VLOGG ⎟ JEG ER I DUBAI MED…

53 kommentarer
    1. Herlighet, dere to er de fineste og skjønneste. Loveyou both altså. Dette varmet hjertet mitt og dere er begge to engler❤️

    2. Hahaha, ELSK, at du er på ferie med moren din ❤️ Ler så godt av alle som kjenner noen som har sett deg med den ene og andre 😂 Kos dere masse på tur, det fortjener dere 😃

    3. Hahaha ler meg ihjel av kommentarfeltet siste dagene, folk anklager for det ene og det andre også er du på ferie med din mor som en hver annen normal person 😂 kos dere masse i sol og varmen!

    4. Du og moren din hadde så lik stemme i klippet hvor du viste hvem du reiser med! Ha en fiin ferie, fine❤️

    5. Altså for noen fantstiske mennesker dere er! Og du Isabel, du overrasker meg og vokser på meg hver eneste dag. At du skulle være så jordnær, snill og omtenksom altså!😍 og mammaen din er så fantastisk skjønn! Dere satte virkelig mine tanker i sving her, og jeg må få si at jeg gråt en liten skvett på slutten der. Dere er vanvittig flinke til å sette perspektiv på ting og virkelig få frem budskapet om at det er så viktig å være takknemlig. Tusen takk for denne supre videoen😍 håper dere koser dere sååå mye og nyter mamma og datter-tid!❤️

    6. Dette fikk meg til å grinere :’) mashallah dere fortjener det beste og jeg er super super glad for deres vegne! Keep shining both of you❤️

    7. Woow Isabel! Virkelig jeg ble så rørt av den siste delen! Du og din familie fortjener det beste og du har oppnådd mye i løpet av de siste årene . Ikke tenk eller bry deg om alle som hater på deg eller ikke ønsker deg noe vondt I livet. Dette har du fortjent og mer fortjener du og din familie. Det er så vakkert å se at du faktisk tar vare på din familie , for de kommer alltid til å være der for deg! Håper dere nyter ferien og koser dere masse . God bless you❤️ Ta vare på hverandre

    8. Guddd, fikk seriøst tårer av å se på dere to, mor å datter 🥺 måtte bare grine jeg også, så herlige dere er. Du er heldig som har en så god mor altså ❤️ Hvis moren din kan lese arabisk hvis hun dette. انتي الملاك والله، و يخليلك ولادك، فعلا انتو عائله مثاليه، و قويه انو تمسكتو ببعض رغم الأوقات الصعبه 🙏🏼 الله يسعدكم

    9. Har så lyst til å fortelle deg at er så rørende å se hvilket vakkert menneske du er. Den skjønne, rause og omsorgsfulle personligheten din skinner bare sterkere og sterkere igjennom til oss lesere det siste året <3. Hjertet mitt gråter over alle de gangene du har vært ung og sårbar, og blitt krenket og hatt det vondt mens andre har mobbet deg på det groveste. Takk for at du likevel har fortsatt å blogge og dele til oss lesere, det er søren meg ingen selvfølge. Jeg er stolt av deg og du er det tøffeste og sterkeste menneske jeg vet om, selvom jeg ikke kjenner deg! Stor klem

    10. Oida, hun ligner da ikke på Pierre😂 Herregud så nysgjerrige folk er🤦‍♀️ Du skulle ikke sagt noe, kunne dratt denne langt du😂 Kos dere masse i varmen😍

    11. Er så stolt av deg Isabel, jeg er selv utlandninger og jeg er flau hver gang mamma snakker norsk med mine venner,og at du ikke bryr deg omg. Du er best

    12. Ehm… du må svare meg!!!
      Tok du buisness class i flyet, isåfall hva tok du hvis ikke
      please svar meg
      Svar
      Svar
      Isabel raad om du svarer meg er du en ekte engel ikke at du ikke er det hvis du ikke svarer meg men DU MÅ SVARE

    13. Herlighet, dette her var bare helt fantastisk å se på! Jeg ser hvor utrolig mye familien din betyr for deg og det varmer hjertet mitt å sitte å se på det fine båndet du har sammen med moren din. For en fantastisk fin person du er, Isabel. Håper dere nyter den fine ferien sammen, slik dere begge virkelig fortjener🥰

    14. Smelte sånn helt seriøst! Du har et så god familiehjerte og æ ser virkelig opp til dæ! Det gjorde mæ så glad av å se dæ og mammaen din på ferie❤️❤️❤️ Loveyou

    15. Så vanvittig fin og rørende og sårbar video❤️ Satt med tårer i øynene selv. Dere to er så herlige! Vel fortjent ferie på dere begge to, håper dere får det fantastisk videre på tur. God klem til dere begge😚

    16. Åååh, nå gråter jeg❤ tusen takk for at dere delte det øyeblikket med oss. Dere er virkelig et vakkert forbilde som en familie med deres kjærlighet og omsorg for hverandre på tvers av generasjoner. Kos dere videre på en vel fortjent ferie! Gleder meg til å se neste vlog!

    17. Aw 😍 Nydelige Mamma’n din 🙏 og skjønne deg Isabel. Må dere kose dere masse og nyte mami & Datter turen i Dubai, som dere fortjener så meget 🌹 å fikk tårer av dere, så sykt skjønne dere er og mamma som er så utrolig skjønn og ekte 😍 Ha en fantastisk flott ferie og nyt 💃☀️🥂🍓👙💅🏝️

    18. Åh herregud så fine dere er, begynte å gråte selv jeg ❤️ Har et spørsmål, jobber mammaraad – og i såfall med hva 😃- i og med at hun kan være med på turer med deg? 🙌🏻 Trenger ikke skrive hvor, skjønner at det er privatsak altså! Er bare en dose misunnelig på reisene deres! NYT resten av ferien! God klem

    19. Herregud å jeg gråt, ble så rørt av dere to!! Kjenner meg så igjen av oppveksten din, kulturen og alt. Vokst opp på nesten samme måte som deg, når det gjelder det med pappaen din/ barnevernet osv. Har liksom aldri klart å snakke høyt om det før du lagde boken din og da var det litt lettere å prate om det. Jeg er sååå glad på deres vegne at dere endelig har muligheten til å oppleve livet, ha det bra sammen og håper jeg og min mor kan gjøre det samme en dag🙏🏼 Loveu for being soo real og for at du setter familien først, super viktig!! Kos deg babe ♥️

    20. Helt fantastisk å se på!! <3 Ble rørt av å se deg og din mamma snakke om fortiden, du er et virkelig godt menneske Isabel! Aldri glem det!

    21. Tenk hvor insaane mye penger du hadde hatt om du hadde spart alt 😮 Vet det er chill å bruke penger når man har råd, men shit du kunne vært RIK liksom

      1. Penger er ikke alt her i livet, en vet aldri hvor lenge man lever så derfor tenker jeg det er viktig å leve det livet en ønsker hver eneste dag, og sette pris på de menneskene en har rundt seg <3 u go Isabell og mamma Rad!

    22. Helt herlig vlogg, du viser deg fra en så flott side ❤️ Kos dere og nyt ferien deres 🙏🏼🙌🏼❤️

    23. Haha visste du skulle dra denne unødvendig langt bare for å skape reaksjoner og løgner blant folk 😅 at folk lager løgner på hvem du dro med kan du skylde deg selv litt for, da du la opp til at det skulle være noen special ved å holde tyst og ikke svare folk.
      Men koselig at du tar med moren din på ferie <3

      1. Dra den langt for at folk skulle lage løgner? Tenker man må ta en runde med seg selv her å innse at det er faktisk lov for folk å ha noe privatliv, selv bloggere!😂 De er da på ingen måte pliktet til å fortelle deg/ oss alt om hvor de er, hva de gjør, hvem de er med osv. Isabell forklarte også fint her at det er ingen selvfølgelighet at moren hennes vil være like mye «foran kameraet». Man må få lov til å ha noe av livet sitt til seg selv og sine.
        Uansett, synes du er en helt rå dame Isabell, fy fader for et forbilde! Blir helt rørt av samtalen med moren din❤️ Så generøs, snill og omtenksom. All respekt til deg! Håper dere koser dere masse videre🙌🏼❤️

      2. Denne kommentaren her var unødvendig.. La henne få holde på slik hun selv vil, uten å komme med pekefingeren hver eneste gang. Hadde jeg tjent penger på “klikk”, så hadde jeg gjort det samme, og det tror jeg du hadde også. Og dessuten, i mine øyne, og åpenbart Isabel sine, er vel mor “noen special”, men det synes kanskje ikke du Silje? 😊

        Heia deg, og kos deg så mye med mammaen din – dere er to veldig flotte mennesker 💗✨

        1. Mente special som i en gutt da, moren er mer enn nok en spesiell person så klart <3 Og absolutt ikke galt å holde ting litt privat men hun ba oss om å gjette før hun dro 😊 så hun har jo matet dette litt for å få oss nysgjerrig og klikk, det tror jeg vi alle vet og intensjonen til Isabel.

    24. For en skjønn jente du er, Isabel! Forsett med å være den du er. Nyt dagene i Dubai med moren din og skjem henne masse ut! Dette blir minner for livet både for deg og henne.
      Hilsen en trebarnsmor til 2 gutter på 19 og 17 og ei jente på 15 med verdens vakreste navn som er nettopp Isabel❤️

    25. Åå, herregud! Satt å gråt på slutten. For en utrolig fin vlog, og for noen nydelige mennesker dere begge to er!<3 Håper dere koser dere masse, det fortjener dere virkelig!

    26. Så fine dere er ♥️ ble veldig rørt over deg og mammaen din 💕 du er en veldig fin person Isabel 🙂

    27. Så fine dere er ♥️ ble veldig rørt over deg og mammaen din 💕 du er en veldig fin person Isabel 🙂

    28. Altså Isabel jeg vet ikke hvor jeg skal starte❤️ Herregud! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, men jeg kan jo ærlig innrømme at du er en person som har faktisk et plass i hjerte mitt sånn helt seriøst, og uten at jeg kjenner til deg personlig eller at du gjør det så føler jeg fortsatt at du er så nærme😘 Altså denne vloggen med din kjære mor i Dubai😢😭 altså herregud for en familie❤️❤️ Jeg kan ærlig innrømme at jeg fikk den klumpen i halsen og tårene bare begynte å renne og renne, og dem renner fortsatt når jeg skriver dette her til deg Isabel🥺❤️😘 Du er så god og bærer på så mye godt❤️❤️❤️ Du gir meg inspirasjon, glede, kjærlighet og motivasjon i hverdagen😘 Lov meg å aldri aldri aldri stoppe med det du driver med fordi da vet ikke jeg hvor jeg skulle gjøre av meg🥺

      Masse masse kjærlighet fra meg til deg❤️❤️ Kos deg masse i Dubai Babe, dette fortjener du❤️❤️

    29. En fantastisk utsikt. En utsikt mot et byggeprosjekt der de underbetalte fremmedarbeidere bor i det som ligner små containere. Ingen HMS gjelder. Alvorlige ulykker skjer daglig. Hvor mange som dør i løpet av byggeperioden er ikke offentlig.

      Homofile blir straffet med 14 års fengsel. I følge loven kan homofile til og med dømmes til pisking.

      I Dubai er det ikke straffbart for en mann å slå sin kone så lenge det ikke etterlater varige fysiske skader.

      Kvinner som anmelder en voldtekt risikerer å bli dømt til 8 års fengsel for sex utenfor ekteskap. i 2013 ble en norsk kvinne som var på jobbreise i Dubai arrestert og dømt til fengsel etter at hun hadde anmeldt en voldtekt.

      Info. fra bla.. Amnesty Norge.

      1. Her snakker du som om Dubai var det verste i hele verden! Men du glemmer at elendigheter skjer OVER ALT I VERDEN! Leser f eks ikke slike kommentarer når folk er i Thailand der det blant annet praktiseres barneprostitusjon og NORDMENN er de fleste kundene! La jenta nyte ferien sin!

        1. Ja det har du helt rett i, det er mye elendighet i verden. Det blir litt feil å sammenligne Dubai med Thailand.. tenker jeg, når det gjelder alvorlige brudd på menneskerettigheter. I Thailand praktiseres det IKKE barneprostitusjon med velsignelse fra myndighetene. Tvert i mot. Myndighetene har de siste årene intensivert jakten på pedofile overgripere. Straffen er mange tiår i fengsel for de stadig flere som blir tatt, og veldig bra er det.

          I Dubai er det myndighetene som straffer uskyldige med lange fengselstraffer. Uskyldige som homofile – Kvinner som anmelder voldtekt – Sex utenfor ekteskap – Kyssing på offentlig sted.

          Å være opposisjonell og kritisere myndighetene enten på gaten eller i sosiale medier er forbudt.

          Så ja, nyt ferien i Dubai.. sikkert vel fortjent.. men det kan være greit å reflektere litt over forholdene som råder i landet.

    30. Ble rørt til tårer av videoen! 😭 ble så glad av å se den, og hvordan du og moren din sitt forhold er. Skjønner godt at du er stolt over å ha bygget deg selv og bloggen fra ingenting til der du er nå! Jeg føler du har vokst så vanvittig mye siden jeg begynte å lese bloggen din, og innholdet på bloggen er så mye mer interessant nå en før. Har nesten ikke ord. Elsker hvordan du er en god blanding av det å være seriøs og voksen, til og kunne bli Suzy som elsker å feste og være litt tenåring igjen 👏🏼 Kjenner meg så igjen i deg på mange måter, og det er det jeg leter etter når jeg leser en blogg. Noen som kan inspirere, noen som har humor, noen som ikke tar seg selv så høytidelig og noen som elsker menneskene rundt seg. Du virker så snill, ekte og gavmild mot venner og familie, Skulle ønske jeg hadde en venn som deg!
      Takk for at du inspirerer og er ekte på bloggen din hver eneste dag.

      Stå på Isabel! Har troa på at du kommer veldig langt i livet ❤️

    31. Hei,prøver igjen 😊Hvilke. To do app bruker du ? Syns den så fin ut men finner ikke ut hvilken det er.

    32. Så rørende video med et så fantastisk budskap . Nemlig famillie. Hvem er vi uten de❤️Ser i øynene til din mor hvor stolt hun er av deg Isabel.. Elsket at dere to drar sammen. Det er så viktig med alene tid. Det får man når man drar på sånn tur . Har dratt på flere mor og datter turer med min mamma . Noe å gjemme i hjertet når de går bort❤️

    33. Herregud jeg griner!!!! Du har vokst så mye i de siste årene, har aldri vært så fan av deg før. Men wow, for et hjerte av gull du har♥️♥️ Du er nydelig og det er din mor også♥️♥️♥️ MashAllah!

    34. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har fulgt deg så lenge, og at jeg ikke er så flink til å lese blogginnlegg, men denne Vloggen er jeg glad for at jeg fikk med meg! Jeg fikk et helt annet syn på deg når jeg så på siste del ☺️ Så rått og ekte! Fantastisk at du og din mor deler slike historier med verden, og så imponerende hva du har fått til og at du deler alt med familien. Rørende å se på ☺️ Håper dere koser dere og nyter mor-datter tid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg