Har jeg nok sminke, eller?

Haha herregud, jeg har hvertfall nok sminke for det neste ti-året. Jeg satte av litt tid her om dagen til å sortere litt i sminken da jeg har kjøpt en del nytt og bare slengt det i haugen. Jeg synes det er så greit å ha et system på hvor hudsminken, øyensminke og leppeprodukter er plassert. I tillegg er det litt gøy å bytte ut litt i min daglige sminkerutine slik at jeg får brukt litt annet også og ikke kun holder meg til det jeg er vandt med. Det jeg derimot ikke var klar over, det var den store mengden med sminke jeg faktisk eier. Jeg mener – se da! Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, haha. Det er bedre med for masse enn for lite, ikke sant? 😉 Og det verste er at dette ikke engang er alt… Jeg har en del som ligger hos Johannes også som ikke er med på bildet, så det er jo enda verre. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg stadig kjøper noe nytt når jeg tydelig hverken har plass eller nytte for det. Hardt å være jente og sminkefreak ass. Skummelt å tenke på hvor mye penger jeg faktisk har lagt i alt dette… Huff! Håper jeg ikke er den eneste med et slikt “mayhem”!

4 kommentarer

Siste innlegg