KINO1 kommentarPosted on 19.01.2013 kl. 16:57 Nå står “The impossible” på planen, og jeg gleder meg masse til å se den sammen med min kjære! Har sett traileren, og den ser veldig kjekk ut. Har noen av dere sett den?Sees! xx1 kommentar
kos deg 🙂