tenke sånn, men sannheten er at man tror at alt skal bli “perfekt” om man bare endrer på “det” og det”, og når det er gjort, innser man at det absolutt ikke var tilfelle.

    2. Hadde forventa at du svarte litt mer på spørsmålet om barn på blogg, egentlig… Jeg ser på deg som en av de bloggerne som tør å si din mening, og jeg vedder på at du har en mening om det… Kjedelig at du er redd for å tråkke på noens tær, og at det veier tyngre enn å ta et standpunkt. Du kan jo se for deg hvordan det hadde vært om dine foreldre hadde blogget om deg i oppveksten?

      Jeg tenker at det går an å ha en mening om temaet uten at du tenker noe stygt om de som er Mamma bloggere… Og at det går an å være venner med bloggere som du har en faglig uenighet med. Du velger selvfølgelig selv, men jeg må si jeg er litt skuffa over at du begynner å svare så himla politisk korrekt..
      Jeg leser ikke bloggen din for å lese diplomatiske svar som ikke mener det ene eller det andre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg