Foredeler ved å bo alene

♥ Handle inn den maten jeg selv vil ha

♥ Rydde når jeg vil, og rote så masse jeg vil

♥ Slippe alt av mas 

♥ Legge meg når jeg vil

♥ Stå opp når jeg selv vil i helgene

♥ Får mye mer frihet og privatliv

♥ Spise når jeg vil, slippe å forholde meg til faste måltid som middag kl 4 f.eks


♥ Kjøpe fine ting til leiligheten

♥ Ha folk over når som helst, slippe å ta hensyn til at det skal passe for andre i familien

♥ Jeg lærer veldig masse hele tiden, som f.eks hvordan jeg skal fikse dusjen når den begynner å bli tett

♥ Føler meg voksnere og mer selvstending mtp. at jeg må fikse og ordne alt selv

♥ Slippe regler som jeg selv ikke er enig i

♥ Slippe innetider


♥ Alltid varmt vann i dusjen

♥ Jeg kan bruke så lang tid jeg bare vil på badet

♥ Jeg kan høre på yndlingsmusikken – høyt og om og om igjen – uten at noen klager

♥ Jeg kan bruke tid og penger akkurat som jeg vil, og legge spontane planer helt uavhengig av andres ønsker og meninger

9 kommentarer

Siste innlegg