EBAY FREDAG

Blå kåpe herArdell lashes her Nike shorts her,  Bandage kjole (har denne selv, veldig fin) her ,  Hvit kjole med åpen rygg her,  Wallsticker her,  Blåe ballerinasko her,  Sigma sminkekoster her

Hver fredag kommer jeg til å poste et innlegg med kjekke ebay-tips til dere! Jeg liker det utrolig godt selv, så da tenkte jeg at det kanskje gikk igjen hos noen av dere også. En kan finne så sykt mye fint, og som regel til en veldig billig penge! Det er jo litt gøy å ha noe som ikke alle andre har også, da. Vet at det er mange som er skeptiske til å bestille fra Ebay, men jeg kan helt seriøst love dere at det ikke er noe problem. En betaler gjennom Paypal, så betalingen er helt trygg. I tillegg så har ebay en veldig fin ordning på svindel og slik. Av alle de gangene jeg har bestilt derfra har jeg opplevd å ikke motta varene kun to ganger. Ut ifra kanskje 200? Og de gangene har jeg bare sendt klage til kundeservicen så ordner de det. Hver gang har jeg fått pengene mine tilbake. Dersom det skjer noe så vil det ordnes opp i, og det er det jeg synes er så bra. Derfor vil jeg konkludere med at det er helt trygt å netthandle fra Ebay. 

Happy shopping! xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg