NEW IN: MARC JACOBS


                                                                                                          ♥ SUMMERY MAKEUP BAGS 

God kveld, skjønne! Var ikke disse toalettmappene supersøte? Du kan få tak i de dersom du kjøper en valgri Marc Jacobs parfyme på Skin Tonic/Fredrik & Louisa. Jeg er helt forelsket, de er jo så fine! De skal brukes flittig fremover. Elsker fargene og størrelsene –  så sommerslige og freshe. Jeg skal definitivt bruke disse som løsning på kosmetikk pakkingen til Rhodos i sommer. Den største er fin til å ha kroppspleien i, den mellomste skal jeg ha sminken i og den minste skal jeg putte det mest nødvendige til flyturen.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dagen i dag har vært rimelig fin. Jeg startet med treningsøkt i dag tidlig hvor jeg trente overkropp, før det bar av gårde på jobb noen timer senere. Etter jobb ble det en ny treningsøkt, og da var det duket for intervaller. Greit tungt, men herremann så gode resultater det gir! Finner ikke en bedre metode på å forbrenne, altså. Så jeg kan trygt si at jeg er tom for energi nå ass. Haha! Herlig å være produktiv. Nå skal jeg hive på en klesvask før det er sengetid for denne frøkenen. Håper dere har hatt en fin dag, dere også!

God natt 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg